Talha Bora Öge/ Seni Hiç Terk etmedim ki

11:43:00



Seni hiç terk etmedim ki

 inkâr edemezsin


Yalnız gecelerde 

kırgınlığımdı terk ettiğim


Değişmendi vazgeçtiğim


Beş para etmez vaatlere 

satışındı


Terk ettim kandırışlarını 

kanışını bir çift siyaha

Hekim oldu mu 

gelip sokulmalarını sahte sahte


Yanımdan ayrıldığında 

arkamdan gülmelerini hınzırca

Seni hiç terk etmedim ki

Lüzumsuz kahkahalarla

 kıskandırmandı ayrıldığımı
Değersizleşmendi terazimde
Hafifleştikçe

ağırlaşmandı 
terk ettiğim

Pes edişim öylesine değildi,

birden değildi

Tuğla tuğla ördüm,

ilmek ilmek işledim 

her ihanetini
Her ihanetini…




Seni hiç terk etmedim


Gül yanağında alım


Seni hiç terk etmedim


Sırdaşım yalnızlığım


Seni hiç terk etmedim


Toprak tenin kokusu

Seni hiç terk etmedim

Gözlerimin buğusu

Yapılmazdı be benimki gibi

 delikanlı bir sevdaya

Ağlamak bile gelmiyor içimden 

biliyor musun?

Oysa nasılda severim ağlamayı

İşte o damlalardı terk ettiğim


Seni hiç terk etmedim ki



Yanacağım biliyorum ve 

kızacağım kendime


Demir parmaklıklar ardından

 bulutları özler gibi


Tuhaf bulsam da 

onca günahtan sonra affı


Gideceğim buralardan


Yalandır !

gözlerinle görsen bile inanma


Seni hiç terk etmedim ki

       Hala seviyorum ben… 


Hala seviyorum 

Seni hiç terk etmedim


Gül yanağında alım



Seni hiç terk etmedim


Sırdaşım yalnızlığım


Seni hiç terk etmedim


Toprak tenin kokusu


Seni hiç terk etmedim

,
Gözlerimin buğusu

Seni hiç terk etmedim

Toprak tenin kokusu

Seni hiç terk etmedim

Gözlerimin buğusu

Bunları da Beğenebilirsin

3 yorum