HAYALLERİM

13:59:00

hayallerim ile ilgili görsel sonucu
Çocukluğumdan bu yana birçok hayalim oldu. Herkesin yıllardır hayalini kurduğu gerçekleşen veya gerçekleşemeyen bir sürü arzusu olmuştur,olacaktır. Hele ki ben daha önceleri çok hayalperest bir insandım. Ne zaman ki büyüdüm hayaller yerini başka duygulara bıraktı.

İçimden size hayallerimi anlatmak geldi :)

Çocukken, daha okula başlamamışken hep öğretmen olmayı isterdim. Okula başladıktan sonra ne öğretmeni olmak istediğimi seçmiştim. İngilizce dersi en sevdiğim ve en başarılı olduğum dersti ve ilkokul üçten sonra hep İngilizce öğretmeni olmayı istedim. Hayat beni başka yollara götürsede sonuç olarak İngilizceyi cebime koyup Arapça öğretmeni oldum :D
öğretmen gif ile ilgili görsel sonucu

Blog yazmaya başladığımdan beri bir kitap çıkartmayı çok istiyorum. Yazdığım yazılar ve şiirler bir kitapta toplansa ne güzel olurdu.İnşallah bu hayalim gerçekleşir.
kitap ile ilgili görsel sonucu

Bir kitap kafe açıp,gönlüme göre dekore edip,benim gibi şiir ve kitap sevenleri bir çatı altında buluşturmak istiyorum :)
kitap cafe dekorasyon ile ilgili görsel sonucu

Güney Kore'yi gezmek ve ardından dünya turuna çıkmayı çok istiyorum :)
DÜNYA TURU ile ilgili görsel sonucu

Birçok hayır kurumunda görev alıp çocuklara,yaşlılara,düşkünlere,hastalara,engelli kardeşlerimize,yardıma ihtiyacı olan kim varsa elimi uzatıp yardım etmek. Bunu şimdide elimden geldiğince,gücümün yettiğince yapmaya çalışıyorum çok şükür. Rabbim daha çok fırsatlar verir inşallah...
yardımsever ile ilgili görsel sonucu

Ve son olarak bir çocuğum olursa vatana millete hayrı dokunan,vicdanlı,merhametli,yardımsever,insancıl,insan gibi insan olacak,sevgi dolu,karakterli,dürüst,haksızlıklara karşı duracak bir birey olarak yetiştirmek istiyorum.

çocuklar ile ilgili görsel sonucu
Peki sizin hayalleriniz neler? :)


Bunları da Beğenebilirsin

19 yorum

  1. Ne güzel hayaller. Umarim hepsi gerçeklesir 😊

    YanıtlaSil
  2. İngilizceden arapçaya :) en kuzeyden en güneye :D bence hayalperestliğe geri dönmelisin duygular insanı yanıltır :)

    YanıtlaSil
  3. Hayallerim çok benim de...Ancak büyüdükçe insan onlardan uzaklaştığını fark ediyor bu acı verici

    YanıtlaSil
  4. Hayallerinin bir bir gerçekleşmesine sevindim. Hayallerimiz aynı zaman da dileklerimiz ve dualarımız...

    YanıtlaSil
  5. Güzellik bütün hayallerinin gerçekleşmesi dileklerimle.
    Hayali olmayan insan yaşayan ölüdür

    YanıtlaSil
  6. hayaller herkesin cebinde bulunan gerçekleşmesini bekleyen trenler gibi saati gelince hepsi gerçekleşecek Dilerim tüm hayallerin gerçek olur öğretmenim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Umarım birgün bu hayallerini gerçekleştirebilirsin canım. Bende böyle bir yazı yazmıştım :) ne olursa olsun vazgeçme hayallerinden sevgilerimle😘

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel hayaller bunlar,okurken gözümde canlandı,ister istemez gözümden yaş geldi .Bence gerçek olacak hayallerin hissediyorum :')

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel hayaller bunlar. Umuyorum hepsi gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yorumlar bunlar cok tesekkur ederim herkese☺

    YanıtlaSil
  11. Resmen okurken heyecanlandım. Çok güzel hayalleriniz var. Umarım hepsini gerçekleştirirsiniz :)

    YanıtlaSil
  12. Hayaller hayaller hayaller... Bizleri bizden alıp uzak diyarlarda gezdirenler... Bugünü dünü unutup yarın için umut olanlar... Ah işte o bulunamayan ulaşılamayan hayaller...
    Hayal etmeyen bence yaşayamaz hayal bizlere bir hedef bir amaç bir anlam katıyor hepside birbirinden güzel gerçekten de İnşallah gerçekleştirebilirsin.

    YanıtlaSil
  13. Allah(c.c), nasip etmeyeceği şeyin hayalini kurdurmaz.Unutma ki uzun yolculukların hepsi sadece bir adımla başlar. :) Yeter ki biraz gayretimiz olsun.

    YanıtlaSil
  14. Ne guzel hayalleer 👍😊 Koreyu gezmeyi ve dunya turunu bende cook istiyorum

    YanıtlaSil
  15. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Kitap kafe çok güzel düşünülmüş umarım gerçekleşir hayallerin :)

    YanıtlaSil