Bloggerlar bir şarkı olsalardı...

02:12:00

Aklıma değerli blogger arkadaşlarımı bir şarkı ile ifade etmek fikri geldi. Onları hiç görmesemde yazdıkları yazı ve yorumlardan içimde uyandırdıkları hisleri şarkılar ile ifade etmek istedim :)
Bakalım hangi bloggerımız hangi şarkıymış?

Dostum Fatofotofan ile giriş yapıyorum.
●Nazende Sevgilim ♡


Canım arkadaşlarımdan Sessiz Kaldım
●Düşler Sokağı♡


Güzel insan Sevgili Şeyda'nın Günlüğü
●İlac-ı Şeyda♡



Yüreği temiz bloggerlarımızdan sevgili Ebemkuşağı (Hayal Kahvem)
●Papatya gibisin♡



Pek kıymetli Tigris Driver(Cafe Tigris) 
●Gözlerinin içine başka hayal girmesin♡


iki güzel yürekli kız kardeş...
Kızkardeşler Arasında blogunun sahibeleri
●ikimiz bir fidanız♡


 Sevgili Lila'nın Güncesi canım Nermin
●Everything i do♡

Kıymetli Yalniz ama Özgür Nuuuurrr
●Şarkı♡

Gönüllerin Sultanı sevgili Deep Tone
●Seni Sevmek♡


Güzeller güzeli hanımefendi Nilgün Özen Aydın 
●Desert Rose♡



Yüreği Ummanlar kadar derin ismiyle müsemma Umman
●Eziz Dostum♡


En bilinçli annelerden birisi Deneyimli Anne Emel Hanım 
●Annem♡

Amerika'da ki Bacım Emine Bektaşi
●Haule Haule♡




Tanıdığım güzel insanlardan birisi Birsenlee blogunun sahibesi
●Şarkı söylemek lazım♡

Süslü bir blogger Sevgili Hazal'ın Dünyası
●Ceylan♡

Kıymetli Aslıhan'ın Dünyası 
●Sigaramın Dumanı♡



Bizler için paylaşımlar sunan Sevgili Neşeli süs evim 
●Rüyalarda buluşuruz ♡



Ve daha nicee emektar blogger arkadaşıma sevgilerimle ♡♡♡
Hoşça Bakın zatınıza :)

DEVAMI GELECEK>>>

Bunları da Beğenebilirsin

15 yorum

  1. Çok tatlısın ya. Canım benim çok teşekkür ederim. Ne kadar ince düşünmüşsün bana da yer vermişsin nasıl mutlu oldum anlatamam. Çok teşekkürler. Çok severim ki Rüyalarda buluşuruz şarkısını. Çok öpüyorum seni. Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  2. Oyyyy canım venim çok çok teşekkür ederim . Ne güzel de ifade etmiş şarkılar bizleri.
    Çok mutlu oldum çokkk
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir fikir! Bayıldımm tek kelimeyle...
    Harikasın :)

    YanıtlaSil
  4. Şarkılarla anlatım ne hoş olmuş.Şarkımı da çok severim bu arada. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Çok mutlu oldum canım dostum sabah şekerim benim,sayende güne mutlu başladım özel hissettim kendimi :)

    YanıtlaSil
  6. Aaa ne kadar güzel olmuş canm hepsinide cuk diye uydurmussun :) cok hos bir düsnce eline saglk 💕😄

    YanıtlaSil
  7. ya ne güzel bir etkinlik :) tüm şarkılar özenle seçilmiş :) en güzeli bizimkisi :') sevdiğimiz bir şarkı :D

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar şeker ve vefakar olmayı nasıl başarıyorsun Berika. Koskocaman yüreğinde olmak hayatına bir iz bırakmaktan çok mutluluk duyuyorum. Benden de sana gelsin Ezginin günlüğü - Leyla

    YanıtlaSil
  9. Hay yüreğinle aklınla bin yaşa! Çok güzeldi, gönül işi yapmışsın, en sevdiğim...

    YanıtlaSil
  10. Oy benim güzel yürekli can dostum güzel yüreklim güzel Berikam çok güzel bir düşünce çok hoş bir anı güzel bir hediye olmuş gerçekten ve bu şarkıyı da çok severim bende yeri çok ayrıdır 😊 çok mutlu oldum canım benim çok teşekkür ederim güzel yüreklim iyiki varsın seviyorum seni 😊😍😘😘💕💕💕👏👏💐💐💐🌹🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar özel ve güzel bir düşünce olmuş bu.

    YanıtlaSil
  12. Ya Ne kadar güzel düşünmüşsün 😻

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel ya :). Bazı bloglara cuk oturmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Ne de guzel dusunmussun, canim! Cok cok tesekkur ederim. 💕💕

    YanıtlaSil