JOHN WICK(2) / KEANU REEVES

20:06:00

john wick 2 ile ilgili görsel sonucu
Merhaba sevgili sinema severler :))
Bu yazımda 10 Şubat 2017 de vizyona girmiş bir filmden bahsetmek istedim. Birçok sinema severin merakla beklediği John Wick sonunda vizyona girdi. En yakın arkadaşımın Keanu Revees'e olan hayranlığı sebebiyle onun ağzından bolca ''bu filme mutlaka gidelim'' cümlesini duydum. Filmin birincisi de hayli beğenildiği için gidilesi bir film olduğunu düşünüyordum zaten. Velhasıl kelam biz bu filme bugün gittik efendim. Film gerçekten çok güzeldi,harcadığınız zamana ve verdiğiniz paraya değiyor. Gitmeyi düşünenleriniz varsa aranızda benden size tavsiye gidiniz! :)
john wick 2 ile ilgili görsel sonucu
Açıkçası sinema bilgisi olan bir insan değilim,film yorumundan da pek anlamam ama izlediğim filmlere sanatsal bir bakış açısıyla baktığımdan dolayı iyi film-kötü film diye ayırt edebilirim.John Wick benden tam not aldı. Bu filmi sinemada izlemek bir başka keyif doğrusu. Neden derseniz. Fazlasıyla aksiyon içeren sahneler vardı, ses sisteminin yardımıyla arkada çalan müziklerle insan kendini filmin içinde hissediyor.Filmde ki silahlara bayıldım arkadaş ya! :D John Wick bu arada bir tetikçi. Bu nedenle filmde bir çok silahı bir arada görmeniz mümkün.
laurence fishburne john wick ile ilgili görsel sonucu

Matrix ile hafızalara kazınan Keanu Revees'in Kültür Sanat dergisinde okuduğum röportajını paylaşıyorum;
JOHN WICK KAPAK GÖRSELİ
Chad Stahelski'nin yönetmenliğinde çekilen Keanu Revees'in başrolünde bir tetikçiyi canlandırdığı John Wick 2, 10 şubat'ta vizyona girdi.

1- John Wick filminde seni çeken şey neydi?
Eğlenceliydi. John Wick karakterinden çok etkilendim. Onun duygu yoğunluğunu sevdim. Geçmişte yaşadığı üzüntüleri, arkasında bıraktığı hayatın için de hissettim kendimi. Böyle bir karaktere hayat verdiğim için çok memnunum. Sanırım seyircide memnun.


2- Filmde dublör kullandın mı?
Hayır, herhangi bir dublör ile çalışmadım.
3- İnsanların üzerine atlayıp ve ateş ediyorsun. Bu dublörlük gerektirmiyor mu?
Bunları yapabiliyorum ve bunun için bir dublöre ihtiyaç duymadım.
4- Ne yapıyorsun peki?
Fiziksel olarak oyunculuk yapıyorum. Bazı aksiyon sahnelerine dahil oldum fakat dublör kullanmadım. Adamları çeviriyorum, döndürüyorum, kaçıyorum, atlıyorum. Fiziksel olarak eğitim aldığım ve yapabildiğim hareketleri kendim yapmak isterim.
 5- John Wick’in görünüşü hakkındaki fikrin nedir? Her zaman takım elbiseli ? Oldukça cool değil mi?
Kesinlikle… Bu görünümden çok memnunum. Yapımcılar, John’u izleyiciye düzgün bir şekilde iletmek için çok uğraştılar ve ortaya güzel bir sonuç çıktı. Kravatından takım elbisesine kadar her şey mükemmel görünüyordu. Aslında amaç, John’un aynada kendine baktığı zaman bir suskunluğa bürünmesiydi. Bir belirsizlik yaratmaktı. Tam istediğimiz gibiydi.
 John Wick: Chapter 2 filmine olan merakın daha da artmasına sebep olan bir diğer etkende Keanu Reeves’in Matrix’deki partnerlerinden Laurence Fishburne ile yeniden bir araya gelmesi. Morpheus karakteri ile hafızalara kazınan Laurence Fishbourne John Wick filminde yeniden Keanu ile birlikte olmaktan oldukça memnun.
 laurence fishburne john wick ile ilgili görsel sonucu
1- Matrix’den bu yana Keanu Reeves ile bir araya gelmemiştiniz. Bu birliktelik nasıl gerçekleşti?
L.F: Keanu ile arkadaşlığımız sürüyor ve onu gördüğüm zaman ona filmin ilkini izlediğimi ve çok beğendiğimi söylemiştim. Yenisini çekmeye başladıklarında ona “Chad ile konuşuyorsun ve ona Fish de bu işte olmak istiyor diyorsun” dedim. Gerçekten de istiyordum. Bana uygun bir şey buldular ve bu harikaydı.

