Ah Elenor!

22:16:00




Ah Elenor! 
Puslu bir gecenin karanlığında 
Kaybettik aşkı biz.
Aşk Tanrısı göz kırpıyordu uzaktan. 
Umurunda değildi sanki...
Öyle bir gidişin vardı ki,
Ölüm gibi bir şeydi.
Daha önce hayatımdan gidenlerin
aslında sadece kaybolduğunu anladım.
Gitmek değildi onlarınki...

Ah Elenor!
Kuğu gibi zariftin sen 
Nasıl koştu o narin ayakların
taşlı,çakıllı yollarda?
Kaçıp giderken bilmiyordun
Kalbimi nasıl çiğnediğini ayaklarının...

Sen böyle değildin Elenor sen aşktın!
Sen kalbimin tanrıçası
Sen Verona'nın en güzel kızı
 Juliet'imdin benim.
Gidiyorsun...!
O halde hoşçakal Elenor 
Hoşçakal vazgeçemediğim...

28.07.2016

Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. Ah o vedalarrrrrr :( Hiç sevmediğim vedalar :(

    YanıtlaSil
  2. Ah o vedalarrrrrr :( Hiç sevmediğim vedalar :(

    YanıtlaSil
  3. Berika, yeni tarzın çok tatlı olmuş kızım.Şiirin gerçekten içlendirdi beni.Eşlik eden müzik de çok güzel.Başarılı çalışmalarının devamı dileklerimle.Ece ablan.Sevgiler yavrum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Ece Ablacığım. Eksik olmayınız. Kocaman öpüyorum sizi :)

      Sil
  4. BERİKA KARDEŞİM DEVAM HEP DEVAM BEN NAÇİZANE YEŞİL IŞIĞI HERKESTEN ÖNCE GÖRÜRÜM.!?MİSTİK VE GÜZEL BİR ŞİİR.!SEVGİ İLE KALIN D.U

    YanıtlaSil
  5. BERİKA KARDEŞİM DEVAM HEP DEVAM BEN NAÇİZANE YEŞİL IŞIĞI HERKESTEN ÖNCE GÖRÜRÜM.!?MİSTİK VE GÜZEL BİR ŞİİR.!SEVGİ İLE KALIN D.U

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygıdeğer Duycan Abimiz kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Allah razı olsun... Devam edeceğim Allah'ın izniyle. Saygılar...

      Sil