Ne güzeldir hediyeleşmek

14:33:00

Selamlar dostlar;
Bilenler bilir yakın zamanda bir hediyeleşme etkinliği tertip etmiştim. Güzel insanların yer aldığı bu etkinlik gördüğüm kadarıyla birçoğunun memnun olmasıyla neticelendi.Ben sevgili dostum Fatofotofan ile eşleşmiştim. Hediyelerimiz birbirimize çoktan ulaştı :) Hediyeleşme konseptimiz bir kupa bardak ve bir çikolata idi. Sağ olsun dostum kutuyu dolu dolu göndermiş 😊

Hediyeleşme etkinliğine katılan herkese çok teşekkür ederim. Önemli olan güzel insanlarla tanışıp,onları mutlu etmek idi. Bu durumdan memnun kalıp,sevinçlere boğulduysanız ne mutlu bana a dostlar! 😊✌
Bunlarda benim aldıklarım ☺

👉Hediyeleşme etkinliğine katılanlar 👈
Soslu Badem
Şeyda'nınGünlüğü
Hazal'ın Dünyası
Birsen Akyol
Özlem Yavuz
Hüzün Sarısı
Şirin Kanatlar
Ilgın Dünyası
Gökçe Bağtır
Defne'nin Masalı
Sessiz Kaldım
Yağmur Tozu
Anne Güncesi
Nilüfer Akdemir
Esra Bayındır
Elif İpek Durmaz
Film Gündemi
İrem Yağızel
Reyhan Ateş
Kız kardeşler arasında
Sena Dursun
Sevilay Efsa Aktaş
Nermin Punar
Hilal OKUR
Aycan ÖZEL
Kırmızı Başlı Kız
Heybemdeki Huzur
Ece Evren
Bir Kız Bir Ana
 ÖNEMLİ NOT: Etkinliğe katılıp henüz hediyeleşip hediyeleşmediklerini bilmediğim kişiler var bu listede. Beni hediyeleştikten  sonra haberdar edenlere özelikle çok çok teşekkür ederim. Ve üzülerek söylemeliyim ki bu etkinlikte öylesine paketlenmiş bir hediye paketininde olduğu haberi geldi kulağıma. Benim niyetim gönül kırmak değil,gönül almaktı...
GÖNÜL ALABİLENLERDEN OLAN,SAMİMİYETLE ETKİNLİĞE KATILAN DOSTLARA SEVGİLER😊❤

Bunları da Beğenebilirsin

16 yorum

  1. Ne güzel bir etkinlik olmuş böyle kacirmisim insAllah bir sonraki etkinliklerde görüşmek dileğiyle o zaman diyeyim 😃

    YanıtlaSil
  2. bu güzel etkinlik için tekrardan teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bende katıldım bu etkinliğe ve Ece ablamla tanisma fırsatım oldu. Hediyemi gönderdim ama gitti mi bilmiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne mutlu size :) Tekrar teşekkür ederim sizede ❤

      Sil
    2. Rica ederim ne demek bizler yeni kişilerle tanıştık sayende Berikacığım..😙

      Sil
  4. Bende çok memnun kaldım :) Teşekkür ediyorum canım tekrardan :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim canım sağol hem hediye için hem bu güzel etkinlik için :)

    YanıtlaSil
  6. Boyle guzel bir etkinlik yapip, guzel seylere vesile oldugun icin tesekkur ederiz canim. :)

    YanıtlaSil
  7. Digər bloqlardan oxuduq gördük biz də. Məncə çox gözəl bir etkinlik olub. Çox gözəl düşünmüsünüz. Təbriklər.

    YanıtlaSil
  8. Hediyelesme etkinliği çok güzel bir uygulama. Insanlari daha da yakinlastiriyor.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir etkinlikti ben çok mutlu oldum :) emeğine yüreğine sağlık canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel etkinlik için teşekkürler. Ama bence bir insanın diğer bir insana verebileceği en güzel hediye : samimi bir dostluktur...

    YanıtlaSil