2017'ye Doğru/ Mim

13:16:00



2017'ye doğru yol alırken sevgili The Good Wish Blog bir mim hareketi başlatmış. Güzel soruların yer aldığı bu mimi haydi buyurun cevaplamaya başlayalım :)

1-Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

Açık konuşayım bazı zamanlarda çok fevri hareket edip çabuk sinirlenebiliyorum. Bu huyumu sevmiyorum değiştirebilmeyi çok istiyorum. Huylu huyundan vazgeçmeli bence eğer kendine ve etrafındakilere zarar veriyorsa!

2-Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

Tüm dünya için barış,Çocukların huzur ve güven içinde yaşadığı bir dünya ve insanların kalbindeki kötü duyguların yok olup gitmesini dilerdim. ''Ya hu! sallama böyle bir şey olsa kendin için hiç mi bişi istemeyeceksin?'' diye düşünenler olabilir. Ama bunlar olsa ben zaten mutlu bir birey olurum :)

3- Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Henüz nişanlıyım çocuklarım yok :)) Evi de daha almadık,dua edin alalım :D Kedi beslemiyorum ben yaa :) Neyse şaka bir yana 2017 için şimdilik isteklerim hayatımı yoluna sokmak,atanmak mesela öncelikli olarak ve sonra gönlümce dizdiğim evimde huzur ve mutlulukla yaşamak. İnşallah nasipse sevdiceğimle bir yurt dışı seyahati yapmak (bu bana çok iyi gelecek) Olumlama yapalım,güzel düşünelim,hayal edelim. Güzel enerjilerle istediklerimizi ayağımıza çağıralım. Dimi ama?^^

4-Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

Ben piyango işlerine karşıyım arkadaş. Emek harcamadan kazanılan paranın helal olmadığı kanaatindeyim. Velevki o bileti aldım ve piyango bana çıktı ben o paranın bir kuruşuna bile dokunmam. Çocuk esirgeme kurumuna,şehit ve gazi derneklerine,engelliler için kurulan derneklere vs. o tarz yerlere bağışlardım.

5- Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Herkesin gönlünde taht kuran bir blog yazarı olmak ^^

Bir mimin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Öyleyse mimlemeden geçmeyelim ;)
Dipnot: Yapmak isteyen herkes yapabilir bu mimi. Yanıtladığınız zaman linkini buraya bırakıverin bende bakayım :)

MİMLENENLER:
Fatofotofan
Hüzün Sarısı
Deneyimli Anne
Rabia Serteli
BU ARADA İNSTAGRAM HESABIMI BURAYA BIRAKIYORUM ÇIKIN ÇIKIN GELİN (:
'' @berikaningunlugu ''

Bunları da Beğenebilirsin

19 yorum

  1. Yanıtlar
    1. ilk etapta Avrupa'yı düşünüyoruz.Almanya,Fransa olacak sanırım (:

      Sil
  2. Dilerim tüm hayallerin gerçek olur Rabbım her şeyin hayırlısını versin inşallah Çok güzel bir mim olmuş emeğine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Gönlünüzün zengin ümitleriniz bol olduğu. Ben değil bütünlüğü kavramaya çalışan düşünceleriniz ne güzel. Umarım her istediğiniz en kısa zaman da oluşur. Her şey gönlünüzce olsun.
    Saygılarımla.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun cümlemizin dilekleri kabul olur inşallah. Teşekkürler. ..

      Sil
  4. Öncelikle çok teşekkür ediyorum. Yeni blogumda ilk yazı bu mim oldu. Dilerim bana şans getirir.
    Sevgiler
    http://huzunsarisisaptamalar.blogspot.com.tr/2016/12/2017ye-dogru.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Mimi ben hazırlamıştım tesadüfen de bu postu gördüm, şimdi sizin yazınuza da bakacağım bakalım neler varmış yeni yıl dileklerinde. Yazınızın bir kısmında mimi başlatan olarak bloıg ismimi yayzınlarsanız çok sevinirim. İlk hazırladığım mim sanırım biraz acemeliğim oldu.
      Şimdiden 2017'nin güzellikler getirmesi dileğiyle..

      Sil
  5. Merhaba, kendi hazırladığım mimi tesadüfen okumak çok hoş oldu. Ancak bir kısmı atladım sanırım, soruları hazırladım kişileri mim'ledim, ama daha sonra kimler kimler soruları yanıtladı, ne yanıtlar verdi takip edemez oldum. Şimdi kendi sayfama da not düşeceğim. Blog yazısının görseli değişmezse sevinirim diye :) Bir de yazınızın başında benden yani thegoodwish.blogspot.com.tr den bahsederseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
    Sevgiler, 2017'nin güzellikler getirmesi dileği ile..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimin size ait olduğunu bilmiyordum hemen isminizi ekliyorum. Emeğe saygı ;) Her şey gönlünüzce olsun. Yeni yıl istediğiniz her ne varsa ayağınıza getirsin^^

      Sil
  6. ne güzel hayaller , umarım her biri gerçekleşir.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiinnn! hepimizin hayalleri gerçek olur inşallah :)

      Sil
  7. Harika bir mim olmuş,İnşAllah tüm dileklerin gerçek olur bu yeni yılda hayatım,Allah gönlüne göre versin.ve kitabında çıksın bu yeni yılda :) işte benim mimim http://fatofotofan.blogspot.com.tr/2016/12/2017ye-dogru-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah kitabım çıkar yaa amiiinn.... Yüreğine,ellerine sağlık teşekkürler :)

      Sil