Araf

22:55:00


Yine bir hüznün arefesinde,
Araf'ta bir yerlerdeyim...
Bir adım ötesi cehennem sanki.
Kaçsam olmaz kaçmasam olmaz.

Yakalar mı mutluluk ne dersin?
Tutar mı ellerimden sımsıkı?
Ya da düşünmesem mi bunları?
Zaten hayat geliyor bildiği gibi.

Alıp gitsem diyorum başımı
Kimsecikler olmasa...
Çözüm olur mu hüzne,kedere?
Zannetmiyorum.Belki bir ihtimal.

Hüzün bu bırakır mı hiç beni?
Güneş doğudan batarsa mümkün.
Mutlu olmak zor değil biliyorum,
Şayet bırakırsa hüzün peşimi.





Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. hüzün bin bir rüzgara gebe kalan hüzün ağıtlar yakan gecenin karanlığına bir soluk nefeste gizlenen hüzün hüzün hep aslında adres değiştiriyor hayatın için de sessiz kaldım ...Yüreğine sağlık dilerim mutluluk hep seni bulur sevgiler ....

    YanıtlaSil
  2. İçinde hüzün varsa gittiğin yere de gelir be gülüm... Bergen şarkısı gibi oldu :) Ama olsun gülümsediysen hüznün bir an dağılmış demektir ❤

    YanıtlaSil
  3. Oyy hüzün ne güzel soylettiriyor ama değil mi :)
    Hüzün olmasa biz bu güzel şiirleri okuyamayacktık ;)

    YanıtlaSil
  4. belki de o ruh haline girmeseydin böyle güzel şiirler ortaya çıkmayacaktı ha? iyi yönden bakmak lazım bazı şeylere de canım :)

    YanıtlaSil
  5. Hüzün yazdiriyor be! Ona da ihtiyacimiz var

    YanıtlaSil
  6. Yaaa şekerler içten yorumlarınız için çok teşekkür ederim ❤❤❤

    YanıtlaSil
  7. Sizi blog keşif etkinliğinden takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Hüzünlü bir şiir olmuş. Şairlerin beklentileri de hüzünleri de mutlulukları da ayridir Bazen tarif edilemez...

    YanıtlaSil
  9. Hüznün azaldı çok şükür artık mutlu olma zamanı.

    YanıtlaSil