Berika'nın Günlüğü Şiir Seslendiriyor

00:08:00

Hayırlı akşamlarınız olsun efendim!
anime kawaii wink thumbs up chibi


Bir süredir kendime ait bir youtube kanalım var. Bilenler bilir :) Orada nacizane kendi şiirlerimi seslendirmekteyim. Düşündüm ki çok istek alan şiirler olursa veya seslendirmemi istediğiniz kendinize ait şiiriniz olursa seslendireyim... Şimdi yapmanız gereken Berika'nın Günlüğünden dinlemek istediğiniz şiiri yorum kısmına yazmak. Bende en çok istek alan veya içlerinden hepside olabilir zaman içerisinde seslendirip youtube kanalıma yüklerim :) Belkide okuyuşumu beğenmeyenlerde oluyordur ama ben bu işi yaparken çok keyif alıyorum :) 

Haydi pamuk eller yoruma! Merak ediyorum hangi şiirleri sevdiğinizi ve dinlemek istediğinizi :)
 SEVGİ VE MUHABBETLE KALIN ^_^
kawaii adorable chibi anime girl

Bunları da Beğenebilirsin

9 yorum

  1. Zaten "bir sen varsın gözlerinde " şiirini okuyarak gönlümüze taht kurdun .Bencede nice güzel şiirler seslendirirsin sen, yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ah şu şiir yazma yeteneği! Keşke bende olsa bir sürü şiir okuman dileği ile başarılar :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım youka çok teşekkür ederim.İstegin olursa bekliyorum ;)

      Sil
    2. Canım youka çok teşekkür ederim.İstegin olursa bekliyorum ;)

      Sil
  3. Orhan Veli şiirlerni pek severim.Sizin de sesinizden dinlemek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkınız için çok teşekkür ederim :) Değerlendirmeye alacağım ;)

      Sil
  4. Şiir önerisin deyince ilk aklıma kendi şiirlerimi seslendirme düşüncem geldi. uzun zamandır yapmayı düşündüğüm şey... Şu üniv olayları hayırlısıyla netleşirse ben de başlayacağım. Artık beraber yaparız o vakit.
    Sevdiğim çok sevdiğim şiirlerden bir tane önereyim o halde: Behçet Aysan - Bir Eflatun Ölüm
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim başarılar versin. İnşaAllah istediğin üniversiteyi hayırlısıyla kazanırsın... Seslendireceğin günleri merakla bekliyorum o halde :) Önerini bir kenara not aldım. Sevgiler

      Sil