Benim gibi talihsiz olanlar el kaldırsın

17:29:00




Yazının başlığını görüp gelenlere selam ederim..

Sevgili dostlar neden mi böyle bir başlık koydum? Çünkü hayatının her evresinde mutlaka bir talihsizlik yaşayan,hiçbir şeyin düşlediği gibi gitmeyen,hedeflerine ramak kala o yoldan dönmek zorunda kalan birisiyim...
Gerçekten merak ediyorum benim gibi elini her attığı şeyi kurutan kimler var acaba...Hayatımın özellikle son 10 yılına bakacak olursak hiçbir istediğim ya gerçekleşmemiş ya da heveslerim hep kursağımda kalmış,bir takım sebeplerle elde ettiğim şeyler elimden gidivermiş...
Bunun böyle olduğu kanaatine son bir kaç yılda vardım.Şöyle bir geriye dönüp baktığımda ''hakkaten çok talihsiz bir insanım ben abi yaa'' diyorum. 

Peki bu durumun düzelmesi için birşeyler yaptın mı diye soracak olursanız elbette ki kendi çapımda elimden geldiğince çaba sarfediyorum.
Dini inançlarım ne gerektiriyorsa onları yapıyorum.Bazen fala inanma falsız da kalma sözünden yola çıkarak arkadaş ortamında
 ''yaa benimde falıma bi baksana ne zaman düzene girecek bu hayatım'' diye bir çok kez kahve falı olaylarına da el atmışlığım oldu. 
(Fal haramdır lütfen denemeyin)

Daha birçok şey yaptım kendimce amma ne yaptıysam makus talihim bir türlü değişmedi.


Bu bir isyan yazısı değildir haşa ne haddime isyan etmek. Hamdolsun sağlığım yerinde,ailem yanımda ve daha birçok şükür sebebim var.Lakin olmuyor işte bazı şeyler hep yarım...
Yüzüm ne zaman gülecek diye merak içinde beklemekteyim. 

Bu da bir içimi dökme yazısı olsun,böylece burada dursun...!


ESEN KALIN



Bunları da Beğenebilirsin

20 yorum

  1. Hemen hemen aynı dertler bendede var ama ümitsiz de yaşanmıyor. Bu hayat yoksa çekilmez olurdu. Her şerde bir hayır her hayırda bir şer vardır diyelim. Rabbimiz bizim için en hayırlısını biliyordur sen yeterki pes etme savaş. Yolun açık olsun kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. Ya zamanı gelmemiştir veya hayırlı değildir. Elinizdeki kıymetlileri bir bir saymışsınız zaten, şükür nimeti arttırır inşaallah. Ümitsizlik yok bize, biraz hep böyle mi korkusu belki ama, ümit ve teslimiyet dolu dolu. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hepimize oluyor böyle zamanlar Rabbimin izniyle dua ve sabırla geçiyor düzeliyor hepsi.. :)

    YanıtlaSil
  4. Kolay olanın kıymeti bilinmez. Zor olsun ki; değerini bilip, şükredesin. Mevlam görelim neyler, neylerse güzel eyler...

    YanıtlaSil
  5. Oluyor kardeşim böyle durumlar maalesef oluyor. Allah sınıyor herhalde..

    YanıtlaSil
  6. Herkes de olan bir şeydir buda Rabbım-in Sınavı diyoruz Sen yüreğini ferah tut elbet her şey yoluna girer sabır en büyük hazinedir ...

    YanıtlaSil
  7. Aslında insan kendi düşünceleri ile kendi yaşamına şekil veriyor. Belki de farklı düşünüp olumlu beklentiler içinde olursak yaşamımız da ona göre şekillenir. Güzel bir yaşam dileklerimle...

    YanıtlaSil
  8. Her insanın zaman zaman başına geliyor bu durum ya da öyle hissedebiliyor ama bence sen elinden geleni yaptin ve olmadıysa senin için hayırlı değilmiş istedigin şeyler bir de böyle dusun derim ayricada fal olayına girme artık :( iyi akşamlar canim

    YanıtlaSil
  9. Biz de insanız mecbur talihsizlik yaşıyoruz :) sana kaderinin bir oyunu bu :)

    YanıtlaSil
  10. Yorumlarınız ile beni çok mutlu ettiniz çok teşekkür ederim dostlar

    YanıtlaSil
  11. Minyonları izle sen boşver, zamana bırak yoluna girer, belki... :)

    YanıtlaSil
  12. Eğer bir şey olmuyorsa daha iyisi olacağı içindir, umudunu kaybetmee (f)

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkürler arkadaşlar :) Hayirli kandiller ❤

    YanıtlaSil
  14. Yani kötü şeyler olması yada istediklerinin gerçekleşmemesi bundan sonra da aynı olacağı anlamına gelmez kesinlikle.
    Umutsuzluk insanın başına gelebilecek en kötü şey bana göre. Onu kaybetmemek lazım.
    Hatayı da başka yerlerde değil, kendimizde aramamız gerektiğini ve çözümü de yine kendimizin üretmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu yolda yılmadan çabalamaya devam etmek gerek. Hiçbir çaba sonuçsuz kalmaz, benim inancım da bu. :)
    Sıkmayın canınızı, hepimiz benzer durumları yaşadık ve yaşıyoruz. Mühim olan geleceğe umutla bakabilmek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Elbette umudumu yitirmedim Allah korusun :) Düzelir inşallah diye dua edelim. Sevgiler

      Sil
  15. Merhabalar.
    Serzenişte bulunduğunuz hususların aynısı bende de var efendim. Demek ki, bir siz değilmişsiniz. Tabi ki bu asla bir başkaldırı ya da isyan değildir. Tercüme-i haldir efendim.
    Cenab-ı Hakk, hakkınızda hayırlısını versin, her şey gönlünüzce olsun efendim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (h) siz beni iyi anlamissiniz :) çok teşekkür ediyorum degerli yorumunuz için

      Sil
  16. Herkesin kendini talihsiz hissettiği anlar oluyor. Ve ne kadar dini düşüncen geniş olsa da evet şu fala bakma falsızda kalma deneyimini ben de yaşamadım değil. Sonra düşündüm de biraz şükürsüz kalmış dilim biraz da tevekkül edememişim. Sonra fal kalsın bir kenarda. Hayat olduğu gibi devam etsin.

    YanıtlaSil
  17. Her şey düzelir inşallah Berika kızım.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil