Kayıtlar

Ocak, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Dünya Dönüyor/Mim

Resim
Herkese Merhaba :)

Nasılsınız canlar? Bu aralar yaşanan ülkemizde ki olumsuz olaylar,hava şartları,hayat telaşeleri gibi sebeplerden dolayı belkide bir çoğumuz iyi değilizdir.Ama buna şükür deyip devam ediyoruz yaşamaya... Bu postumda sizinle güzel bir paylaşacağım.
Sevgili The Tohtor lakaplı Sami Kavak kardeşimiz bizi güzel bir mim'e davet etmiş,davete icabet etmesem olmazdı vallahi...

Mimimiz bayan bloggerların çokluğunu göstermek,kadının gücünü kanıtlamak adına başlatılmış ;)  Mime geçmeden evvel aklıma gelen bir şeyi paylaşmak istiyorum.Onun için ayrı bir post hazırlayacaktım ama bununla ilintili olduğu için burada bahsetmek istedim.


Rahmetli Özgecan Aslan'ın babası geçen gün çıktığı ''O Ses Türkiye'' programında ÖZGECAN için  Ahmet Selçuk İlkan'ın ayrılacağım şiirini bestelediğini söyledi.Seslendirmesini de Ebru Gündeş yaptı bence çokta güzel okudu.
Ona da bir bakmanızı isterim zira Özgecan artık tüm kadınların temsilicisi oldu ülkemizde.Bir de ''Öz…

Çok sevdiklerimiz/Mim

Resim
Sevgili Tigris Driver bir süre önce beni mimlemişti gecikmeli mim  için özür dileyerek,cevaplarıma geçiyorum;



 1- En sevdiğiniz blog hangisi?

Bu soruya yanıt vermekte o kadar zorlandım ki anlatamam :) Çünkü çok sevdiğim bir sürü blog var içlerinden bir tanesi benim için çok özel.Blog sayesinde tanıştığım kardeşim gibi olan sevgili Fatoş'un blogunu bu cevaba yazmak istiyorum...Fatofotofan ❤

 2- Bu bloğu nasıl keşfettiniz?
Google plus da eklemiştim ilk olarak,yaptigi yorumlarla ve paylasimlariyla merakimi celbetmisti.Zaman sonra cok cok sevdim bu blogu.

 3- Blogda dikkatinizi çeken ilk şey ne oldu? 
Blogun eğlenceli ve renkli görünümü olmuştu.

4- Blogda en beğendiğiniz yayın hangisi?
Bütün yayınları özel ve güzeldir Fatoşumun ama onunla ortak çalışmamız olan bu post favorilerim arasında :)

 5-Blogda en beğenmediğiniz şey nedir 

Kusur arayan bir insan değilim ama zaten bir kusur da göremiyorum bu blogda :)

6- Blogla ilgili bir tavsiyede bulunmak isteseniz bu ne olurdu? 

Her zaman böyle samimi ve…

Boşver

Resim