YAYIN EVLERİ #Mim#

18:53:00

Canım Kore Fenomenim beni mimlemiş bende tabikide elimden geldiğince yapacağım bu mimi...
Onun mimini okumak isterseniz onuda buraya bırakıyorum ;) 

1)En sevdiğiniz yayın evi hangisi?

Açıkçası yayın evlerine dikkat ederek almadım hiç bir kitabı ama kitaplığıma şöyle bir baktığımda ''Doğan Novus'' yayın evi daha çok dikkatimi çekti :)


2)Bu yayın evinden aldığınız bir kitabı kısaca yorumlayın.

Sevgili Gülben Ergen'in ''Öğrendim ki'' kitabını almıştım.Çok severek okudum.Kitapta Gülben Ergen kendi hayatını anlatmış.Sıcak,samimi,içten yazılmış cümlelerle dolu olan  bu kitabı bir solukta okuyup bitirmiştim.Özete gerek yok diye düşünüyorum ön yargısız bir şekilde kitabı elimize alıp okuduğumuzda sizde benimle aynı duyguları paylaşacaksınızdır mutlaka...

3)Bu yayın evinden okuduğunuz kitaptan söz yazın.

Madem Öğrendim ki dedik oradan bir kaç kuple bişeyler yazayım :)
Sözü yemindir iyi insanların.
Derdim paylaştıkça azalıyor, sevinçlerim paylaştıkça çoğalıyor.
Yalnızlık en büyük rehberimiz.
İyi bir kalp mutluluğun şartı, zorluklarla baş etmenin tarifsiz iksiri.
Güzel bakamaz beddua eden insan.
Arkasına bakarak ileri yürüyemez insan.
4)Yazarın başka okuduğunuz ve önerdiğiniz bir kitabı var mı? 
Gülben Ergen henüz başka kitap çıkartmadı diye biliyorum çıkartırsa eğer onuda alırız okuruz :)
5)Yayın evinden kitap çıkartsanız ve tutmazsa ne hissederseniz?
Benim için güzel bir deneyim ve anı olarak kalırdı.Ceplerime bir anıyı daha doldurarak yoluma devam ederdim :) (İnşallah bir gün benimde kitabım çıkar)
6)Bu yayın evinden almak istediğiniz kitap hangisi?
Nil Karaibrahimgil'in ''Kelebeğin Hayat Sırları'' kitabını almayı istiyorum.


Benden bu kadar :) Sevgiyle kalın

Mimlenenler:

Tigris Driver
Fatofotofan 

Bunları da Beğenebilirsin

16 yorum

  1. Ahhh canımmm teşekkür ederim . En kısa zaöanda cevaplayacağım . Sevgiyle ...

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Sizde yapmak isterseniz yapabilirsiniz bence.Çok güzel olur :)

      Sil
  3. Ünlülerin Kitapları daha cok tutuyor sanki. Iyi okumalar size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efendim.Belki popüler olmalarından kaynaklıdır daha çok tutulması.Ben gerçekten merak ettiğim için alıp okumuştum :)

      Sil
  4. hep ünlülerden gitmişsin ki Berika!cım :)
    Kalemine sağlık, güzel olmuş, 'öğrendim ki' alıntılar iyidi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seferde böyle olsun dedim :) Seviyorum seni öpüyorum çok :-*

      Sil
  5. Ceplerime bir anıyı daha doldurarak yola devam ederdim. Bu ne güzel de bir bakış açısı böyle sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için.Sevgilerimle...

      Sil
  6. Kelebeğin Hayat Sırlarını ben de merak ediyorum yaa Nilcim yazmış bi de okunmaz mıı :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim bitanem mimi en kısa zamanda cevaplıycam <3 Bende Gülben Ergen'in ve Nil Karaibrahimgil in kitabını almak istiyorum :))

    YanıtlaSil
  8. Paylaşımlar çok yerinde ve güzel olmuş. Nil Karaibrahimgilin bu videosunu bir yazımda ben de değinmiştim. Çok güzel bir video müthiş etkilenmiştim. Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için.Bunları duymak güzel.Sevgiler :)

      Sil