Berika'nın Günlüğünde Çekiliş Var (BİTTİ)

18:18:00

MERHABA DEĞERLİ DOSTLAR;
Bir buçuk yıldan beri yaptığım blog yazarlığım süresince henüz böyle bir çekiliş yapmamıştım.Çok uzun süredir aklımdaydı doğrusu...İnşallah bol katılımlı bir çekiliş olur.Duyanlar duymayanlara haber verirse çok sevinirim :)
Gelelim çekilişin detaylarına ;)


ÇEKİLİŞ NETİCESİNDE KAZANACAĞINIZ HEDİYELER
1)Cahit Zarifoğlu-Yedi Güzel Adam

2)Halil Cibran-Ermiş

3)Saftrik sersisinden Gregin Günlüğü

4)Bir adet espresso fincanı

5)El yapımı kitap ayracı

KATILIM ŞARTLARI
-Blogumu  GFC panelinden takibe almak (Zorunlu)
-Google Plustan beni takip etmek (Zorunlu)
-Youtube Kanalıma abone olmak +2 Hak
-İnstagramdan takip etmek +2 Hak
-Blogunuz da,Google Plus veya İnstagram Hesabınızda çekilişi paylaşmak +2 Hak

Katılım Şartlarını yerine getirenler,
lütfen yorum kısmına belirtsinler.
Bloglarında,Google plus veya İnstagram hesaplarında çekilişi paylaşanlar linkini bırakmayı unutmasınlar. 
İnstagramda ki kullanıcı isminizi yazınız.
Ve lütfen size ulaşabileceğim bir mail adresinizi yoruma iliştirmeyi unutmayınız ;) 
ÇEKİLİŞ BAŞLANGIÇ TARİHİ: 22.06.2016
ÇEKİLİŞ BİTİŞ TARİHİ:30.06.2016
HERKESE BOL ŞANS

Bunları da Beğenebilirsin

72 yorum

  1. Hadi ilk katılan ben olayım , canım.
    Ben çok şanslıyım bu hediyeler benimmmmmm 😉

    YanıtlaSil
  2. Sen yaptığın için katılıyorum Berika'm hem de blogumun sosyal medya hesabında duyuruyorum. Kanalından G+'dan ve blogundan takipteyim. Bol şans bana madem :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğun çok değişik olmuş, hayırlı olsun kızım.Ben hep paylaşırım yayınları ama instagram hesabım yok.Hepsini yapacağım.Katılma şartları yeterli olmasa da arkadaşlarıma şans diliyorum.İnşallah bol katılımlı olur.Sevgiler kızım.Hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramdan veya herhangi bir yerden paylaşmak zorunlu değil ablacığım.Beni GFC den takip etmeniz yeterlidir.Katiliminiz icin cok tesekkur ederim bol şans :)

      Sil
  4. Bende katıldım paylastim hayırlısı olsun bakalım 😃 email adresim: adenyamms009@gmail.com Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  5. Bende katıldım blogu zaten takip ediyordum instagram takip ediyordum youtube sayfanıza da abone oldum
    bloggokhantekin@gmail.com
    Hadi hayırlısı, herkese bol şanslar.

    YanıtlaSil
  6. merhaba efendim :) gereken tüm uygulamalar yapıldı :) -Blogumu GFC panelinden takibe almak
    -Google Plustan beni takip etmek
    -Youtube Kanalıma abone olmak
    -İnstagramdan bunlar yapıldı :) instagram da ki kullanıcı adım aynı sessiizkaldiim bu kadar :) sessizkalmak@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) Çekiliş var dediler geldik 😁
    Gfc/plus / youtube den takipteyim.
    Rabia Nihal olarak
    Haydi hayırlısı :)(

    YanıtlaSil
  8. Merhaba öncelikle çekilişin hayırlı olsun.. Ben normalde çekilişlere katılmam ama güzide arkadaşımız düzenlerse tabi ki katılırız. Çekilişine bende katıldım. Hesaplarından zaten Gfc, google plus, youtube ve instagram'ını takip etmekteyim. :) çekilişi google plus hesabımdan da duyuruyorum. O zaman İyi şanslar bana :)

    YanıtlaSil
  9. Berikacığım hayırlı olsun hem çekilişin hem bloğunun 1,5. yılı ;)
    Ben de katılıp desteklerim tabi ki. GFC ve G+ dan takipteyim. Bir de herkes duysun diye g+ dan paylaştım:
    https://plus.google.com/+%C4%B0stanbulHan%C4%B1mefendisi/posts/QNrH1HSv87a
    istanbulhanimefendisi34@gmail.com
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun hem yılın hem de çekilişin :) Bol katılımlı, keyifli olsun!
    Ben de katıldımmmmm :)))
    İG'de de takipteyim ve Plus'ta da seni etiketleyerek paylaştım :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  11. Daha keyifli bol paylaşımlı yıllar dilerim :)
    katılıyorum :)))
    https://plus.google.com/u/0/116081931995101389873
    feray.gokce84@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bol katılımlı olsun inş barika cim �� instagramda görmüştüm çekilişini ama yeni yorum yapabildim, baba evindeyim pek giremiyorum, face ve g+ hesaplarım da paylaşırım seni de etiketlerim, takipteyim zaten, korefenomeni@gmail.com mail adresim ��

