Ütopya'dan Mimliyoruz

12:03:00


Mimler en sevdiklerim :) 
Beni mimleyen güzel kalpli insan Deep Tone'ye buradan sevgilerimi iletip soruları  yanitlamaya başlıyorum efendim☺

1. Mucizelere inanır mısınız? Neden?
Mucizelere inanmayan birisi, bence hayata karşı umutlarını yitirmiş birisidir. Ve benim hala umudum olduğu için Mucizelere elbette inanıyorum. Ebru Gündeş'in bir şarkısında geçiyordu "mucizeler hep böyle  ansızın gelir" 
O zaman bi dinleyelim :))


2. Şu an bir mucize olsa, ne olsun istersiniz?
Kendi adıma düşündüğümde bu aralar hayatimda mucizeler oluyor sanırım ☺ Ama benim en çok istediğim  şey savaşların bitmesi,kanın durması,çocukların selamet içinde yaşaması. Birgün dünyaya bir çocuk getirdiğimde güzel bir dünyada yaşıyor olmasını istiyorum. Rabbim  katından gelecek Mucizelere muhtacız...



3. Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı?
Hayatım boyunca işte bu bir mucize diyebileceğim birşey yaşamadım ama size bir sır vereyim "O" benim mucizem  :) 



Not: Mim'i cevaplayacak arkadaşların yukarıdaki resimle ve aynı başlıkla yazmaları rica olunur. Bu notu da cevabınızın sonuna eklerseniz seviniriz :)

Davet ediyorum;
Fatofotofan, Tigris driver,Nilgün özen Aydın, Valar Morghulis,Daha mutlu yaşam


Bunları da Beğenebilirsin

11 yorum

  1. Mucizelere inanmana sevindim.Ben bu mimi daha önce yapmıştım.Yine de beni düşündüğün için teşekkür ediyor ve seni kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. http://www.dahamutluyuz.com/2016/10/utopyadan-mimliyoruz.html yazdığım yazı burada :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba efendim! :)

    İkinci soruya verdiğiniz cevaplar çok güzel, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel şarkı ve mucizelere inanmayan biri burada :)

    YanıtlaSil
  5. bu çok değişik bir mim olmuş, ütopik hayalinde güzelmiş..

    YanıtlaSil
  6. Bütün cevaplar güzeldi ama ikinci soruya verdiğin cevaplar çok güzeldi dilerim ...Her şey gönlünce olsun inşallah sevgiler ... :)

    YanıtlaSil
  7. çok sevimli yazmışsııın :) mucizen de bol olsun mağdem :)

    YanıtlaSil
  8. Yaaa çok samimi cevaplar💙 "o" benim mucizem dediğin birisi olması çok hoş. Sevgilerimle 💙

    YanıtlaSil
  9. Mucize isteğin çok güzel, umarım birgün savaşların olmadığı güzel bir dünyayı görürüz. :)) Sanırım en büyük mucize bu olur. :) Beni unutmadığın için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum canım benim. En kısa zamanda yapacağım mimi. ^^

    YanıtlaSil
  10. Güzel Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar☺

    YanıtlaSil