Biraz Sezen Biraz Ceceli

18:25:00

biraz pop biraz sezen ile ilgili görsel sonucu
2017'nin bana göre rakipsiz tek albümü elbette Kraliçe Sezen Aksu'nun ''biraz pop biraz Sezen'' albümüdür. Ah be! Sezen abla sen nerelerdeydin? dedim albümün çıktığını duyunca. Sevgili Sezen Aksu'nun hayatını az çok biliyorsunuzdur belki. Fazlasıyla acı içeriyor bana göre... Ve yaşadıklarını şarkılara öyle güzel yansıtıyor ki, bambaşka bir tat. Dinledikçe dinleyesi geliyor insanın.
Sezen Aksu'nun albümündeki şarkıların hepsi birbirinden güzel ama kendim için bir iki tane şarkı seçtim sürekli dinliyorum :) 

1) ihaneti ömrünce tatmamış birisi bile dinlediginde acı duyacak ve yüreği sızlayacak türden bir şarkı İhanetten geri kalan


2)Çocuklari pistten alalım Kraliçe geldi 😉Manifesto


3)Nasıl yürekten yakan bir şarkıdır bu böyle aaahhh Hakkımda Konuşmuşsun

Burada da albümün tamamı mevcut. Keyifli dinlemeler☺👑👑👑


mustafa ceceli ile ilgili görsel sonucu
Veee 2017 yılı boyunca dinleyeceğim iki albümden birisi tabiki Mustafa Ceceli'ye ait :) Sayın Ceceli'nin müzkalitesini çok beğeniyorum. Buradan MCFC ailesine kocaman sevgilerimi yolluyorum.
''Zincirimi Kırdı Aşk'' içinde birbirinden güzel şarkıların olduğu bir albüm. Henüz bugün piyasaya sürüldü. Albümün içindeki tüm şarkıları dinledim ve bir kaç şarkıda buradan seçeceğim ^_^
1) Mustafa Ceceli ve İrem Derici düeti olan KIYMETLİM merakla bekleniyordu. Beklediklerine de değdi bence.

2) İyi ki hayatımdasın şarkısı şüphesiz 2017 düğünlerinin dans şarkısı olur :))

3)Daha önceleri Ahmet Özhan'dan dinlediğimiz ''Ömrümüzün baharı'' şarkısının yeni versiyonu da dinlemeye değer bence.


İki albümünde tamamını dinlemek isterseniz dinleyebilirsiniz. 
                     🎶🎶🎶🎶

KENDİNİZE DİKKAT EDİN CANLAR. SEVGİLER...

Bunları da Beğenebilirsin

17 yorum

  1. Mustafa Ceceli'nin şarkılarını pek sevmem ama Sezen Aksu'nun albümü harika senin sevdiklerini bende baya dinliyorum birde "canımsın"ida cok sevdim

    YanıtlaSil
  2. Müzikte devleşmiş iki sanatçı.Harika şarkılarıyla seviyorum zatı muhteremleri 😃

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım Sezen şarkılarına :) Biraz dinleyeyim aklıma düştü şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. İki sanatçıyı da gerçekten severek dinliyorum. Mustafa Ceceli'nin hem sesi hem de şarkıları çok hoşuma gidiyor. Sezen Aksu'ya da diyecek söz yok. Küçüklüğümden beri onun şarkıları ile büyüdük ve her daim zevkli & kaliteli şarkılar yaptığı için gerçekten şanslıyız. Her iki sanatçıya da başarılar :) Tavsiye ettiğin şarkıları da mutlaka dinleyeceğim henüz dinleme sıratı bulamadım . Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Mustafa cecelinin gül rengi parçası çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  6. Sezen en sevdiklerimin başında! Ama Mustafa Ceceli'yi bir sevemedim. Dinleyemiyorum kendisini. :) Şimdi de biraz Sezen dinleyeyim bari, hazır moduma da uyuyorken! :)

    YanıtlaSil
  7. Sezen Aksu gerçekten başkadır. Bende bakayım bu iki albüme en iyisi :)) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Blogumda bir akıma davetlisin tatlım ❤

    YanıtlaSil
  9. Sezen Aksu nasıl sevilmez ki tüm anılarımıza ortak şarkılarıyla yeri ayrıdır tabiki 😊 sizi yeni kesfettim bu arada bende beklerim sizi 😊

    YanıtlaSil
  10. Cok fazla ilgilenmesem de, anlamli sozleri olan muzikleri dinliyorum. Biri açıp da duyarsam ben de dinleyebilirim.

    YanıtlaSil
  11. Yorum yapanların elleri dert görmesin inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. ''İhanetten Geri Kalan''ilk dinlediğimde hemen aklımda yer etti :)

    YanıtlaSil
  13. Köz Şarkısı da Şahane Sezen olunca hepi dinlenir :)) İrem Derici Pek sevmem :) ama Mustafa Ceceli Dinlerim :)) Seni de severim tabi oda var :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Gençliğimiz aşklarımız... hep Sezen şarkılarıyla büyüdük
    Ceceli ise tartışmasız çok büyük ve düzgün bir sanatçı ikisini de çok severim

    YanıtlaSil