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun çekilişin Berika;) Hemen instagramdan destek oluyorum sana 😘

    YanıtlaSil
  14. Geldim geldim :) Hayırlı olsun hem çekilişin hem blog tasarımın. Müzik de çok güzel. Katılım bol olur inşallah. Herkese bol şans :)
    kelimetozu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Özlem hoşgeldin :) Çok teşekkür ederim katilimin için.Bol şans diliyorum :)

      Sil
  15. Bende ilk defa bir çekilişe katılıyorum..haydi hayırlısı..
    gfc üyesiydim zaten,takipteydim seni,youtube kanalını da önceden takip ediyordum,yazıyı da paylaştım...Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımını için çok teşekkür ederim şansınız bol olsun :)

      Sil
  16. Tüm serilerini okudum hepinize tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  17. Çekilişin hayırlı olsun :)
    Zorunlu şartları yerine getirdim. Youtube da abone oldum. İnsta da zaten takipteydim. G+ ta paylaştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler neşelim :) Şansın bol olsun canım

      Sil
  18. Canım bende seni takipteyim :) Davetin için teşekkür ederim.Bende katılmak istiyorum.Herkese bol şans:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim katılımınız için.Hadi hayırlısı bakalım :)

      Sil
  19. Merhabalar, blogunuzu GFC'den takip ettim. Google Plus'da zaten takipleşiyor muşuz. Youtube kanalınıza'da abone oldum. Buda google +'daki paylaşımım ;
    https://plus.google.com/u/0/+MustafaAln%C4%B1akk/posts/YgvdwkmoTTp
    sonucu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sonucu bende merak etmekteyim.Keşke imkanım olsa herkese birşeyler hediye edebilsem.Bol şans :)

      Sil
  20. Bol katılımlı bir etkinlik olsun canım :) Ben de katıldım. Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  21. Bol katılımın olur umarım, ilk kez bir çekilişe katılıyorum blog açtığımdan beri. :)) Herkese bol şans. ^^

    YanıtlaSil
  22. Google Plus hesabımda paylaştım gitti. Telefonumu elime alınca Instagram hesabınızı da takibe alırım. Şu GFC'ın ne olduğunu bir ben anlamadım herhalde, aslında ne olduğuna bakmadım bile. Bir ara bir yerine tıkladım ama meraktandı o galiba. Çekilişinizin ilgi çekmesini umarım.

    YanıtlaSil
  23. GFC takipçi paneli oluyor efendim.Teşekkür ederim katılımınız için :)

    YanıtlaSil
  24. Berika'cığım ilk defa bir çekilişe katılıyorum. Yanlışım olursa beni uyar. Google Plus'da paylaştım, instagram'da şimdi paylaşıyorum. Mail adresim; rabiaserteli@gmail.com Sana kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey tamamdır ablacığım.Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  25. soslubadem olarak gfc ve g+ dan takipteyim... g+ da paylaştım ... herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  26. hayırlı olsun,herkese bol şans. Ben de gfc ve g+ takipteyim. Şükran'ca paylaşımlar olarak g+ da paylaştım.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba, Gfc: pervin
    Google +: pervin e
    youtube: pervin e
    instagram: peren80 adlarıyla takipteyim.
    paylaştım:
    https://plus.google.com/u/0/109058765473354153892/posts/jSHWEMmJ6GE
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  28. gfc'den ve google plus'tan katıldım yayınınıda google+'dan paylaştım haberin ola :)

    YanıtlaSil
  29. Takipler tamam, plusta paylaşım o da tamam. E ben katıldım öyleyse, hayırlısı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler katılımınız için.Hadi hayırlısı bakalım

      Sil
  30. heyoo ben de varıımm :) Gfc, Youtube, instagram, google plustan takip ediyorum. bu da paylaşım linkim :)
    https://plus.google.com/+BiPosetKitap/posts/6xuhzuFEUSo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim :) Hadi bakalım hayırlısı canım benim ;)

      Sil
  31. Selamun aleyküm ben atlamış miyim bu çekilişi :( kitap çekilişi ise her şekilde katılırım :) 2 yerden de takipçinip hayırlısı olsun,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykum selam hoşgeldiniz çekilişime.nHayırlısı bakalım :)

      Sil
  32. Merhaba canım, seni GFC'den ve İnstagram'dan takipteyim zaten...
    Bloğumda ve Google + da paylaştım...
    Çekilişin hayırlı olsun,böyle bir çekiliş düzenlediğin için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  33. http://mehtaptan.blogspot.com.tr/2016/06/berikanin-gunlugu-nde-cekilis-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için çok teşekkürler ablacığım :)

      Sil
  34. Her yerden takipteyim Berika'cığım. Çekilişin hayırlı olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  36. Öncelikle tebrik ederim sitenin ilk açılışında böylesine beni duygulandıran müzik ve şiirin birleşmesi beni çok ötelere götürdü böylesine güzel bir blog'a rastladığım için çok şanslı hissediyorum her şey için teşekkürler berikacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesine içten bir yorum için ben teşekkür ederim (:

      Sil