Doğum Günümde...

15:37:00

Bugün benim doğum günüm bugünün anısına çok sevdiğim bir şarkıyı sizlerle paylaşmak istiyorum...


Hiç kimseyi sevemeyeceğini düşündüğün zamanlardı, her şey giderek solmaya başlamıştı, hayat ise bir figuranla beni oynuyordu.
 Öyle bir an gelir ki unutulmaz dert ve kederi, İstanbul’a benziyorsun doğum günümde, her yolculuk başladığı yerde biter, bir selam gönder bana doğum günümde.  
Hiç kimseyi sevemezsin sandığın zamanlar
Dalga kıransız bir çocuk bütün limanlar
Kahramansız bir film gibi solar romanlar
Figuranlar beni oynar doğum günümde
Biran var ki unutulmaz derdi kederi
Göçlere tok bir  kent gibi mağdur durursun
İstanbula benziyorsun doğum günümde
Başladığı yerde biter tüm yolculuklar
Bir selamı eksik etme doğum günümde
Gözlerimde sensizlikten gayri nem kaldı
Mahsuniden bir türkü çal doğum günümde
Biran var ki unutulmaz derdi kederi
Basladığı yerde biter tüm yolculuklar
Bir selamı eksik etme doğum günümde
 

Bunları da Beğenebilirsin

17 yorum

  1. Doğum günün kutlu ve mutlu olsun :) Kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana :)

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun,nice güzel yaşlar diliyorum. :))

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu her şey gönlünce olsunnnnnnn... (f)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğdun,iyi ki bu blogu açtın,hayatından kalemin kağıdın hiç eksik olmaması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün tekrardan kutlu olsun Berika :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir şarkıymış Sevdiklerinle ailene sağlıklı huzurlu daha nice güzel ömürler geçirmen dileğiyle doğum günün kutlu olsun ...

    YanıtlaSil
  7. bissürü bissürü selamlar olsun berika nice hayırlı yıllar yaşatsın rabbim..
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu hayırlı güzel uzun ömürlere. Doğum günün kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  9. Nice yaşlara Berika'mmmm!!!!! İyi ki tanıdım seni sesinde huzur olan kız :)

    YanıtlaSil
  10. Canım benim, nerdeyse kaçıracaktım doğum gününü <3 Herşey gönlünce, güzellikler ile dolu, sağlıklı ve neşeli, başarılı ve sıhhatli, ve en önemlisi sevdiklerin ile birlikte olsun...
    Öpüyoruz bücürüm ve ben... :)

    YanıtlaSil
  11. Nice yaşlara Berika.. Doğum günün kutlu olsun. Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  12. Doğum günün kutlu olsun Berikacım sana özel küçük bir hediyem olacak yakında göreceksin inşallah.Sen benim kazandığım en güzel dostluklarımdansın bir hediyesin,iyki varsın ve her zaman mutlu,başarılı ve kitap çıkarmış bestsellerde birinci olasın inşallah.Öpüyorum seni kocamaaaaannnnnn .Ve tüm sevgimle sarılıyorum sana.

    YanıtlaSil
  13. Hepinize tek tek çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni kocaman kocaman sevgiler ❤❤❤

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş tebrik kabul edersen, doğum günün kutlu olsun (f) Hayırlı, güzel bir hayat dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bollywood Terapi estagfirullah,tabiki de kabul ederim.Güzel yorumun için çok çok tesekkür ederim :)

      Sil