Berika'nın Günlüğünde hediyeleşme etkinliği var(KAPANDI)

14:20:00


Sevgili dostlar yepyeni bir etkinlikle karşınızdayım. Aslında bu etkinlik bir çok blogger tarafından yapılmış bir etkinlik ama ben ilk defa gerçekleştireceğim. Çok heyecanlıyım :) Yılbaşına doğru birbirimizle kaynaşmak adına böyle bir şey yapmak istedim. Hem hediyeleşmek sünnettir.

Gelelim katılım şartlarına;
➯ Bu etkinlik bayanlar arasında olacak.
➯Etkinliğe katılmak için blogumu takip ediyor olmak(zorunlu)
➯Katılan kişilerin bu etkinliği bloglarında, Google plus,Facebook, instagram vb. hesaplarında duyurmalarını istirham ediyorum.Linklerini buraya bırakmayı unutmayın. Bu daha çok kişiye ulaşmak açısından ;) (Zorunlu değil)

Peki Berika istediğimiz hediyeyi seçebiliyor muyuz? Diye soruyorsunuz dimi :) 
Masraflı bir etkinlik tabiki olmayacak sizler adına ben naçizane karar verdim^^
➽Hediyeler: Sadece bir kupa bardak ve bir de çikolata.
Paketin içine kendiniz başka şeyler koymak isterseniz siz bilirsiniz.
➽BAŞLANGIÇ: 08.12.2016 ➽BİTİŞ:Her an bitebilir :)
Katılanlar arasından kura çekip eşleştirme yapacağım ve bunu sizlere bildireceğim.
➼LÜTFEN SİZE ULAŞABİLECEĞİM BİR MAİL ADRESİ BIRAKMAYI UNUTMAYIN.
HAYDİ BİSMİLLAH :)

Bunları da Beğenebilirsin

84 yorum

  1. BEN VARIM :) soslubadem olarak zaten takipteyim... g+ da duyurdum ... mail adresim soslubadem@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bende varimm. Facebookda paylastim seydanin gunlugu sayfasinda. Seni de takip ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.. Ben aranıza yeni katıldım. Umarım beni de takip edersiniz.. Desteğinize çok ihtiyacım var gerçekten.
    Bu arada çekiliş fikri çookk güzel.. Ben de kaltılmak isterim..
    hazalndunyasi.blogspot.com
    mail: hzlmrym31@gmail.com
    g+ ve blogda duyurmaya çalışacağım..:)

    YanıtlaSil
  4. Berikacım davete icabet de sünnettir. Sen davet edersin de katılmaz mıyım... Zaten takibindeyim.
    Bloglarımda;
    berilcimcime.blogspot.com
    makyajbox.blogspot.com
    instagram hesaplarımda;
    @berilcimcime
    @makyaj.box
    Facebook hesabımda;
    birsen beril
    ve G+ paylaştım :)
    Mail adresim de birsen.cendeoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://berilcimcime.blogspot.com.tr/2016/12/berikanin-gunlugu-berikann-gunlugunde.html

      Sil
  5. Aklıma lise yıllarım geldi. En son o zaman böyle kura ile hediyeleşmiştik arkadaşlarla. Ne kadar güzel olduğunu hatırlattığın için çok teşekkür ederim canım. Haydi hemen hediyeleşelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aklıma o yıllar geldi inşallah güzel şeylere vesile olur :) Çok teşekkürler katıldığın için.

      Sil
  6. Ne tatlı bir etkinlik. Ben işk kez gördüm... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Beni de ekleyebilirsiniz. İlk fırsatta paylaşım yapacağım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, ben de katılmak istiyorum. Facebook sayfamda paylaştım.. Mail adresim, sby1907@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba canım bende katılmak istiyorum :) Facebook sayfamda paylaştım mail adresimi banukazim01@gmail.com sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dün telefondan yazamadım silmek zorunda kaldım google ve facebook hesabımdan etkinliğini paylaştım.Kucak dolusu sevgilerimle :))

      Sil
  10. Merhaba canim ben yurtdisinda yasiyorum o yüzden sizlere sadece sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canınız sağ olsun Derya Hanimcim :) Yürekten sevgilerimle☺

