Sevdiğim Şarkılardan Derlemeler

01:39:00

Merhaba Sevgili Dostlar,

Esasen bu kara günlerde içimden yazı yazmak falan gelmiyor.Bilgisayarın başında oturdum düşündüm uzun bir süre onu mu yazsam bunu mu yazsam ya da hiç yazmasam mı diye...Bir yandan çalan şarkılarım bana eşlik ederken aklıma sevdiğim şarkıları sizlerle paylaşmak geldi.En iyisi bugün ki postum da bu olsun dedim.Ben neredeyse her tarz müziği dinlemeyi seven birisiyim.Birazdan her telden şarkıyla karşılaşacaksınız lütfen şaşırmayın bu karmaşaya.
İşte sizler için sevdiğim şarkılardan bazıları;

Ahmet Enes-Bir avuç yalan


Mustafa Ceceli-Karanfil



Yıldız Tilbe-Vazgeçtim



Müzeyyen Senar-Gündüzüm seninle gecem seninle


İhsan Güvenç-Gece kirpikli kadın




İndila- Love Story


Bebe-Tu Silencio



Gökhan Özen-Ödedim


Gülben Ergen-Boşu Boşuna

Sezen Aksu-Masum değiliz

Levent Yüksel-Kara ağaç

Zeki Müren-Gördüğüm Rüya

Ebru Gündeş-Gönlümün Efendisi

Beethoven-Moonlight Sonata

Sting-Desert rose


Kubat-Ah bir ataş ver

Bunları da Beğenebilirsin

13 yorum

  1. Gördüğüm rüyayı dinledim; eskilerden siyahbeyaz filmlerden. Masumiyetten, samimiyetten ve aşktan kalan son nameler bunlar. Ne de olsa sabah kahvaltısında buruk da olsak bir keyif almak hakkımızdı diyebilirim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle size katiliyorum.Değerli yorumunuz için çok tesekkur ederim.Saygilar sevgiler efendim

      Sil
  2. Zevkin çok güzel Berikacım hemen hemen aynıyız ruhlarımızı benziyor.Bende resim çizerken müzikten ilham alıyorum .Açıyorum müziği dalıyorum kalemin çizim anlarına ve resim oluşuveriyor bir çeşit sihir gibi yani beni alıp götürüyor müzik.Hani derler yaz müzik ruhun ilacı hakikaten de öyle.Özellikle indila'nın müzikleri iyi geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazilarimi yazarken muzik esliginde yazarim grcekten iyi geliyorlar :) İlhamin bol olsun kuzum.Kocaman sevgiler

      Sil
  3. Bu tarz paylasimlari severim bir çoğu benimde sevdigim şarkılar :)

    YanıtlaSil
  4. Levent yüksel en bi sevdiğim sesine yorumuna bayılıyorum ne güzel bütün tarzlardan koymuşsun çok hoşuma gitti hatta yıldız tilbe'nin bu şarkısını bir ara ne dinlerdim :))

    YanıtlaSil
  5. levent yüksel, india, mustafa ceceli hepsi çok güzel ;)

    YanıtlaSil
  6. hepsine baktım seçtikleriniz çok güzel hem dinliyorum hemde bloguna bakıyorum :)http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. hiç birşey gelmiyor insanın içinden gerçekten.Ama bir şekilde aşıyoruz aşmaya çalışıyoruz.

    güzel bir derleme yapmışsın :) birazdan mutfağa girip yemek yapıcam ve müzik listem sayende belli oldu :)

    yorum kardeşliği etkinliğinden geliyorum :) ben de beklerim

    YanıtlaSil