Vintage Aşkına (2)

22:09:00

vintage girl gif ile ilgili görsel sonucu
vintage style ile ilgili görsel sonucu
Vintage Aşkına yazımın ilkini vakti zamanında yazmıştım ve vintage kelimesinin tarifini orada yapmış idim efendim lütfen tık tık ⬺
Vintage benim için yaşam biçimi diyebilirim. Hele ki nişanlı birisiyim ve ufak ufak ev eşyalarımı almaya başlamışım,elimi attığım her şey mi vintage olur arkadaş! :) 
vintage girl gif ile ilgili görsel sonucu
Özellikle English Home'un içinden çıkasım gelmiyor ve onun gibi olan birçok mağaza da buna dahil :)
Şimdi bu vintage aşkımızı görsellerle süsleyelimde içimiz gitsin ^^ 
vintage ürünler ile ilgili görsel sonucu

İlgili resim

vintage ürünler ile ilgili görsel sonucu

vintage ürünler ile ilgili görsel sonucu

vintage style tumblr ile ilgili görsel sonucu

vintage style tumblr ile ilgili görsel sonucu

vintage style tumblr ile ilgili görsel sonucu

vintage style tumblr ile ilgili görsel sonucu

vintage style tumblr ile ilgili görsel sonucu

vintage wedding dress ile ilgili görsel sonucu

vintage accessories ile ilgili görsel sonucu

vintage accessories ile ilgili görsel sonucu

vintage çanta ile ilgili görsel sonucu
Bu çantayı bulup bana hediye eden çok sevaba girer :))

vintage çanta ile ilgili görsel sonucu

İlgili resim


vintage çanta ile ilgili görsel sonucu 

İlgili resim

vintage ayakkabı ile ilgili görsel sonucu

İlgili resim

vintage ayakkabı ile ilgili görsel sonucu

vintage ayakkabı ile ilgili görsel sonucu


vintage style girl ile ilgili görsel sonucu

vintage style girl ile ilgili görsel sonucu 

İlgili resim

vintage oturma odası ile ilgili görsel sonucu

vintage oturma odası ile ilgili görsel sonucu


vintage oturma odası ile ilgili görsel sonucu 




İlgili resim

vintage girl gif ile ilgili görsel sonucu

Bunları da Beğenebilirsin

14 yorum

  1. Sayende yeni birşey daha öğrendim ben de iyice araştırayım o tarzı tasarımlarımda kullanırım çok hoş renkler çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kullanmalısın çünkü vintage ürünlerin mubtelasi çok fazla☺ ♡♤

      Sil
  2. Hepside Çok güzeller Ellerine sağlık Renkler de Çok güzelmiş Sayende bilmediğim yeni bir şeyi bende öğrenmiş oldum Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Yoldaş Berika! <3 Beğenilerimiz hemen hemen aynı. Bende Vintage delisi bir insanım ve aklıma direk eski bavul, pikap tarzı şeyler gelir. :)) Benimde aşkım depreşti hemen sayende. :D O çok sevdiğin çantayı instagramda bir yerde gördüm sipariş üzerine getirebiliyorlar. Vintage hesaplar var, mutlaka bulursun. :)

    YanıtlaSil
  4. Vintage mənim də bu aralar çox sevib, maraqlandığım bir tərzdir. Görsəllər çox gözəldir. Əllərinizə sağlıq

    YanıtlaSil
  5. Herşey güzel; Hakteala yolunu açık etsin. Huzur ve mutlulukla.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel bayıldım tek kelimeyle..:)

    YanıtlaSil
  7. ablacım bloğunu tekrardan daha profesyonelce tasarlamayı çok isterim! Bende vintage'i çok seviyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu teklifini değerlendirmeye almalıyım sanırım ;)

      Sil
  8. Ya gercekten vintage seyler cok guzeller! Insani resmen cekiyor ya. :) Bu vintage soleni icin tesekkurler. ;)

    YanıtlaSil
  9. Ay içim gitti gerçekten Canımcım.😑💕

    YanıtlaSil
  10. Berika'cığım, görseller çok güzeller ama hepsi Amerikan menşeli. Şimdi aklıma geldi, bize ait vintage ürünleri de olmalı, öyle değil mi? Sana işlerinde kolaylıklar diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Bende vintage ürünlere bayılıyorum.Müzik olsun film olsun 1950lerde yaşamalıydım diye düşünüyorum:) Yeni evledim ve gelinliğimi de vintage tarzı seçtim hatta. Bloğunu sevdim :)

    YanıtlaSil