      Sil
  11. Canım Berika'cım çok tatlı bir etkinlik olmuş :))) özellikle hediyeleri belirtmen ;)))
    Beni de etiketlemiş olman ayrıca mutlu etti çook teşekkür ederimmmm ❤️
    Bir gün mutlaka ben de hevesle yapacağım bu güzel şeyleri, ama biraz daha zamana ihtiyacım var biraz zor zamanlardan geçiyoruz ve pek vaktim yok maalesef ;(
    Hakkıyla yapamazsam çok üzülürüm.... Bunlar çok keyifli ve özenle yapılması gereken güzellikler :)
    Bu seferlik affedin beni :(
    Ama keyifle takip ediyor olacağım ve paylaşacağım :)
    Kocaman sevgi ve teşekkürler!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım yardımcınız olsun. Sıkıntılarınız her nelerse inşallah hiç görmemişe dönersiniz. Varlığınız yeter. Kocaman sevgilerimle efendim :)

      Sil
  12. bende varim Berikaaa :) listeye dahil olabilirimmm :) gplus :)

    YanıtlaSil
  13. Bende varımmm :)) gerekenler yapıldı efendim :) sessizkalmak@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bende bende katılıyorum mysteriouseny00@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Erkek blog yazarlarının başı kel :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de ben de....zaten takipteyim, simdi hemen her yerlerde duyuruyorum

    YanıtlaSil
  17. Ben de ben de....zaten takipteyim, simdi hemen her yerlerde duyuruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim hoşgeldiniz :) iletişim bilgisini bırakmayı unutmayin lütfen :)

      Sil
  18. Ben de varım :))) G+ve twitterda paylaştım. Mail adresim : kozmokitap@gmail.com Sevgiler 😍😍

    YanıtlaSil
  19. Okul yıllarıma gittim sanki bende olmak isterim hemen g+ 'lıyorum... blog adresim http://masalzehra.blogspot.com.tr/ mailim esrabayindir@antistravel.com sevgiler....

    YanıtlaSil
  20. Bende varım tabii ki :)
    Mail adresim eipekyilmaz@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. Güzel bir etkinlik kutluyorum sizi:) Hediyeleşme etkinliğini bilumum sosyal mecralardan duyuracağım elimden geldiğince. Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki katılıyor musunuz efendim? :) çok teşekkür ediyorum

      Sil
    2. Katılıyorum efendim :)) zulalgaripkus@gmail.com adresindeyim. Teşekkürler :)

      Sil
  22. Ben de katılıyoruuum :)) Ancak bu çikolata erir diye düşündüm. Umarım sorun yaratmaz :)) iremyagizel@gmail.com adresindeyim :)
    İyi günleeer ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katilmaniza çok sevindim :) Akışkan çikolata mesela erimez :P :)) maksat kaynaşmak ve muhabbet. Gönüller bir olsun inşallah^^

      Sil
  23. Merhaba, bende katılıyorum :) G+ da paylaştım.
    unsett@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Bizde katılalım kızkardeşimle :) sizi takip edip google+dan da paylaşıyorum ;)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba :))

    Bende katılmak istiyorum, google plusda duyurdum.

    YanıtlaSil
  26. Mail yazmayı unutmuşum,
    polisakademisi.sena@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. ben varım beni de ekler misiniz ? bloğumda da paylaşacağım en kısa sürede :)

    YanıtlaSil
  28. Ben de geldim etkinliğinee. :) Duyurdum G+'da :) nerminpunar@gmail.com.

    YanıtlaSil
  29. Ben de varım. Şimdi paylaşıyorum etkinliği Google+, Facebook! mail adresim : hhilalokur@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim, takibe aldım. Bu etkinliğe bende katılmak isterim. Diğer sosyal ağlarda hesabım olmadığı için sadece G+ dan paylaşabildim. Şimdiden teşekkürler, sevgiler. :)
    Mail adresim: kirmizibaslikizz@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Bende varım , katılmak istiyorum :) aycan.ozel.1994@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Bende varım , katılmak istiyorum :) aycan.ozel.1994@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. heey ben katılmıyom etkinliklereee ama şimdi duyurduuum az katılım olursa söleee bi daha duyururum sona tamam mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker şey çok teşekkür ederim yaaa :) Çok naziksin❤❤❤

      Sil
  34. Çok güzel bir hediyeleşme etkinliği olmuş...
    Etkinliğe katılmadım ama sizi + ekledim.Bolca uğrarım blogunuza artık.
    Ben de
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/
    sayfama beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. Berikacim ben de varim.
    heybemdekihuzur@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Acaba geç kaldım mı Berika? Adımı görünce sevindim doğrusu. İnşallah bitmemiştir daha. Ben severim paylaşmayı . google+ da paylaşırım. Bloğumda da paylaşırım. Lakin face,im kapalı. Haydi bakalım, bol katılımlı olsun dilerim. Sevgiler kızım.
    eceevren20@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Ben de katılayım. Google Plus'ta paylaştım iletini, yarın da birkaç yerde paylaşırım. hilaluslu64@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Etkinlik sona ermiştir katılan herkese çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil