ÖLÜM UYKUSU

22:27:00

Adonis'in dilinde son zamanlarda sürekli mırıldandığı o türkü vardı.Gecenin karanlığında,evlerinin portakal çiçeği kokulu bahçesinde,o babadan kalma asma ağacının altında ki sedirin üzerinde oturmuş Asya'ya diline pelesenk olmuş türküyü söylemekteydi...


"Gesi Bağları'nda Dolanıyorum yitirdiğim yarimi aman aranıyorum...
Bir Çift Selamına Güveniyorum
Gel Otur Yanıma Hallerimi Söyleyim. Halimden Bilmiyor Ben O Yari Neyleyim"
Adonis türküsünü mırıldanırken,şöyle derin bir ah çekti Asya...Sustu Adonis...Bir süre sessizliğin sesini dinlediler birlikte.Yıllar önce yazmış olduğu, kendisine bile okumadığı şiiri okumaya başladı Asya...
Ey sevgili,ey uğruna ne kadar kasideler,şiirler,destanlar yazılsa yine de SEN'i anlatmaya yetersiz kalacak yar! Ne güzel şey seni sevmek,ne güzel şey bakmak gözlerine portakal çiçeği kokuları arasında,derdin derdimdir bundandır sana "yar" deyişim sen benim diger "yar"ım,sen benim bir "yar"dan düşüşümsün kızdığında bana gözlerin.
Seni sevmek güzel şeydir amma bir o kadar ağır gelir yüreğime ey yar! 
Adonis baktı ve gülümsedi Asya'ya..
Devam etti Asya; 
Söyleme dertli türküler,itme beni "yar"dan aşağı...
Geceydi,zifiriydi,sessizdi ortalık...
Zamanı durdurmaları imkansızdı.
Hep böyle kalmak istediler...
Uzandılar sedire,ölüm uykusuna yattılar...

20.07.2014


Bunları da Beğenebilirsin

9 yorum

  1. Ölüm uykusu çaldı bir seher vakti Gesi bağlarında ....Yüreğine sağlık
    Çok güzel bir paylaşım olmuş Türkü de sevdiklerim den ....Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize gercekten cok sevindim. En icten sevgilerimle☺❤

      Sil
  2. çok güzel yazmışsın yaaa bunu bloguma koyayım bi araa :) bi de baksana amaa son yazımdaki mimi yapsana yaa yapmadıysan tabii :)

    YanıtlaSil
  3. Tamam canim mimi yapacagim :)) Guzel yorumun icin de cok tesekkur ederim ^^

    YanıtlaSil
  4. gelip sana mimledim dicektim zaten bak iki mimin oldu şimdiiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Deeptone sayesinde rastladım blogunuza , merhaba bu arada , güzel bir blogunuz var takibe aldım bana da beklerim sevgiler. ..

    YanıtlaSil