Mustafa Ceceli İmza Günü maceram

12:38:00

Merhaba sevgili dostlar;

Bu yazımda size dün ki mini konser ve imza günü maceramı anlatmak istedim.Macera diyorum zira ilk defa bir sanatçının imza gününe gittim :) Mustafa Ceceli hayranı olduğumu bilmiyorsunuz dimi?Neyse öğrenmiş oldunuz :) Duydum ki şehrime Ceceli geliyormuş Allahım bir heyecan bir telaş kız 
kardeşimle birlikte...Görmelisiniz...Hayaller kuruyoruz tabiki albümü imzalatırız,fotoğraf çektiririz,keşke muhabbet edebilme fırsatımız olsa vesaire diye.Kardeşim diyor ki ''ay abla sen şiirlerinden birini Ceceli'ye hediye etsene bestelesin albümüne koysun'' :D (yok artık) 

Velhasıl kelam konser günü geldi çattı bizim heyecan had safhada.Hazırlanıp erkenden gittik konserin olacağı yere.Nerede dursak imza almamız daha kolay olur diye keşifler falan yaptık..Saat yaklaşıyor yavaş yavaş insanlar gelmeye başlıyor.Karşı tarafta konuşan bi kaç kişi vardı yanlarına gittim sizde mi Cecelistsiniz :D diye sordum.Tabiki cevabını aldığımda çok sevindim.Sonra birden biz çoğaldık Mustafa abi için şehir dışından gelmişlerdi daha önce haberim olsa vallahi hazırlık yapar misafir ederdim...Bir anda manevi bir bağ oluştu aramızda,çok güzel bir duygu bu.Kim oldukları,neye inandıkları,ne düşüncede oldukları umrunda olmadan sadece insan oldukları için muhabbet duymak,aynı sanatçıyı sevdiğimiz için sevmek birbirimizi :)

Veee o an geldi çattı biz organize olmuş yerlerimizi almıştık.İmza anı geldiğinde sırayla gidip imzamızı alalım falan diye planlar yapmıştık.Kalabalıkta hayli çok.Mustafa abi alana giriş yaptı biz çığlık çığlığaaa :)) Mini konser olduğu için bir kaç şarkı söyleyip imza anına geçti işte o anda ne olduysa oldu.Allahım rüya birden kabusa döndü sanki.En ön sırada yerimi almış tam imza için sıraya girecekken birden kendimi kalabalığın arasında boğuşurken gördüm.Kardeşim bir tarafta ben bir tarafta diğer arkadaşlar bir tarafta resmen ölmek üzereydik yaa.Neden insanlar aynı anda aynı yere doğru gitmeye çalışıyor sakin olun diyorum sesim duyulmuyor,ittirmeyin diyorum,kimsenin umrunda değil.Faciaydı resmen.Sahnenin dibindeyken gözlerimi açtığımda kendimi alt katta buldum :D Canımı zor kurtardım resmen.Ama bizim Cecelist arkadaşlardan şanslı olanlar imzalarını almışlardı.Onlar adına sevindim tabikide.Lakin izdiham yaşandığı için etkinlik yarıda kesildi maalesef.İnsanları anlayamıyorum yaa bu neyin kafasıdır biraz beklesen,sıraya girsen güzelce herkes yapacağını yapsa olmaz mı yaniii!!! Dağdan inmiş gibiydiler çok korktum :/ Sonrasında bizim yeni arkadaşlarla oturup bir çay içtik.Onlarla tanışmak güzel oldu...Bu da böyle bir anıydı işte ^^

Buradan Mustafa Ceceli abimize sesleniyorum seni seviyoruz üstad :)
#Mcfc

Selam,kelam,vesselam...Allah'a emanet olun canlar.

Bunları da Beğenebilirsin

20 yorum

  1. bende seviyorummm, imza alamamana üzüldüm tatlım, Allah korumuş....

    YanıtlaSil
  2. İnstagramda görmüştüm. İmza alamasanda güzel arkadaşlıklar kurmuşsunuz :) Azcık üzüldüm ama umarım bir gün istediğin imzayı alırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun yaa insallah baska sefere :) Yorumun icin cok tesekkur ederim.Kocaman sevgiler :))

      Sil
  3. mustafa Ceceli cidden kaliteli bi SANATÇI

    YanıtlaSil
  4. Biz medeni olmayı beceremiyoruz maalesef . Senin adına hem üzüldüm hem de sevindim canım ;)) İmza alsaydın iyi olurdu ama yeni insanları hauatına katman çok güzel olmuş . Hem de görüşüne vs. Bakmadan ;))

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok severim kendisini. İmza alamam an kötü olmuş. Görmüşsün o da yeter diyelim canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Ceceli sevilmez mi :) Teşekkürler yorumunuz için

      Sil
  6. Aynen canım onu görmen bile yeterli,sağlık olsun

    YanıtlaSil
  7. Konser, imza günü falan düşününce hemen aklıma izdiham geliyor.. Sevinmeyi de sevmeyi de bilmeyen bir toplumuz maalesef.. Sanatçı de hoş bir şekilde ağırlanmamış oluyor böyle bir durumda. Zaten yarıda kesilmiş..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene ki portakal çiçeği karnavalında Mustafa Ceceli gelirse orada olurum abla.Sende gel gidelim hep beraber :) inşallah bu sefer güzel bir şekilde ağırlanmış olur..

      Sil
  8. Mustafa Ceceli güzel sanatçı ^^ İmza da olsaymış iyiymiş senin açından ama olsun :)) Görmen yetmiştir zaten ^^ Ben kalabalıkları sevmediğimden genelde hiç o işlere girmem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç girme tavsiye etmiyorum cunku biz eglenmeyi bilmeyen bir milletiz maalesef.Biletli konserler ve etkinlikler en guzeli :)

      Sil
  9. :( İyi ki sana bir şey olmamış Berika'm :( Buarada neden olmasın şiirlerinden birini ver bence de seni dinlemek ne keyif olurdu Ceceli'den :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy Dilekimm ❤ Ay keşke olsa keşke ^^ Bunun icin calismalara baslayayim :D

      Sil