Berika'nın Günlüğü 2 Yaşında

23:03:00


Bir Ocak ayıydı sizlere ilk merhaba deyişim. Ocak 2015 de Berika'nın Günlüğü ismi ile çıktım yola,belki sıradan belki klasik bir isimdi ama ben fazlaca sevdim ve günden güne çok benimsedim blog adımı...
İlk yazımı da şuraya bırakıyorum^^

Bugün tam 2 yılı doldurmuşum,ne çabuk geçiyor zaman değil mi sevgili okur? 
Daha dün buralarda yeniyken nasıl olur,becerebilir miyim,daim olur mu acaba gibi sorularla boğuşurken bugün blog deryasında bir balık oldum. Bu eskittiğim iki yıl içerisinde çok güzel insanlar tanıdım,arkadaşlar edindim,Dost kazandım... Samimi oluğunu düşündüklerim,samimi bulmadıklarım da oldu. Sizler benim için neler düşünüyorsunuz orasını da bilemem tabi :)
Ne kadar yüreğe dokunabildim,yazdıklarımda ne kadar insan kendini buldu,kimin duygularına tercüman oldum bunları ayrıca hep merak etmişimdir. Kimse beni sevmesede,kendinden bir şeyler bulmasada can sağlığı olsun. Ben mutlu olduğum şeyi yapmanın hazzını yaşıyorum içimde o bana yeter :)

Bazen şiir bazen hikaye bazen deneme paylaştım sizlerle. Bir nevi sizlerin beğenisine sundum,genel olarak güzel tepkiler,yorumlar aldım teşekkür ederim hepinize. Kendimi hiçbir zaman yazar veya şair olarak addetmedim. Ben naçizane yazıyorum kendimce...

Bu yazıda fazlaca iç döküş gibi oldu. Arka fonda slow parçalarda olunca iyice gaza geldim :)
Geride bıraktığım 2 yıl boyunca sürç-i lisan ettiysem affola,bilmeden kalbini kırdıklarım varsa hakkını helal etsinler. Rabbim blogsuz bırakmasın beni arkadaş :) Bu arada ben kendime ne demeliyim? Blog yazarıyım demem için yeterli olgunluğa geldim mi acaba?^^ 

Şimdilik benden bu kadar. Bir başka yazıda buluşmak dileğiyle. Rabbim sağlık,huzur,ömür verdikçe ben buralarda olmaya devam edeceğim inşallah.
GÜZEL BAK KENDİNE SEVGİLİ OKUR

Bunları da Beğenebilirsin

43 yorum

  1. Gerçekten çok samimi Tamamen içten %100 gönülden bir sayfa. Sanal ortamda Arkadaşlarınla olan dost duygusu çok güzel birbirinize çok güzel hediyeler gönderdiniz ne güzel. Kalemine sağlık yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum. Herkes bir nebze de olsa kendinden birşey buldu. Ben seni buldum. Eşler birbirinin aynası derler. İyi ki sen. İyi ki varsın PRENSESİM. Seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes kendinden bir şeyler bulurken birbirimizi bulmamız büyük şans sevgili prensim. Zira bu dünya sevenler için fazla acımasız. Beni böyle sevdiğin için,her zaman destek olduğun için çok teşekkür ederim can yoldaşım. İyi ki varsın. Seni seviyorum (:

      Sil
  2. Ilk yorumu görünce çok duygulandım :) çok seviliyorsun Berikam iyki varsın iyki Berikanın Günlüğü var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende çok çok seviliyorsun tarafımdan ;) sende iyi ki varsin dostum♡♡♡

      Sil
  3. Çok az süredir tanıyorum seni. Yazılarından keyif aldığım bloggersin 😄😄
    Nice senelere🐞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım hohori :) Duygular karsilikli♡♡♡ Sevgiyle kal🐞

      Sil
  4. Önce bir yukarıdaki yorumlara maşAllah diyelim Allah nazarlardan saklasın :) sonrasında nice güzel, dolu dolu , samimisinden bol arkadaşlı yıllar dileyelim güzel bloğun için berikacım 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun çok sevgili ikizler. iyi ki tanıdım sizi ♡♡♡ ^^

