Güllerin İçinden

19:51:00

Herkese merhabalar :)
 Bu akşam sizlerle güzel bir şarkı paylaşmak istedim. Belki birçoğunuz hangi şarkı olduğunu başlıktan dolayı anlamışlardır. Dinlemeye doyamadığım şarkılardan birisi olan, efsane grup MFÖ'nün unutulmaz şarkısı güllerin içindeeennnn :) 
YOUTUBE kanalıma da bir güzel klip hazırlayıp yüklemişim ki sormayın :))
Haydi lafı fazla uzatmayalım da şarkıya ve huzur dolu o klibe geçelim. Keyifli dinlemeler efendim...
Dipnot: Kanalıma abone olmayı unutmayınız^^

 SEVGİYLE KALIN...

Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. İyi akşamlar canım. :)) Bu güzel şarkı için teşekkürler, klibi de görünce tam gidip abone olayım dedim ki daha önceden abone olmuşum zaten. :)) Hüzün sokağı... Senin sesinin ayrı seviyorum ben. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa canım benim bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldummmm ^_^

      Sil
  2. Sevdiğim şarkı , güzel paylaşım teşekkürlerr huzurlu akşamlar dilerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok sevdiğim şarkılardan birdir güzel paylaşımın için teşekkürler huzuru akşamlar sevgiler ..

    YanıtlaSil
  4. Şimdi dinleyesiö geldi şarkıyı. Bazı şarkılar bulaşıcıdır biryerden duymak yeter hemen dinleme istegi bırakmaz insanın yakasını. Baslık yetti bana ;)

    YanıtlaSil
  5. Onyüz birmilyon kere dinlesekte bıkmayız ki bu şarkıdan. ☺ keyifli dinlemeler

    YanıtlaSil