SEVGİLİ GÜNLÜK 3

19:37:00

Çok uzun süre önce sevgili günlük diye iki adet yazı yazmıştım bu yazımın da içeriği onlar gibi olacağından bu başlığı seçtim. İsmim de boşuna Berika'nın Günlüğü olmuş olmasın :)
Son zamanlarda blogum ile yeterince ilgilenemedim. Sınavlar,KPSS denilen dert,anneannemin vefatı,ayrıca ailecek geçirdiğimiz zor zamanlar vesaire derken kendime bile vakit ayiramadigim zamanlar oldu...Ama yinede elimden geldiğince blog yazarı arkadaşlarımın yazılarını takip etmeye çalıştım. Zira onlar benim için çok kıymetliler...
Bu aralar bolca duanıza muhtacım maddi manevi tüm sıkıntılarım için.

Her ne kadar sıkça paylaşım yapmasamda aklım ve kalbim hep buralarda ☺
Güzel kalsın herşey ve herkes...
Ayrıca Rabbim ülkemize birlik,Dirlik, huzur,barış nasip eylesin...
                     
                                 ALLAH'A EMANETSİNİZ

Bunları da Beğenebilirsin

22 yorum

  1. Merhabalar burada yeniyim her ne kadar tanışmıyor olsak da tanımıyor olsam da Rabbim tüm dertlerinizi sıkıntılarınızı geçirmenize yar ve yardımcı olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz aramıza.Degerli yorumunuz için çok teşekkür ederim :-) Sevgiyle kalın

      Sil
  2. Canım özletme kendini, dualarım seninle , sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. Başın sağolsun Berika, Allah rahmet eylesin kızım.Her işinde kolaylık dileklerimle.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Ece ablam.Her zaman abla gibi oldun bu blog dünyasında.Sevgi ve saygıyla öpüyorum çok :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim Berika.Allah senden de razı olsun kızım.Miraç kandilin mubarek olsun.Ben de seni öpüyorum :)

      Sil
  4. Mübarek günlerde ruhunu teslim eden anneannenizin mekanı cennet olsun. Dünya işleri hal olur, sağlıkla , sevdiklerinizle iyi günleriniz olsun. Dua en büyük yardımcı, Allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Başın sağolsun canım,Allah rahmet eylesin.
    Özledik seni❤

    YanıtlaSil
  6. Yaaa asıl ben seni özledim kız nerdesin sen :)

    YanıtlaSil
  7. Amin canım benim bundan sonra güzel şeyler yazacağına eminim <3

    YanıtlaSil
  8. Rabbim imtihanını kolaylaştırsın
    başın sağolsun anneannenin mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  9. Başın sağ olsun.. 'Elbette zorluğun yanında bir kolaylık vardır. Gerçekten zorlukla beraber bir kolaylık vardır.' Allah üzerindeki yükleri alsın, gönlüne ferahlık versin inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Başın sağ olsun. İnşallah cennette kavuşursunuz tekrar.
    Dua eden dua bulur derim hep. Bulurum inşallah :)
    Her zaman herkese ve her şeye karşın
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
  11. Hepinize tek tek çok teşekkür ederim.Dualarımdasınız ❤

    YanıtlaSil
  12. Başın sağolsun berikan :( Allah kalanlara uzun ömür versin :)

    YanıtlaSil
  13. Başın sağolsun canım. Uzun zamandır ben de yoktum. Kpss stresi herkesi sardı. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için çok teşekkür ederim. Hepimizin yardımcısı olsun inşallah :)

      Sil