Sizin oralarda havalar nasıl?

16:09:00

Ramazan ayının 16. Günü ve senenin en uzun gününden hepinize Merhaba ☺ 

Bizim Adana ve çevresinde havalar bir sıcak bir sıcak...Yüce Rabbim bu mübarek ramazan gününde herkese kolaylıklar versin.Güneş altında çalışan emekçi kardeşlerimizi görüyorum gerçekten işleri çok zor.İnşallah bu sıcaklar da tutulan oruçların sevaplarıda kat kat fazla olacaktır.Bu havalarda nefsini yenip oruç tutanları Rabbim cennette Kevser havuzunun başında birleştirsin :)

Bizim buralarda havalar 45-50 derece dolaylarında seyrediyor...Klimasız durulmuyor,bizde yakın zamanda yaylaya gideriz artık.Hepinizi beklerim  :)
İnşallah buharlaşmazsam bir sonra ki paylaşımda görüşmek dileğiyle
Sevgiyle  Kalın... Dualarınızda benide unutmayınız ☺ 

Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. Çok sıcak hemde çoookk :) susuzluk vurdu beni iyice :D

    YanıtlaSil
  2. ben İstanbuldayım buralarda gayet sıcak :) ama birkaç saattir rüzgarlı Rabbime şükür :)

    YanıtlaSil
  3. valla ankara cayır cayır yanıyor sabah 9 akşam 5 farketmiyor. nem yok iyiki... balık gibi yüzerdik galiba havada..

    YanıtlaSil
  4. Ben Kıbrıs'tayım. Adana'dan kalır yanımız yok maşallah. DÜn evdeki termometremiz, akşam üstü 6 da evin içini 40 derece gösteriyordu. DIşarıyı ve öğle vaktini var sen düşün. Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Bizim buralarda da hava sıcak, ilk fotoğrafa çok güldüm bu arada :D

    YanıtlaSil
  6. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar.Hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  7. Eskişehir'den hava durumu bildirimi yapıyorum . An itibariyle sıcaklık 32 derece nem%40 yer yer bulutlu ve hafif rüzgarlı .
    Öğlen kadar olmada da sıcaklk evin içine çöreklenmiş oturuyor geceye kadar da gitmeye oek miyetli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigris Eskişehirden bildirdi. Teşekkürler Tigris şimdi haberlere bağlanıyoruz :)))

      Sil