CANIM KARDEŞİM

23:47:00

canım kardeşim ile ilgili görsel sonucu
Kardeş demek can demek derlerdi de anlamazdım daha önceleri.Toydum,çocuktum bilmezdim.Allah bana iki kardeş verince anladım can demek ne demek.
Asyam al yazmalım,dünyaya geldiğinde 13 yaşındaydım bazen bir anne bazen bir abla oldum ona.Şimdi o büyüdü roller değişti.Bazen anne bazen abla oldu bana.
Dünüm,bugünüm,yarınım,çocukluğum,herşeyim...
Ekmeğimi,derdimi,hüznümü,mutluluğumu,heyecanımı bölüştüğüm,diğer yarım o benim.
Büyüdükçe bana benzemesi de cabası kurban olduğum.
Allah ayırmasın bizi birbirimizden.İyi ki doğmuş iyi ki var benim kuzum.Kız kardeş,kız kardeşe her zaman lazımmış hayat bunu da öğretti bana.Ben her zaman onun yanında olacağım Allah ömür verdikçe.O benim kıymetlim hiçbir kimsenin üzmesine müsaade etmem. Rabbim güzel yazılar yazsın sana Asyam❤ 
Ömrün boyunca bütün güzellikler seninle olsun.
Ömrün uzun ve bereketli olsun.Can dediğim,can bildiğim,kardeşim iyi ki doğdun...
09.09.2016

Bunları da Beğenebilirsin

11 yorum

  1. O güzel kardeşinin doğum günü kütlü olsun Rabbım sağlıklı huzurlu daha nice güzel ömürler geçirmesi dileğiyle inşallah Rabbım hiç bir zaman ayırmasın sizleri inşallah ....mutluluğunuz daim olsun inşallah ...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir sevgi Rabbim dai etsin inşallah.. Birlikte nice sağlıklı musmutlu ömür geçirin , kardeşinin doğum günü kutlu her şey dilediği gibi olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Küçük kardeşimle de yaş farkımız 14 bazen gerçekten annesi gibi oluyorum

    YanıtlaSil
  4. Birlikte daha nice güzel yaşlarınız olur umarım :) Bir kız kardeşim ya da ablam olmasını çok isterdim. Çok şanslısınız 🙈 Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Güzel yürekli insanlar; Güzel dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.Sevgiyle kalın ❤

    YanıtlaSil
  6. Allah ayırmasın, mutluluğunuz daim olsun. Paylaştığınız filmi ve müziğini de çok severim, böyle hayli duygusal hale getirdi yazıyı. :) Kardeşiniz de siz de şanslısınız. :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel paylaşmışsınız...
    Ben blogger keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takibe aldım^^
    Siz de takip ederseniz çok sevinirim:

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil