Gönülden Dökülenler

16:36:00



Blog yazmaya 2015 yılının Ocak ayında başladım. Burada bulunma nedenim naçizane yazdığım yazılarımı ve şiirlerimi paylaşmaktı nitekim öyle de oldu. Zaman zaman bunların dışında paylaşımlarda yaparak ayrı bir renk oldum blog dünyasında. Son zamanlarda nedense çok sık yazı paylaşamaz oldum. Kendime kızıyorum bu noktada. Nefes aldığım özel alanlarımdan birisine vakit ayırmamak bir kayıp gibi geliyor. insan kendine de zaman ayırmalı...
Ha bu arada! Leyleği havada görmüşçesine eşimle beraber gezmelere gittik, bu sebeplede pek görünemedim :) İstanbul,İzmir,Alaçatı,Şirince,Pamukkale,Efes...
Benim için keyifli geziler oldu.Bunların ayrıntısını yazıp sizlerle paylaşmak niyetim var. Kısaca bir şey söylemek istiyorum.
Şirince köyüne tek kelimeyle bayıldım! Tam benlik bir yer...
Neyse efendim konunun dışına fazla çıkmak istemiyorum. Yazılarım,şiirlerim diyordum :) Sizler onlar hakkında neler düşünüyorsunuz? Okuduğunuzda sizlere neler hissettiriyor? merak etmiyor değilim doğrusu :)
Her zaman bu konuda kendimi hep daha çok geliştirmek ve ilerletmek istedim. Hâlen kendimi yazı,şiir,deneme,öykü vs noktasında yetersiz bulmaktayım. Bir yandan da içimde deli gibi kitap çıkartma isteği!
Kendini yazar zanneden,Mevlana Hazretlerinin ve bilge kişilerin sözlerini (ç)alıp evirip çeviren sonra da kitabına koyan, edebiyattan bihaber olan milyonlara satan kişiler gibi olmayı asla istemiyorum.
Nasip olursa belki bir gün milyonlara ulaşamasakta gönlünde edebiyat aşkı olan sâfi insanlara ulaşabilirim...
Şu an bu yazıyı tesadüfî veya bilerek okuyan her kim varsa yürek dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

"Yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerlerde buluşacağız" ♡♡♡


Bunları da Beğenebilirsin

5 yorum

  1. Ben yazdıklarınızı beğeniyorum.Yüreklere ince dokunuşlar var gibime geliyor.Umarım ilerleyen zamanlarda bir kitap da çıkarırsınız. Bizlerde keyifle okuruz.Gönderdiğiniz sevguden bir parça kendime aldım.Teşekkür ederim.Yolunuz hep açık olsun.:)

    YanıtlaSil
  2. Berika, tesadüfen değil, görür görmez merakla okudum. Sen edebiyata âşıksın. Eşlik eden şiir de çok güzeldi. Tabii ki gönlümüze dokunuyorsun. Mutluluğun daim olsun yavrum, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Ben yeni takipçilerdenim bundan sonraki yazılarınızda nacizane yorumlarımı sizinle paylaşırım... Söylemeliyim kısa ama çok samimi bir merhaba olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Tatlı Berika özlemişim seni. Sesin de çok güzel bence onu da değerlendir daha fazla şiir seslendir bize kanalında. Google'da +1 butonunu göremedim blogunda ama bil ki okuyorum seni çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Canımcımm şiirlerini yazılarını yazdıklarını zevkle okuyorum.. Bazen yorum yapamayıp kacıyorum,🙈Allah affetsın😅 Umarım ileride buyuk bı yazar olursun ve bende o yazar benım arkadasım dıye hava atarım😅😅Nekadr da bencıl dusuncelı bır arkdas seslerını duyar gıbıyım 🙈😂😂 seni seviyorum guzel ınsann 😍Bu arada eşin ile koca bir mutluluk yaşa hep gezelim inşallah

    YanıtlaSil