Hüzün Sokak

12:00:00

Yine bir gece yarısı,çıkmaz bir sokaktayım
Hüzün sokağı diyorlar adına...
Hüzün sokak numara 25.
Etrafta kimsecikler yok.
Bir sokak lambası ve ben...
Lamba bile hüzün dolu
 bir yanıp bir sönüyor.
Ne yapacagına karar verememiş 
tıpkı ben gibi.
Sonra yagmur çiseliyor inceden,
yanıp sönen lambadaki yansıması
 hüzün dolu.
Ne kadar hüzün dolu bir gece.
Oturuyorum lambanin altinda,
yağmur üzerime yagmıyorda
 gözlerimden akıyor sanki.
Ne kadar hüzün dolu bir sokak!
yagdikca yagmur,toprak hüzün kokuyor..
Üstüm başım hüzüne bulanmış,
çıkmaz sokaktayım çocuk
Çıkmaz sokakta...



Bunları da Beğenebilirsin

16 yorum

  1. Sokak lambaları farklıdır. Geceye tanıklık ederler. Altlarında hep sevdiğini düşünen insanlar hayal ederim.

    YanıtlaSil
  2. Oysa her gece gelecek gündüzlerden bahseder, gün bir kere ışıyınca ne sokakların kimsesizliği ne lambaların kararsızlığı ve ne de gece yağmurlarının soğuğu kalır. İçini ısıtan bir gün ışığıyla gelir gündüzler. Gündüzlerde olmak dileğiyle.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için

    YanıtlaSil
  4. şiirde anlatılanlar bir bir geliverdi gözümün önüne.. O kadar içten bir anlatımı var şiirin..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreklere işlediyse ne mutlu bana ablacigim. Çok tesekkur ederim kıymetli yorumun için :)

      Sil
  5. Hüzün ve çiseleyen tanenler.. Sanki gün doğumunda bir papatya yeşerivercekmiş gibi hissettirdi bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümitvar olmak lazım zaten sürekli karanlık olacak değil elbet :)

      Sil
  6. Merhaba çok gğzel anlatmışsınız hüznü. Emeğinize sağlık. Bende ziyaretinize çok sevinirim
    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba çok güzel anlatmışsınız hüznü. Emeğinize sağlık. Bende ziyaretinize çok sevinirim
    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz.Mutlaka ziyaret edeceğim :)

      Sil