      Sil
  5. Hayırlı olsun, nice yıllar burada olmanı dilerim. Berika'nın Günlüğü duygu yoğunluğu olan bir yer şiirlerle, seslerle de hissediyor insan. Ama sadece duygularla değil değerlerine ilkelerine de gerçekçi yaklaşımlarla sahip çıkan bir yer burası. Tanıdığıma çok memnunum, yolun açık olsun. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için çok sevindim böyle düşünmenize ^^

      Sil
  6. Sayfanı beğeniyorum. Kendinizi iyi ifade ediyorsunuz. Feyzalınacak yazılarınız var. Mutluluğun daim olsun derim.

    YanıtlaSil
  7. canım nice senelere :) beraberce sen yaz biz okuyup yorum yapalım.... biz yazalım sen oku... böylece sürsün bu blog hikayemiz , güzel dostlular ile ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikâyemiz hiç bitmesin insallah.çok teşekkür ederim soslu bademimmm :)

      Sil
  8. Canım Berikacığımmm seni tanıdığım için çok mutluyum daha uzun yıllar güzel paylaşımlar yapman dileklerimle
    Not: arada kulakların çınlıyorsa bil ki o gün ben kırmızı fincanda kahve içiyorum sevgiyle ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi tanıdığım için çok mutluyum. Dilerim sizin gibi uzun soluklu bir blog maceram :) Allah ağız tadiyla kahveler içmeyi nasip etsin ☺❤❤❤

      Sil
  9. Blog yazmaya başlayan herkes emek verdiği için blog yazarıdır bence.Nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim hep beraber nice senelere insallah :)

      Sil
  10. Samimi söylüyorum bayıldım sayfanıza... Neredeyse ağlıycam yahu..:) Başarılarının devamını diliyorum arkadaşım. Sen olmuşsun..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canim benim cok sevindim böyle düşünmene. Çok çok teşekkür ederim ❤ :)

      Sil
  11. Daha nice iki seneleriniz olsun. Siz yazın hep beraber okuyalım inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Umarım daha çok uzun yıllarınız olur. Nice mutlu yıllara.

    YanıtlaSil
  13. 2.yılınız hayırlı olsun. Başarınızın devamını dilerim. Sevgiler.... neselisusevim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Çok içten, çok samimi olmuş. İyiki açmışsın blogu, iyiki bulmuşum blogunu diyebilirim kendi adıma. Daha nice nice yıllara inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim çok çok teşekkür ederim İpek Kız♡♡♡☆☆☆☺

      Sil
  15. Yeni kəşf etdiyim blogunuzu çox sevdim və həmən takibe aldım. Neçə gözəl illərə inşallah...

    YanıtlaSil
  16. Merhaba:) Berika'nın Günlüğü blog hayatımın ilk adımlarından biriydi. Benim buraya yabancılık sağlamamam için ilk yardımı aldığım yerdi. Çok teşekkür ederim:) Ve tebrik ederim bloğunun devamlılığı için :)

    YanıtlaSil
  17. Blogda daha nice guzel, basarili yillar dilerim Berika! :)

    YanıtlaSil
  18. Seviyorum seni samimi insan!
    Yazmayı hiç bırakma olur mu?💕😊

    YanıtlaSil
  19. Çok samimi bir yazı olmuş. 2 yıl ne güzel darısı başıma. Bu arada hikaye kalpli kadın blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi takibe aldım, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  20. ayyyy bak bi daha kapatıp kapatıp kaybolmaaaa he miii :)

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar güzel anlatmışsın Seni tanımaktan Şahsen Ben kendi adıma Çok mutluyum Böyle güzel yürekli dostlar olunca bloggerde insan ayrı bir mutlu oluyor Daha nice güzel paylaşımlara daha nice güzel günlere inşallah Sevgili Berika'nın Günlüğü İyi ki varsın canım benim Sevgiler ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy ne tatlı bir yorum bu yaa^^ canım benim sende iyi ki varsın,iyi ki tanıdık seni (: çok teşekkür ederim!

      Sil