Yeni Yılda Sevdiğiniz Şeyleri Not Etmeye Nedersiniz?

22:29:00


Merhaba ben,Fatofotofan bloğunun sahibi Fatma;
bugün Berika'nın Günlüğü bloğunda konuk yazar olarak karşınızdayım^_^ İlk yazımda çizdiğim ve sevgiyle tasarladığım 3 farklı defteri sizlerle paylaşmak istedim.
Şiir mi yazıyorsunuz,günlük mü tutuyorsunuz yoksa benim gibi resim mi çiziyorsunuz yahutta fotoğraf çekip onları albüm mü yapmak istiyorsunuz? Hepsini bu defterler ile ölümsüzleştirebilirsiniz. 
Umarım beğenirsiniz.
Çılgın Baykuş çizimli defter/hayalci kız /aşıklar
Sizi yansıtan defter hangisi?



Not: iç sayfalarının rengini siz belirliyorsunuz.İster çizgili ister çizgisiz.İki türlü a4,a5 ebatında baskı yapılır.
Ben Berikacığım gibi güzel yazamıyorum biliyorum artık idare edin :)
Bloğuma da beklerim.
Yeni yıl sizlere ve dünyamıza sevgi,barış,huzur,sağlık ve aşk getirsin.
Sevgiyle ve aşkla kalın.
İletişim:
whatsapp:0 (553) 346 32 43

➼Canım Fatofotofan konuğum olduğun için çok teşekkür ediyorum^^

Bunları da Beğenebilirsin

9 yorum

  1. Ne kadar da güzeller emeğinize sağlık. Bence yazmayı alışkanlık haline getirmek önemli, bu şekilde günün stresinden de kurtulabiliyor ve daha pozitif olabiliyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim.Berikam konuk yazarlık fikri çok iyiydi.Hayırlı olsun bize.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller... Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel tasarımlar bunlar böyle. Emeğinize sağlık :)) Yazmak en güzeli, yazılanları okumakta öyle. Yani benim için yazmak...

    YanıtlaSil
  5. Büşra baykuşlu olan defteri görmesin bayılır :D çok güzeller emeğinize sağlık 💞

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel hepside zaten kendisini de severek takip ediyorum Dilerim yeni yıl herkese sağlık huzur mutluluk aşk getirsin Emeğinize sağlık sevgiler ....:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller gerçekten. Ellerinize, emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  8. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Sevgiyle ve aşkla kalın.Berikanın Günlüğü nde yazmak ayrı bir zevkti benim için.

    YanıtlaSil