Haftanın Blogu: ACI BİR KAHVE TADINDA

20:36:00


Güzel bir mim ve aynı zamanda çok da güzel bir etkinlik olan ''Haftanın Blogu'' furyasına sevgili Tigris Driver benide davet etmiş.Kocaman sevgiler olsun kendisine :)

Bu etkinlik nasıl bir şey mi?
Her hafta bir blog seçilecek ve o güzel blog,kendi blogumuzun ''öne çıkan yayınlar kısmında'' bir hafta boyunca yer alacak.
Ben kıymetli blogger arkadaşımız Yusuf Arslan'ın blogu ile başlıyorum bu etkinliğe.Blogunun adı ''Acı Bir Kahve Tadında''
Kendi deneyimlerini,maceralarını,bildiklerini,öğrendiklerini,duygularını paylaştığı sıcak,içten bir blog.Herkesin ilgisini çekebilecek bir şeyler mutlaka vardır.Ziyaret etmeniz dileklerimle...

Mimlemeden geçmeyeyim;

Yusuf Arslan
Fatofotofan
Mehtap Kütük
                                    SEVGİLER

Bunları da Beğenebilirsin

18 yorum

  1. Harikasın canım ;)) Yusuf Arslan Beyefendiye'de selam olsun

    YanıtlaSil
  2. Ben de yeni okumaya başladım acı bir kahve tadında blogunu. Güzel bir tanıtım olmus ellerinize saglıl.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir seçim olmuş Berika ;) Eline sağlık! Sayende Yusuf Aslan'ı tekrar ziyaret etme fırsatımız oldu! Blog ismini hep beğeniyorum...
    Haftanın bloglarını Fenom Google Plus grubunda toplayıp paylaşıyor, bu yayını da paylaşırız ;)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Şanslı Yusuf Arslan! Severek takip ediyoruz ki ;) Ellerine sağlık Berika!

    YanıtlaSil
  5. Şanslı Yusuf Arslan! Severek takip ediyoruz ki ;) Ellerine sağlık Berika!

    YanıtlaSil
  6. Başarılı ve samimi bir blogda kendi ismimi görmek beni gerçekten çok sevindirdi, teşekkür ederim Berika :) Severek takip ediyorum blogunu :)

    YanıtlaSil
  7. Bizde sayenizde keşfettik teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. Yorumlarınız için teşekkür ederim dostlar.Umarım bende birisinin blogunun köşesinde,haftanın blogu olarak yer alabilirim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Canım benim iyki varsın bende paylaşıyorum bloğumda

    YanıtlaSil
  10. güzel bir seçim. herkesin bu etkinliğe katılması ne hoş...zaten takip ediyordum bir daha gidelim bakalım

    YanıtlaSil
  11. Canımsın sen Berika'm.Çok teşekkür ederim canım benim...

    YanıtlaSil
  12. Sizleri seviyorum canlarım teşekkür ederim yorumlarınız için :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de geldim ve etkinliginizi de gayet begendim:)))
    Ben de aranıza girmeyi ve devamlı olmayı çok isterim:) verilen emekler çok hoş ben de keyif alıyorum bundan fazlasıyla...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Ben de geldim ve etkinliginizi de gayet begendim:)))
    Ben de aranıza girmeyi ve devamlı olmayı çok isterim:) verilen emekler çok hoş ben de keyif alıyorum bundan fazlasıyla...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hoşgeldiniz :) Hemen iade-i ziyarete geliyorum ;)

      Sil
  15. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Gidip bir ziyaret edeyim.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba yazılarınızı takip ediyorum bloğuma da beklerim

    YanıtlaSil