Benim Hikayem

23:12:00


benim hikayem ile ilgili görsel sonucu
Benim hikayem yolu yokuşa sürmek gibi 
Bi' sabah kalkıp dünyayı fethetmek gibi 
Hayal içinde hayal inşaa etmek gibi 
Gözden gönülden hep bir şeyler çaldım sanki 

Bak benim hikayem çok susup az konuşmak gibi 
Durmadan içimden bir şeylere cevap arar gibi 
Gökyüzüne bakıp bazen bir melek bekler gibi 
Bunca hüsranı kalbe boşuna yük ettim sanki 

Ah ben böyle değildim herkes gibi değiştim 
Yok Allah'ım olamaz ben herkes gibi değildim 
Yıllara da direndim yeri geldi yenildim 
Kış geçince bi' baharda kendimi yenilendim 

Yok yok hüsran benim vefakar kapı komşum değil hiç olmadı da 
Benim yüreğimde inancim var kapılar bi' açılıp bi' kapansa da 
Ruhum hala ilk günki gibi tertemiz duruyor kabında 
İçim hep güneş, mevsim yaz, sonbahar ya da kış olsa da 

Ahhh kalbime bak, kalbime yaz ne yazacaksan... 

Benim hikayem göğe semaya yönelir gibi 
Ellerimi açıp yana yakıla dua eder gibi 
Kabul olmasa da bir sebebi vardır der gibi 
Her şeye rağmen yüzüme tebessüm koymak gibi 

Bak benim hikayem bir uyuyup bir uyanmak gibi 
Kaybolan her şeyin geri geleceğine inanmak gibi 
Koca alemde dengimi rengimi aramak gibi 
Ben bugün yalanımdan dolanımdan arındım sanki

AHMET ENES

Bunları da Beğenebilirsin

2 yorum

  1. Herkesin farklı bir hikayesi vardır ama bunu okuyan herkes kendi hikayesinden bir parça mutlaka bulur.....

    YanıtlaSil