Babamın sesinden ''Zekim'' Şiiri

21:28:00

Merhaba değerli okurlar;
Aranızda youtube kanalımdan haberi olmayanlar mutlaka vardır.Bir süredir kanalımda sizler için kendi yazdığım şiirleri veya alıntı şiirleri seslendirmekteyim.
Kanalıma en son yüklediğim video ise babamın seslendirdiği Zorkun Yaylası için yazılmış en güzel şiirlerden birisi olan duygu yüklü ''Zekim'' şiiri oldu.Bu şiir Osmaniye'nin kıymetli şairlerinden Salih Sefa Yazar Hocamıza aittir.
Mekanı Cennet olsun...
Kanalıma abone olursanız ve değerli yorumlarınızı belirtirseniz çok sevinirim...
Keyifli Dinlemeler :)

Bunları da Beğenebilirsin

16 yorum

  1. Ağzına sağlık babanın ne güzelde seslendirmiş.

    YanıtlaSil
  2. Kanalından geç haberim oldu. Ben de şimdi abone oldum.
    Şiiri çok güzel okumuş. Kıymetli babanın yüreğine sağlık..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Babanın yüreğine sağlık. Çok güzel bir seslendirme. ustaca seslendirkqmiş. Tabi bu arada sigara sağlığa zararlıdır notunu düşeyim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz değerli yorumunuz için.Sigaranın zarar olduğu yadsınamaz bir gerçek :) Sevgiler,saygılar...

      Sil
  4. Babanızın ağzına sağlık çok beğendim, ALLAH uzun ömürler versin..
    Kanalınıza abone oldum ve takipçinizim, banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,çok naziksiniz Açelya Hanım...İade-i ziyarete geliyorum hemen :) Sevgiler

      Sil
  5. Ne kadar güzel seslendirmiş Babanız yüreğine ağzına sağlık Sizin de emeğinize sağlık ...Fatofotofan dan geldim Sizi Haftanın Bloğu Seçmiş Bizde Ziyaret edelim edik :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelidniz,ne iyi ettiniz de geldiniz çok memnun oldum vallahi :) Sevgiler efendiimmm ken kocamanından :)

      Sil
  6. ay ne güzel yaaa adanada ha bu yaylı öyle mi. kanalını da duyurcam tamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Osmaniye de bu güzel yayla,Adana'ya çok yakın ama :) Çok teşekkür ederimmmm

      Sil
  7. Merhabalar ben bloğunuzu yeni keşfedenlerdenim. Keyifli paylaşımlarda buluşmak üzere...

    YanıtlaSil