Dünya Dönüyor/Mim

18:38:00

Herkese Merhaba :)

Nasılsınız canlar? Bu aralar yaşanan ülkemizde ki olumsuz olaylar,hava şartları,hayat telaşeleri gibi sebeplerden dolayı belkide bir çoğumuz iyi değilizdir.Ama buna şükür deyip devam ediyoruz yaşamaya... Bu postumda sizinle güzel bir paylaşacağım.
Sevgili The Tohtor lakaplı Sami Kavak kardeşimiz bizi güzel bir mim'e davet etmiş,davete icabet etmesem olmazdı vallahi...

Mimimiz bayan bloggerların çokluğunu göstermek,kadının gücünü kanıtlamak adına başlatılmış ;)  Mime geçmeden evvel aklıma gelen bir şeyi paylaşmak istiyorum.Onun için ayrı bir post hazırlayacaktım ama bununla ilintili olduğu için burada bahsetmek istedim.


Rahmetli Özgecan Aslan'ın babası geçen gün çıktığı ''O Ses Türkiye'' programında ÖZGECAN için  Ahmet Selçuk İlkan'ın ayrılacağım şiirini bestelediğini söyledi.Seslendirmesini de Ebru Gündeş yaptı bence çokta güzel okudu.
Ona da bir bakmanızı isterim zira Özgecan artık tüm kadınların temsilicisi oldu ülkemizde.Bir de ''Özgecanlar Derneği'' varmış bilginiz olsun.Kanayan yaralarımızın bir an evvel kapanması ve bir daha böyle kötü olayların yaşanmaması dileğiyle...

Velhasıl kelam bu ve buna benzer  üzücü olaylar yaşayan,erkeklerin gölgesinde bırakılan,şiddetin her türlüsüne maruz kalan kadınlar için,sessiz çoğunluk için olsun bu yazımda...
Haydi bayanlar gösterin gücünüzü,neler yapabileceğinizi,ev hanımı veya çalışan,köylü veya şehirli,okumuş veya okumamış,her kim olursan ol her zaman bulunduğun yerde yaptıklarının en iyisini yap,en iyisi olmaya gayret göster.İşleyen demir ışıldar diye boşuna dememiş atalarımız.Emekçi blogger kadınlarımıza sevgimle ;)

İşte Gurur Tablomuz :))
-FatoFotoFan
-Tigris Driver
-Yeşim Çayıroğlu
-Mehtap Kütük
-Kore Fenomeni
-Gamze'nin Dünyası
-Merve Canbaz
-Renkli Pasta Sepeti
-Bir Küçük Mimar
-Dilek Dilek
-Miras Erist
-Deneyimli Anne
-Funda Dene


VE DAHA SAYAMADIĞIM BİR SÜRÜ KİŞİ...
Mimlendiniz Hanımlar ;)

DİPNOT:Bu düpedüz pozitif ayrımcılıktır :))

Bunları da Beğenebilirsin

36 yorum

  1. :D eline sağlık anlamli ve güzel bir yazı olmuş :) gurur tablonuz diger abla ve kucuklerimize örnek olur onlarda dunyanin guzelliklerinden faydalanirlar insallah yorumumu okuyanlarda tek bir istegim var blogunuz guzellik adina olmasin hani o konularda olsun fakat diger konular ustunede yazilariniz olsun fakinda degilsiniz belki takip ettigim bircok blogda cok guzel makale siir ve hikayelere rastladim basarilar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamlı bir şeyin öncülüğünü yaptığın için tesekkur ederiz :) Umarim istegine kulak verirler...Sevgiler