2- Sizde Continental Hotel’in ünlü tetikçilerinden biri misiniz? John Wick ile düşman mı yoksa dost musunuz?
L.F: Ben Continental Hotel dünyasından değilim. John Wick dünyasında var olan başka bir dünyanın bir parçasıyım. Bu ilk filmde açıkça görünen bir dünya değildi. Sanki varolan düzenin bir parçası gibi ama bunu bilmiyoruz, ikinci filmde ortaya çıkıyor. Bazı şeyler seyirciye kalsın, süprizleri bozmayalım…

3- Rolünüze nasıl hazırlanıyorsunuz?
L.F: Her projede senaryonun tamamını görmek ve bilmek isterim. Bu sayede kurulan o dünyada benim rolümün ne işe yaradığını anlamaya çalışırım. Her şeyi bilmek hoşuma gidiyor. Hiçbir zaman “sadece benim bölümümü gösterin” demedim.

4- Yeniden bir araya gelmek sizin için ne ifade ediyor?
K.R: O müthiş biri. Hep profesyonel olarak hem de kişisel olarak bir geçmişimiz var. Bana ilk filmin bir hayranı olduğunu söylemişti ve eğer gerçekleşirse ikincisinin bir parçası olmak istediğini iletti. Sonrasında ona projeyi gönderdik ve rolü kabul etti. Laurence Bowery King isimli bir rolde. Kendisi New York’un yer altı dünyasının lideri. Onunla tekrar oynamak çok güzel ve umarım bu seyirciyi de memnun eder. 




Bunları da Beğenebilirsin

12 yorum

  1. İlkini izleyeyim de gideyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar..Bunu da izlenecekler arasına alıyorum.Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. İlkini izlemiştim çok iyiydi. Teşekkürler tavsiyeniz için...

    YanıtlaSil
  4. Bende ilkini izlemedim. Bu aralar ne izlesem diye bakiniuordum tesekkurler berika'm

    YanıtlaSil
  5. Mim davetimi buraya bırakıyorum :)
    http://masalzehra.blogspot.com.tr/2017/02/mim-blogumun-ismi-nereden-geliyor.html

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim gitti ve o da çok beğenmiş hani o öyle deyince ben de gitseydim dedim. Artık kesin gitmeliyim diyorum. Aksiyon filmlerini çok severim, tabi fazla abartı olmayanları. Bende size "Panzehir" filmini tavsiye ederim. Türk yapımı nadide güzel aksiyon filmlerinden. Tavsiyeniz için teşekkürler, Sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  7. İlk filmini çok beğenerek izlemiştim ve geçenlerde bu filme de gitmek istediğim için bir daha izledim. İlk fırsatta da izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Bende seviyorum bu tarz filmleri ilk firsatta gideceğim Berikacığım kalemine sağlık 😙

    YanıtlaSil
  9. İlk filmin sernayosu haricinde harikaydı ikincisine gidemedim simdilik fakat aradaki 3 yılda güzel bir film olmuştur eminim.

    YanıtlaSil
  10. Ben bir zamanlar Keanu Reeves hayranıydım resimleri bilgisyarımda kayıtlıydı sırf ona ulaşmak için yabancı arkadaşlar edinmiştim ne çılgınlık ama .Bu filmi izleyeceğim sağol tavsiyen için tatlım.

    YanıtlaSil
  11. Aylardır beklediğim filme hala gitme fırsatı bulamadııım. Çıldıracağıııım.

    YanıtlaSil