#MİM / Reklamlardaki Gibi Olmayan Şeyler

00:03:00

kafası karışık gif ile ilgili görsel sonucu

Selamlar dostlar;
Emine Bacımızın başlattığı bir akım için buradayım bu sefer. Esasen büyük oynayacaktım,çok büyük prodüksiyonlar canlanmıştı zihnimde ama maalesef teknik yetersizlikler nedeniyle kuru kuru paylaşmak zorunda kalıyorum... Hiç olmadı böyle. Bir video bile çekemedim ama neyse sağlık olsun değil mi sevgili okur? :)

Şimdi efendim benim gözümden reklamlardaki gibi olmayan şeylere bir bakalım;
Aklıma bir çok reklam geldi ben diğer arkadaşlara da kalsın diye bir tanesinden bahsedeceğim :)

Muhakkak surette herkes bana hak verecektir. Magnum reklamı diyeyim gerisini siz anlarsınız bence ;) Küçükken zaten çok pahalı gelirdi alamazdım nasıl özenirdim reklamda ''kıtırt'' diye ısırıdıklarında. Sonra büyüdüm Magnum alacak kadar param oldu,aldım elime magnumu  ısırdım ve ısırmamla dondurmayı haşat ettim :D Bende bekliyorum ki böyle kaideli bir ''kıtırt'' sesi gelsin,salınayım evin ortasında,havalara gireyim falan ama nerdeee...
Reklamdaki gibi olmayan şeyin ta kendisi Magnum ısırığıdır işte!


Birazcık tebessüm ettiyseniz ne mutlu bana...
''Tebessüm etmek sadakadır'' (Hadis-i Şerif)

SEVGİYLE KALIN

Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. O nasıl bir reklamdır öyle :)) Allah'ım havuçla ses yapıyor adam ya :)) Çok güzel olmuş valla canım benim :)) ellerine sağlık Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ay ben o Panda reklamını izlememişim ya çok komik :))) Süper dalga geçmişler bravo. Eline sağlık canım, çok eğlenceli olmuş :)) ❤

    YanıtlaSil
  3. Al benden de o kadar bende inanıp her yıl şansımı denerim mutlaka. Napiimm canım çekiyor işte..😔😔😂😂😂

    YanıtlaSil
  4. Öyle doğru Berikacım,güzel dalga geçmiş panda ama.

    YanıtlaSil
  5. Oo Magnum ve hiç gerçek olamayan o ısırık! :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten tebessüm ettirdi. Aynen de dediğiniz gibi durum, sonuna kadar hak veriyorum size. :)))

    YanıtlaSil
  7. çok yerinde bir tespit . tespit gibi tespit :) Alt tarafı bir dondurma ama bizde küçükken pahalı diye alamazdık :)

    YanıtlaSil
  8. yine de benim en sevdiğim dondurmadır magmun :)

    YanıtlaSil