HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ EŞLEŞME SONUÇLARI BELLİ OLDU

11:57:00

Veee işte sonunda etkinliğimize katılım süresi dolmuş bulunmakta. Ben de dahil olmak üzere etkinliğe 32 kişi katıldı ve bu katılanlar arasında kura çekip eşleştirme yaptım.Lütfen eşleşltiğiniz kişi ile irtibata geçmeyi ihmal etmeyin. Daha önce de dediğim gibi ''kupa bardak-çikolata'' ikilisi olacak pakette. Hediyeleşmelerinizi gerçekleştirdikten sonra blogunuzda, sosyal medya hesaplarınızda paylaşırsanız ve beni bilgilendirirseniz çok sevinirim :) Şimdi gelelim kim kiminle eşleşti;

1) Kırmızı başlı kız (kirmizibaslikizz@gmail.com) 
Bir kız bir ana(hilaluslu64@gmail.com)


2)Nilüfer Akdemir(kozmokitap@gmail.com )
Yağmur Tozu (mysteriouseny00@gmail.com)

3)Hüzün Sarısı-Şirin Kanatlar (sby1907@gmail.com)

4) Hilal Okur (hhilalokur@gmail.com)
Reyhan Ateş (unsett@gmail.com)

Ilgın Dünyası (banukazim01@gmail.com )

6)Hazal'ın Dünyası (hzlmrym31@gmail.com)
 - Ece Evren (eceevren20@gmail.com)

7)Nermin Punar (nerminpunar@gmail.com.)
Gökçe Bağtır ( gokcebagtir@gmail.com)

8)Sevilay Efsa Aktaş  (sevilayefsaaktas@gmail.com)
Soslu Badem ( soslubadem@gmail.com)

9)Elif İpek Durmaz (eipekyilmaz@gmail.com) 
Esra Bayındır (esrabayindir@antistravel.com )

10)Sena Dursun (polisakademisi.sena@gmail.com) - 
Sessiz Kaldım (sessizkalmak@gmail.com)

11)Anne Güncesi - İrem Yağızel (iremyagizel@gmail.com)

12) Birsen  Çendeoğlu Akyol (birsen.cendeoglu@gmail.com) - Aycan Özel (aycan.ozel.1994@gmail.com)

Film Gündemi (zulalgaripkus@gmail.com)


15)Fatofotofan- Berika'nın Günlüğü

16)Heybemdeki Huzur (heybemdekihuzur@gmail.com) - Reyhanla Herşey (reyhanlaherşey@gmail.com)

Haydi bakalım hayırlı olsun :)
NOT: Birbirine ulaşanlar da ulaşamayanlarda bana bildirsinler yorum kısmında.
KATILDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANLARIM

Bunları da Beğenebilirsin

57 yorum

  1. Merhaba Berika,
    Yanlissam duzelt fakat etkinlik duyurusuna ait yorumlarda Reyhanla Her Şey diye bir arkadas yer almiyor😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın canım etkinlige son anda dahil oldu arkadaşımız. Herhangi bir sıkıntı yok kendisiyle bizzat iletişime geçtim :)

      Sil
    2. Sorun varsa yerine geçebilirim🙋huzurun tencere tavaya ihtiyacı varmış..🍲

      Sil
    3. Sorun varsa yerine geçebilirim🙋huzurun tencere tavaya ihtiyacı varmış..🍲

      Sil
    4. Şimdilik bir sorun yok gibi ama olursa sizinle iletişime geçerim :)

      Sil
    5. Berika Huzur un son yazısına bak.anlarsın tencere,tavanın aciliyetini😄😉

      Sil
    6. Berika Huzur un son yazısına bak.anlarsın tencere,tavanın aciliyetini😄😉

      Sil
  2. Çok güzel bir haber bu.Berikam en kısa zamanda hediyemi hazırlıyorum ,yuppi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşceğizim bende hazirlayacagim en kısa zamanda yolluyorum:)

      Sil
  3. Teşekkür ediyorum etkinlik için :) Bende en kısa sürede hediyemi ulaştıracağım:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Şimdiden heyecanlanıyorum. Çok keyifli olacak :))

    YanıtlaSil
  5. Biz Nermin'le tanışıp takipleştik bile. Teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  6. Sessizm Kaldım nickli arkadaşa hemen mail atıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bende eşleştiğim kişiye mail attım. Bakalım. :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Canim irem evet mail adresini yazmamis isminin ustune tikladiginda blogu cikacak oradan iletisime geçebilirsin. Bende oradan haber verdim görür insallah

