EY SEVGİLİ!

18:20:00


Ey sevgili!
 ne bir şiir anlatmaya yeter seni
ne de bir roman.      
Ellerin,gözlerin,yüreğin 
ummanlar kadar derin.
Ah o beni sevişin...
Taze bahar dalında açan çiçek,
bir hicaz saz semaisi dinler gibi...

Sen benim aşka olan inancım,
insanlığa umutla bakışımsın.
Memleket gibi kıymetli,
iman gibi vazgeçilmezsin.
Sen benim Allah'a emanetim,
Dokunmaya kıyamadığımsın.

Adam kelimesi ancak
 bu kadar yakışırdı bir  insana...  
Sen Adamım, sen sonsuz güvenimsin.
Sen kelimeleri yetiremediğim
Dilimi lâl edenimsin.


Sen aşkın ta kendisisin...

Bunları da Beğenebilirsin

13 yorum

  1. Ne güzel dizeler yüreğine emeğine sağlık..

    Sen aşkın ta kendisisin...

    YanıtlaSil
  2. Allah sende razı olsun hatunum. İyi ki varsın. İyi ki sen. Çocuksu masum tertemiz kalbinden dökülen nacizane inci sözler için çok teşekkür ederim. Seni seviyorum inci tanem... ALLAH ıma emanetimsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumun için ben teşekkür ederim cok naziksin :)

      Sil
  3. Kısa ve öz. Çok hoş bir şiir olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel insan sevdiğine böyle duygu yüklü yazılar yazması😄

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  6. Ayy harika ya ne güzel bir içten bir şiir olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Kelimeler kalbinizin aynası olmuş. Ne güzel.

    YanıtlaSil