      Sil
  2. Kadınlar ıcın ben de Blog dünyasının bır fırsat olduunu dusunyorum. teknık acıdan yazma kabılıyetı edınme ve hayata güzel değerler kazandırma adına aktıf olmaları gerekır kedınların da. Bazen dusunyorum ben nasıl bır değer katabılıyorum yazdıklarımla dıye? 3 sene once yazdığım yazıları sımdı ben bıle anlamıyorum. Zamanla kendımı tanımama yardımcı oldu blog yazmak, hatalarımı duzelttım, kısa ve oz yazılarla degıl uzun uzun anlatarak kendımı ıfade etmeye calıstım... Cok sey kazandırdı bana blog yazma ısı. Calısan kadınların durumu belkı bıraz daha farklı cunku onlar dünyada uretme eylemının bır ucundan tutmus durumdalar, bız ev hanımları ıse bır cok sey uretmemıze rağmen değer gormuyor. Bu yüzden dıkıs, yemek, hobı bloglarını cok takdır ederım urettıklerını paylaşırlar, çoğaltırlar...

    TESEKKURLER böyle güzel bır konuya degındıgınız ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degerli yorumunuz icin tesekkur ederim.Siz yazdiklarinizla gonulleri fethetmis degerli bir blog yazarisiniz :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim Berikacım...Listede adımı görünce çok çok mutlu oldum,teşekkürler canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmana sevindim.Kıymetli blogger,eş,anne...Sevgiler :)

      Sil
  4. İsmimi görmek büyük mutluluk teşekkür ederim şekercim ;))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş. Bende yeni bloglar görmüş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Dilerseniz sizde yapın bu mimi çok güzel olur :))

      Sil
  6. Canımsın Berika'm! Biliyorsun değil mi? Şahane bir mim olmuş. Her mimi yapmayı çok sevmem ama bunu muhakkak yapacağım! Özgecan'ı da vesilenle anmış olalım. Nur içinde uyusun.. Mimi başlatan arkadaşa da güzel fikri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekim,eskimeyen blogger,güzel insan sende cansın can :)) Yorumun icin tesekkur ediyorum

      Sil
  7. Nasıl olduysa birden sayfanıza düştüm. Şükür ki burada yabancılık çekmedim. çok ilgi çekici paylaşımlarınız var. Allah'ın izniyle takip edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her daim beklerim efendim.İade-i ziyarete mutlaka gelirim.Saygilarimla

      Sil
  8. Canım benim, beni çok gururlandırdın :)) en kısa zamanda katılacağım

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş. Bende yeni bloglar görmüş oldum :) Bloğuma beklerim agulumsemesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Ben yorum gönderdim sandım gitmemiş.Berikam listende olmak çok güzel ve değerli .Postunda yine harika her zaman ki gibi.

    YanıtlaSil
  11. berikacım ne kadar düşünceli ne kadar tatlı bir blogrsın sen öyle :) güzel ve anlamlı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundam canım benim teveccühün.Sen aksini goruyorsun bende :)

      Sil
  12. Çok güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş.. umarım tüm kadınlar birlikte elele verir ve bu dar kafalı kanı bozuk zihniyetleri değiştiririz. Lütfen artık kıskançlık,kin,haset gibi kötü duygular beslemek yerine kendimizi geliştirmeyi dünyayı güzelleştirmeye çalışalım. Ancak biz yapabiliriz. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz anne adayi ve anneleriz yetistirdigimiz,yetistirecegimiz bireylere dogru egitim ve terbiyeyi vermek cok onemli.Hem vatana,millete hem esine,dostuna,sevdiklerine faydali birisi olmasi bunu basarabilmek oldukca mühim bir mesele...Yorumunz icin tesekkur ederim

      Sil
  13. Berikacım! Çok merci si :)
    Kadına değer vermeyen zihniyetler olmaz olsun, ne diyeyim ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz evvela kadınlar olarak birbirimize değer vermeliyiz.Kiskanclik,kin,haset gibi duygulari aramizdan yok etmeliyiz sonra birlik olup cok isler basarabiliriz :)

      Sil
  14. Çok güzel yazmışsın Berika biraz geç oldu ama geldim ^^ Gerçekten o listede olduğum için çok mutlu oldum :3 Çok teşekkür ederim * Ellerine kollarına sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Ayrımcılık ama harika bir ayrımcılık:)

    YanıtlaSil