Bloglar arası röportaj/ Arsel'in Okyanusu

23:42:00

Bloggerların ünlü simalardan neyi eksik deyip bir etkinlik başlatmıştı sevgili Annesinin prensesi :)
Bu röportaj etkinliğinde bende tatlı mı tatlı bir hanımefendi ile eşleştim ve ona sorularımı yönelttim. Bakalım sevgili İlayda ile röportajımız nasıl geçmiş ;)

Berika: Blog yazmaya ne zaman başladın ? 
İlayda: blog yazmaya 2016 haziran ayında bir post atıp 3 ay sonra '' aa benim bir bloğum vardı '' diyerekten başladım.

Berika: Bayanlara yaş sorulmaz ama sana yaşıını sorsam söyler misin ? :) 
İlayda: Elbette söylerim 17 :D daha gencim anlayacağın.

Berika: 10 sene sonra kendini nerede görüyorsun ?
İlayda: 10 sene sonra kendimi kedimle evde izdivaç programları izleyip çekirdek çıtlarken görüyorum.şaka şaka 10 yıl sonrasını göremiyorum yahu! :) 

Berika: neden makyaj  bloğu ?
İlayda: kozmetiğe olan ilgim ve bu alanda önüne gelenin bir şeyler bildiğini  zannedip yazmasından sıkılıp, samimi ve ürünlerin gerçek yorumlarının olduğu bir blog oluşturmam gerektiğini düşünmüştüm ( sözüm meclisten dışarı :D)

Berika: Hangi takımı tutuyorsun? 
İlayda: Tabiki Galatasaray ( Aslan İlaydaaa ^_^)
 
Berika: Bu hayatta en çok istediğin şey nedir ?
İlayda: Brooklyn de yaşamak desem ... çok değil kısa sürede yaşasam olur ama oranın havasını alıp tozunu yutmak istiyorum!

Berika:senin için hayatın anlamı nedir ?
İlayda:benim için hayatın anlamı mutlu kalabilmek. dünyada mutluymuş gibi görünüp , maskesini kaldırdığında öyle olmayan çok insan var...

Berika: bir sihirli değneğin olsa neleri değiştirmek isterdin?
ilayda:bu cevabım klasik olacak belki ama hayatımda değiştirmek istediğim şey yok ! belki de vardır ama balık hafızalı olduğuma inanıyorum :D 

Vaktini ayırıp sorularımı yanıtladığı için blogger arkadaşıma teşekkürlerimi iletiyorum. Sevgiler...

Bunları da Beğenebilirsin

13 yorum

  1. Kısa ve öz soru ve cevaplar :) nasilda denk gelmissiniz valla.Bi nefeste okudum :)

    Ellerinize yüreginize saglk.17 yr ayrıca sasirdim bu arada 😉💙💙

    YanıtlaSil
  2. Aynı soruları oğluma sormak geçti aklımdan yaş aynı olunca cevapları merak ettim,Allah ikinizin de yolunu açık etsin inşallah İlayda'nın da Brooklyn hayali dilerim ki gerçekleşir💕

    YanıtlaSil
  3. Güzel sorular ve güzel cevaplar.Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  4. Elinize yüreğinize sağlık çok güzel olmuş :D Genç bloggerları aramızda görmek ne hoş

    YanıtlaSil
  5. Gülerek okudum gerçekten bende en kısa sürede yayınlayacağım 😊❤️💞

    YanıtlaSil
  6. Cıvıl cıvıl bir gencimiz işte :) Zevkle okudum.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. ilayda'yı da tanımış olduk kendisini takibe aldım banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş bu sorular da cevaplar da. MErakla okudum resmen. :) İlayda kardeşim, inşallah yaşın ilerledikçe de hayatında değiştirmek isteyeceğin bir şeyler olmaz. :)

    YanıtlaSil
  9. hah haa çok tatlı yaaaa zaten çok tatlı biriiiii :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir röportaj olmuş kısa ve öz olmuş emeğinize yüreğinize sağlık ikinizde güzel yürekli insanları severim sizi 😀😊😊

    YanıtlaSil
  11. Her insan gibi hayatlar da özel, hayaller de. Güzel bir röportaj olmuş :) ❤

    YanıtlaSil