NAZIM HİKMET/ Tahir ile Zühre Meselesi

22:38:00

NAZIM HİKMET ile ilgili görsel sonucu
Çok sevdiğim şairlerden birisi olan Nazım Hikmet RAN'ın çok sevilen şiirlerinden birisidir Tahir ile Zühre meselesi. Elbette herkes gibi bende severim buna binayen şiiri hem seslendirdim hem de sizlerle paylaşmak istedim...
Şiire sevdalı olanlara selam olsun efendim...
Eksiğiyle, gediğiyle affola...

Tahir olmak ta ayıp değil 
Zühre olmakta 
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil 
Bütün iş Tahir ile Zühre olabilmekte yani yürekte.... 
Mesela bir barikatta döğüşerek 
Mesela Kuzey Kutbu'nu keşfe giderken 
Mesela denerken damarlarında bir serumu ölmek ayıp olur mu? 
Tahir olmak ta ayıp değil Zühre olmak ta 
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil.. 
Seversin dünyayı doludizgin ama o bunun farkında değildir 
ayrılmak istersen dünyadan ama o senden ayrılacak 
yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? 
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık Yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahir'liğinden 
Tahir olmak ta ayıp değil 
Zühre olmak ta 
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil...
Nâzım HİKMET

DAHA FAZLA ŞİİR İÇİN BURADA SİZİ BEKLİYOR OLACAĞIM😊

Bunları da Beğenebilirsin

12 yorum

  1. Valla ben dinledim çook da beğendim.. devamını bekliyoruz berikacım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar fazla kalpten giriyorsun senn canm 😃 severim Nazımcımı.

    Dikkat et.Hastası olabiliriz.hahaa 😃

    YanıtlaSil
  3. Selamınızı aldım.Ben de çok severim bu şiiri.Yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Yeter ki Sevda olsun aşk olsun. Ahh bende yaşasam artık bu duyguları ��

    YanıtlaSil
  5. çok çok sevdiğim bir şiir ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  6. Selamının başım üstüne efendim :) Söz konusu Nâzım HİKMET .se gerisini boş ver Hele birde senin güzel sesinden bu sevdiğim şiirin de dinleyince ayrı bir güzel oldu Yüreğine sesine sağlık canım benim Bekliyoruz devamını :) sevgiler ...

    Tahir olmak ta ayıp değil
    Zühre olmak ta
    Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil...
    Nâzım HİKMET

    YanıtlaSil
  7. Çok severim bu şiiri. Ağzınıza yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Ağzına sağlık ne güzel oldu tekrar burdan dinlemek😊

    YanıtlaSil
  9. Cook cok sevdigim bir siirdir. Hatta hep derim 'sen elmayi seviyorsun diye, elmanin da seni sevmesi sart mi? Diye! Agzina saglik canim. 😊

    YanıtlaSil
  10. Ağzına sağlık :) Müziği de çok güzel seçmişsin!

    YanıtlaSil
  11. Kalemine sağlık cancağzım bi ömür bu güzellikle olacağım için şükürler olsun Rabbime. 😊🙋💑👫💖👍

    YanıtlaSil
  12. Bende paylaşmıştım sitemde var :))
    Beklerim

    YanıtlaSil