Korkular Denizi

16:47:00



İçimde gizlenmis 
kimisine göre tuhaf gelebilecek
 korkularim var benim.
Taa en derinde dururlar da
 Gün yüzüne çıktıklarında
 boğarlar beni,
deniz gibi...
Koca bir korkular denizi...
Yitip gider orada duygularim.
Bir yanda beni ve 
duygularimi kurtarmaya calisan 
cankurtaran misali bir aşk 
diğer yanda içine çekip 
boğmaya calisan bir deniz...
Aşka sımsıkı tutunuyorum 
Boğmaya calıştıkca korkularim...
Bitmiyor,yenisi hasıl oluyor çırpındıkça...
Ya beni  kurtarmaya çalışan o aşk...
Onunla birlikte
 yutarsa beni korkularim? 
Bu deniz korkunc
 bu deniz karanlik...
Birakma beni ey aşk!
 birakma ellerimi...

Bunları da Beğenebilirsin

15 yorum

  1. Korkuların, seni rahat bıraksın canım.Seçim ise bir iyi ve kötü arasında, yani net olsun.Seçimin seni mutlu etsin.Sevgilerimle Berika kızım.Karşına Allah hep iyileri çıkartsın.Ramazanın bereketi ailenin üzerine olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degerli yorumunuz icin cok tesekkur ederim.Allah razi olsun...Hayirli ramazanlar ❤

      Sil
  2. Deniz de aşkın içinde barınıyor, bunu da çok iyi biliyor. Korktuğunu belli etmezsen, ilişmez inşaallah. Muhabbet kainatın mayası, gerisi boş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz icin cok tesekkur ediyorum.Eksik olmayin ❤

      Sil
  3. Aşk hiç bırakmasın elini. Fotoğraf ne tatlı yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Aşk korkularından emin kılmalı, seni cesur yapmıyorsa aşık değilsin demektir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişler "Aşkı bulan neyler ki bu dünyayı" Aşk ile kalın ❤

      Sil
  5. Aşk korkularından emin kılmalı, seni cesur yapmıyorsa aşık değilsin demektir;)

    YanıtlaSil
  6. Aşk zaten korku demektir kaybetme korkusu varya o gerçek aşkmış Rabbim herşeyi gönlüne göre versin.Bir zamanlar bloğunda müzik vardı indila aklıma o geldi şimdi yine onu eklesene bloğuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karşıymış bende aynı şeyi düşünmüştüm tatlım.Yorumun icin tesekkurler :)

      Sil
  7. AŞK ne sihirli bir kelime sana dünyadaki en mutlu günlerini yaşatanda sana dünyadaki en acı günlerini yaşatanda AŞK insan bile bile acı çeker mi oysaki AŞK sana bunu yaptırır insan kendinden kolay kolay ödün verir mi oysaki AŞK sana bunu da yaptırır insan gerçekten severse en derinlerdeyse çok değerliyse yokluğunda nefes alamıyorsan evler dar geliyor duvarlar üstüne çıkıyorsa elim sürekli telefonda ondan haber bekliyorsan geçmiş olsun ama birde karşılığı varsa işte dünyanın en mutlususun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.AŞK'a nasıl baktığın,onu nereye koyduğun,nasıl tarif ettiğin mühim mesele tabi...

      Sil