Tatlı kardeşim Youka Chan^^

19:21:00


Herkese merhabalar;

Son zamanlarda sık sık yazmadığımın farkındayım ama insan bazen kendi blogunda yazmak için bile kafasını toplayamıyor.En azından ben öyleyim.Bu aralar zihin ve beden yorgunluğu oldukça fazla...


Bazen blogumun görünümünde değişlik yapma isteği geliyor,çok uzun süre aynı temayı kullanınca sıkılıyorum vallahi :) Yine son zamanlarda tema arayışı içindeydim. abidik gubidik şeyler yapmaya çalışıyordum ama başarılı olamıyordum.İdareten bir tema konduruvermiştim bloguma... Derken bir kardeş hızır gibi yetişti.Gerçekten tam anlamıyla bir hızır gibiydi :) 


'' Berika abla Berika abla blogun için tema hazırlamak istiyorum'' demez mi!
 Ay canım benim yaaa nasıl mutlu oldum belli değil :) Blogumu kendisine emanet ettim ben hiçbir şeye karışmadım,sağolsun hemen hallediverdi tema işini ^^ 
O artık benim tatlı kardeşim oldu :) 

Blog sayesinde o kadar çok güzel insan tanıdımki. Allah'a hamdolsun hepsi kardeşim,dostum gibi oldular...

 Sevgili Youka burdan sana tekrar teşekkürlerimi sunuyorum... 

KAMSAHAMNİDA^^ SARANGHAE ;)


 Youkacığımın blogu için buradan tık tık 

     GÜZEL KALSIN HER ŞEY VE HERKES

Bunları da Beğenebilirsin

13 yorum

  1. Berika ablaaa ♥_♥ Ne mutlu oldum bu yazıyı bloğunda görmekten :D Bende o kadar mutluyum ki bu kadar güzel kalpli bir ablayla tanıştığım için, iyiki tanışmışım :D Mutlu olman yüzünün gülmesi benim için en önemli şeydir :D Allah Razı Olsun! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın kalpli kardeşim.Allah sendende razı olsun 😍

      Sil
  2. Burada güzel dostluklar,arkadaşlıklar kuruluyor.Dostluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :) Hep birlikte daim olsun insallah

      Sil
  3. Burada güzel dostluklar,arkadaşlıklar kuruluyor.Dostluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir sayfa. Dostluklar da güzel...

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş ama senin resmin yani çizimin olmayınca bir eksiklik olmuş :) Yeni tasarımın hayırlı olsun kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz değişiklik olsun dedim kardeşim :) çok teşekkür ederim

      Sil
  6. Çok hoş olmuş gerçekten. ^^ ne güzel dostluklar kuruluyor bu blog aleminde. Dostluğunuz daim olsun inşallah.. Sevgiyle kal.. ^,^

    YanıtlaSil