      Sil
    2. Tamam o zaman. Bu güzel etkinliğiniz için teşekkür ederim. Çok tatlı olmuş :) Sık sık blogunuzu ziyaret etmeye çalışacağım :))

      Sil
    3. Ya ben hala haber alamadım :((( Endişelenmeye başlıyorum. Umarım sağlıklıdır anne güncesi :(((((

      Sil
  9. Ayyy hadi baklmm cok heyecanli bir durum 😊😊

    YanıtlaSil
  10. Hepinizi tebrik ediyorum :) Güzel hediyeler sunmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  11. Bende mail attım bekliyorum, heyecanlandım. Bu etkinliğe bizi de dahil ettiğiniz için teşekkürler tekrardan. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberleştiniz değil mi inşallah? Beni haberdar edin lütfen :)

      Sil
  12. Evet sonuçlar açıklanmış ne güzel:))Efendim Çok teşekkür ederiz bu güzel etkinlik için sana canım benim .. Sena Hanıma Attım bile maili Sağolsun kendisi de hemen yazmış :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel hemen not ettim maili :))) Teşekkürler böyle tatlı bir etkinlik için :)

    YanıtlaSil
  14. Herkesin memnun olmasi beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim kızlar :)

    YanıtlaSil
  15. Kura sonucunu şimdi gördüm, tanışma fırsatım olmamıştı en kısa zamanda irtibata geçeceğim. :)
    Teşekkürler Berika, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinlik için teşekkür ederim. Sayenizde da önce tanımadığım çok güzel iki arkadaşım oldu. :) Hediyelerime de bayildim ayrıca. Paylaşmak istedim. Tekrar teşekkür ediyorum. :)

      Sil
    2. Katıldığınız için ben teşekkür ederim. Böylesi güzel şeylere vesile olduğum için de ayrıca mutlu oldum☺♡♡♡

      Sil
  16. Hediyeleşme etkinliği için arkadaşımıza mail attım. Sana çok teşekkür ederiz Berika. Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim efendim. Memnun kalmanız önemli benim için :)

      Sil
  17. Canım çok güzel bir etkinlik düşünmüşsün. Bu aralar çok yoğunum ve kendime bile vakit ayıramıyorum. Etkinliğini gördüm ama katılamadım bu yüzden. Başka bir etkinlikte görüşürüz inşallah. Mutlu yıllar şimdiden 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canınız sağ olsun Elif Hanımcığım. Başka bir etkinlik olursa mutlaka sizide bekliyor olacağım ☺

      Sil
  18. Kardeşceğizim instagramdan mı çıktın? Hayrolsun göremiyorum seni. İyisin inşallah

    YanıtlaSil
  19. Yılbaşı çekilişimde sen de varsın. Yarın akşam ya da pazartesi çekilişi yapıp kazananları açıklayacagim. İnstagrama giremezsen bana zlmcreations@hotmail.com adresinden adresini ulaştırmayı unutma;)

    YanıtlaSil
  20. Etkinlik güzel, etkinliği hazırlayan daha güzel :)
    Eşleştiğim arkadaşıma mailimi gönderdim.İnce düşüncen için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa canım Özlem ne kadar mutlu oldum böyle düşünmene. Çok teşekkür ederim ❤ Memnun kalmanız gerçekten önemli benim için. Insallah sıkıntısız yollanir hediyeler birbirimize. ☺ Beni haberdar ediniz güzeller

      Sil
  21. Ben yeni gördüm ve çok sevindim. Bu güzel etkinlik için teşekkür ederim..😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katilan herkese çok teşekkür ederim :) Lütfen hediyelesince benimlede bizlerlede paylaşın görelim ^^

      Sil
  22. Yaaa kaçırdım ben bu etkinliği.. Çok ta istemiştim katılmak..
    Neyse bidaha ki erkinliklere katılırım bende. 😕😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle çok isterdim ki katilmani :) inşallah nice etkinliklere diyelim.

      Sil
  23. Merhaba canım ; ben Şeydanur arkadaşımın kargosunu bugün gönderdim :) Güzellik etkinlik için teşekkür ediyorum tekrardan :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  24. Merhaba canım benim Benim kargom da ulaştı bu gün Sevgili Senacığıma Güzel günlerde kullansın inşallah ...:) Tekrar teşekkür ederiz bu güzel etkinlik için canım benim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmaniza çok sevindim ♡♡♡ Kocaman öpüyorum ^^

      Sil
  25. ben hediyeleşme etkinliğiyle bloğumda bir yazı yazdım bile :)

    YanıtlaSil