Sevdiğim Arapça Şarkılar

17:00:00

Selamlar canlar,
Nasılsınız? Ramazan nasıl gidiyor? Artık ramazan ayının son on gününe girmiş bulunmaktayız. Peygamber Efendimiz'in:
Kadir Gecesini son on günde arayın dediğini hatırlatarak ve bu mübarek bu özel günlerde dua beklediğimi söyleyerek asıl konuya giriş yapmak istiyorum :)

Arap Dili ve Edebiyatı Bölümünü okuduğumu birçoğunuz muhtemelen bilmiyorsunuzdur.Neden Arapça şarkı diye soracaksanız işte sebebi budur.Ben kendine filolog bir insanım hemde Arapça aman Allah'ım bazen kendime inanamıyorum ben Arapça mı biliyorum dediğim oluyor :D Tabi Arapçanın yanında bildiğim bir kaç dil daha var ama ego yapmaya gerek yok bu konuyu geçelim :) 

Şimdi sevdiğim şarkılardan derlemelere geçelim.Keyifli dinlemeler umarım beğenirsiniz :)

NOT: Lütfen sizinde sevdiğiniz şarkılar varsa yoruma yazınız dinlemek isterim.

1)Nancy Ajram-Maakoul el gharam

2)Myriam Fares-Mosh ananeya



3)Carole Samaha-Khallik Behalak

4)Saad Lamjarred-Lm3allem


5) Nancy Ajram-Yalla

6)Haifa Wehbe-Wawa Bah


7) Myriam Fares-Enta el hayat


8)Sherine-Kolly melkak



9)Hussain Al Jasmi-Boshret kheir


10) Jannat Mahid-Gedeed

11) Fatih Bogalar-Te ma etmaje

12)Leylim ley(arapça)

13)Zeid Hamdan- Ahwak

Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. Nancy Ajram - Aah W Noss bu da çok iyi işim bittikçe dinliyorum ^^

    YanıtlaSil
  2. Yabancı müzik dinlemiyorum ama bu müzikler hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini dinliyorum ben çok geniş bir Arapça şarkı arşivim var. Harika şarkılar seçmişsin :)

    YanıtlaSil
  4. merabaaa. müziklerin hepsisini dinliyom şimdii. çekilişleri duyuruyordum geçerken seninkini gördüm. şimdi yazdım bloguma. duyan bikaç kişi daha olsun hadiii hayırlısıı. müzikleri sevdim. arap dili okuyon ne güzel ki. baksanaaa, bir de en sevdiğin arap filmlerini yazsana. izlemek isterim. görüşürüz yineeee :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir arşiv yalnız fondan yazıları okuyamıyorum.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Özellikle arapça şarkı dinlemiyorum ama güzel bir şarkıya rastlarsam mutlaka dinlerim. Epey bir zaman oldu bir gezi programında çalınan arapça şarkıyı çok sevdim. Şarkının melodisi aklımdan çıkmadan internette, programın face sayfasından ne kadar aradıysam da ne şarkıyı ne de söyleyeni buldum. Demek istediğim arapça çok güzel şarkılar var. Senin listene de bir kulak kabartmak isterim...

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş bayramın kutlu olsun canım ☺ Genelde aynı tip müzikler dinleye dinleye farklı türlere şans vermeyi unutmuşuz sanırım. Güzel bi deneyim oldu bize de ☺ Sevgilerimle..

    YanıtlaSil