Düğün Hazırlıkları

00:46:00

Berika'nın Günlüğüne hoş geldiniz kemer ikaz ışıkları sönünceye kadar emniyet kemerlerinizi çıkartmayınız ve yazımı okumaya başlayınız :)

Bu yazımda tatlı telaşeler arasında boğulan,kararsız kalan gelinlerimiz damatlarımız için bir nebzede olsa ışık olabilecek şeylerden bahsetmek istiyorum. Zira bu aralar ben tamda bunu yaşıyorum :)
Kendi beğendiğim her tarzdan gelinlik-damatlık modellerinden bir kaç tanede olsa paylaşmak istedim...
Benden size bir tavsiye üzerinizde görmeden hiçbir gelinlik için bana yakışmaz demeyin. Vitrinde durduğu gibi durmuyorlar zira :)




İlgili resim

gelinlik modelleri ile ilgili görsel sonucu

gelinlik modelleri ile ilgili görsel sonucu

tesettür gelinlik modelleri 2017 ile ilgili görsel sonucu

uzun kuyruklu gelinlik modelleri ile ilgili görsel sonucu


uzun kuyruklu gelinlik modelleri ile ilgili görsel sonucu


vintage gelinlik modelleri ile ilgili görsel sonucu


prenses gelinlik modelleri 2017 ile ilgili görsel sonucu











Sizin favoriniz hangisi oldu?

♡SEVGİLERİMLE♡


Bunları da Beğenebilirsin

12 yorum

  1. Hepsi birbirinden güzel modeller.Ama benden geçti artık.:)Darısı bekarların başına.Ben de nerelerdesiniz diye merak ediyordum.Meğer düğün-dernek telaşınız varmış.:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Gelinlik şahane bişeydir..4ncü sıradaki favorim❤

    YanıtlaSil
  3. Benimde baştan ikinci ve damatta baştan 3.cü harika bunlar bayıldım hepsine Rabbim herkesin gönlüne göre versin.

    YanıtlaSil
  4. Sıyah herzaman faworımdır takımlarda.. Gelınlıklere gelınce soyledıgın gercekten cok ısabetlı, vıtrındekı gıbı hıc durmuyorlar

    YanıtlaSil
  5. ben en çok şapkalı gelinliği sevdim :) damatlıklara bakmadım ne yalan söyleyim :DD

    YanıtlaSil
  6. Bir cogu güzel ama iki daha güzel geldi.😃 Damatliksa saks mavi renginde olan hostu 😃benden gecti geride kalanlar güle güle giysinler 😃

    YanıtlaSil
  7. Güzel telaşlar bunlar..:) Deneyimlerini gelin-damat adayları ile paylaşman da çok güzel.. Mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  8. 3. siradaki :)) Blogunu yeni kesfettim takipteyim, bana da beklerim makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/empties.html

    YanıtlaSil
  10. Gelinlik seçimi gerçekten zor. Ben 3 ve 5 nolu gelinlikleri beğendim. Kır düğünü düşündüğün için uzun kuyruklu bir gelinlik seni düğünde zorlayabilir tabii . Şimdiden kolay gelsin Berikacım . Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bir bir baktım ama kararsız kaldım. Gelin olacaklar için elemeden geçmiş modeller faydalı olacaktır. Damatlık için özel günlerde de giyilebilecek bir model seçin derim. Gelinlik bir daha kullanılmaz ama damatlık öyle değil.
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil