#MİM Tadımlık, Yutulmalık, Çiğneyerek Hazmedilmelik Kitaplar

18:54:00

Sevgili dostlar merhaba,
hareketli resımler gif ile ilgili görsel sonucu
Harika bir mim ile karşınızdayım. Mimlenmeyeli o kadar uzun zaman olmuştu ki,nasıl da özlemişim mim yanıtlamayı. Beni unutmayan saygıdeğer Tigris Hanımefendiye çok çok teşekkür ediyorum :) Onun mimini de buraya bırakıyorum lütfen okuyunuz...

Didemika Hanımefendinin başlatmış olduğu bu mim şu şekilde;
Tadımlık,yutulmalık ve çiğneyerek hazmedilmelik kitapları sizinle paylaşacağım. Aslında o kadar fazla  bu kategorilere koymak istediğim kitap var ki bıraksam uzayıp gider liste :) Şimdi kendimce bu kategorilere layık gördüğüm kitapları sizlere takdim ediyorum efendim...

Tadımlık Kitap: Sabahattin Ali'nin Kuyucaklı Yusuf romanını çok severek okumuştum hatta okurken bu kitabın filmini yapmayı bile hayal ettim. Tadı damağımda kaldı doğrusu...

kuyucaklı yusuf ile ilgili görsel sonucu

Yutulmalık Kitap: Küçük yaşlarda okumuş olduğum Victor Hugo'nun eşsiz eseri Sefiller  bence yutulmalık kitap listesinde birinci sırada diyebilirim. Okurken çok etkilenmiş ve kendimce bu kitaptan dersler çıkartmıştım...
sefiller romanı ile ilgili görsel sonucu

Çiğneyerek hazmedilmelik kitap: Aklıma ilk gelen vatan şairi Mehmed Akif Ersoy'un Safahat isimli eseri oldu.Mutlaka herkesin okuması gereken bir kitap diye düşünüyorum.
safahat ile ilgili görsel sonucu

HOŞÇAKALIN...
Mimlediklerim:

Bunları da Beğenebilirsin

21 yorum

  1. Harikasın güzellik çok güzel tercihler yapmışsın.
    Çok çok öprümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yine yeniden başka bir mim de buluşmak dileğiyle :)

      Sil
  2. Aa ne kadden güzel mim imiş. Teşekkürler canım davetin içün. Müsait vaktimde ele alacağım inşallah. Seviyorum böyle az öz mimleri. Zevkle okudum canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim.Merakla bekliyorum yanıtını ❤

      Sil
  3. Çokkkk hoşuma gitti bu kelimeler.Harika kitaplar gerçekten <3

    YanıtlaSil
  4. Kuyucaklı Yusuf'u henüz okumadım ama İçimizdeki Şeytan'ı koyardım herhalde onun yerine, diğer seçimlerde harika, bu mimi sevdim ben, hala düşünüyorum ama bakalım, zor gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıtlamak isteyen herkes yanıtlamalı bence.Sizin yanıtınızı da bekliyor olacağız...

      Sil
  5. Çok kitap okuyunca secmek zor oluyor değil mi? Ben de mimlendim. Düşünmelerdeyim şu an :)
    Safahat'ı okudum mu hatırlayamadım. Sanırım okumadım. Mim ve hatırlatma için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için :) Siz hangi kitapları seçeceksiniz merak ettim şimdi^^ Mimi yanıtladığınız zaman okurum artık (: Sevgiyle...

      Sil
  6. güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık:). benim bloguma da uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Mutlaka uğrayacağım hoşgeldin :)

      Sil
  7. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz iade-i ziyarete geleceğim mutlaka ;)

      Sil
  8. Ne güzel bir anlatım ve ne güzel bir mim.

    YanıtlaSil
  9. blog keşif etkinliğinden sizi takip ediyorum bana da beklerim sevgiler
    https://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Cok guzel bir mim olmus bayildimm. Hunharca mimlenmeyi bekliyorum :))

    YanıtlaSil