Çok sevdiklerimiz/Mim

16:33:00

Sevgili Tigris Driver bir süre önce beni mimlemişti gecikmeli mim  için özür dileyerek,cevaplarıma geçiyorum;



 1- En sevdiğiniz blog hangisi?

Bu soruya yanıt vermekte o kadar zorlandım ki anlatamam :) Çünkü çok sevdiğim bir sürü blog var içlerinden bir tanesi benim için çok özel.Blog sayesinde tanıştığım kardeşim gibi olan sevgili Fatoş'un blogunu bu cevaba yazmak istiyorum...Fatofotofan ❤

 2- Bu bloğu nasıl keşfettiniz?
Google plus da eklemiştim ilk olarak,yaptigi yorumlarla ve paylasimlariyla merakimi celbetmisti.Zaman sonra cok cok sevdim bu blogu.

 3- Blogda dikkatinizi çeken ilk şey ne oldu? 
Blogun eğlenceli ve renkli görünümü olmuştu.

4- Blogda en beğendiğiniz yayın hangisi?
Bütün yayınları özel ve güzeldir Fatoşumun ama onunla ortak çalışmamız olan bu post favorilerim arasında :)

 5-Blogda en beğenmediğiniz şey nedir 

Kusur arayan bir insan değilim ama zaten bir kusur da göremiyorum bu blogda :)

6- Blogla ilgili bir tavsiyede bulunmak isteseniz bu ne olurdu? 

Her zaman böyle samimi ve içten olmaya 
devam etmeli 


7-  tavsiye edebileceğiniz bloglar hangileri? 


-Fatofotofan

-Tigris Driver

-Netten Yazar

-Acı bir kahve tadında

-Karasal anten

-Kafası karışık blog

-Renkli Pasta Sepeti

-Kore Fenomeni

-Yeşim Çayıroğlu

-The Tohtor

-Nilgün Özen Aydın

-Değirmenden mektup 

-Mehtap'tan

-Merve'nin Blogu

-Beauty Beybi

-Sade ve Derin

-Arkeo Rehber

-Gamze'nin Dünyası

-Eski Blog

-Heybemdeki Huzur

-Bir küçük mimar

-Meraklı Kurtcuk

-Taner Kuş

-Ruhsuz Atmaca

LÜTFEN DİKKAT!
Bende tavsiye ettiğim bloglardan yapmayan kim kaldıysa mimliyorum ;)

Bunları da Beğenebilirsin

39 yorum

  1. Çok teşekkür ederim bu iki veya üç oldu blogumun boyle tavsiye edilmesi çok güzel :) mim konusunda biraz mahçubum en kisa zamanda ödesmek dileğiyle :D :D

    YanıtlaSil
  2. Ayyy canım benim okurken duygulandım iyki blogger var ki sen gibi değerli bir dostla tanıştım hayatıma renk kattın ve ilelebette orda kalacaksın en yakın zamanda bende mimi yayınlayacağım., yüreğine o gönül gözüne cok teşekkür ederim tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok mutlu oldum bu güzel sözlerinden dolayı.Ne zaman istersen yanıtlayabilirsin.Çok öpüyorum seni :)

      Sil
  3. Bu listede yer almak muazzam mutluluk! Kocaman teşekkür ederim sana! Kocaman da öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim mutlu olmana çok sevindim.Bende kocaman kocaman öpüyorum.Sevgiler :)

      Sil
  4. Listende bulunmak çok güzel.. Çok teşekkür ederim.. Diğer blogları da bu vesile ile tanımış oluyoruz.. Güzel fikri için Tigris'e de teşekkürler..
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumun için ablacığım.Sevgiler :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim sevgili Nahide Hanımcınm , yakında yeni bir mimle daha geleceğim ;)))

      Sil
  5. Çok mutlu olduumm :))) Çok teşekkür ederim ^^ En yakın zamanda mimine yanıt vereceğim inşallah :)) Ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cevaplarını merakla bekliyorum :)

      Sil
  6. ayyy Berika!cım tarafımdan öpüldün, bilesin ki ^^

    YanıtlaSil
  7. Listenizde banada yer verdiğiniz icin cok tesekkur ederim :) Yüreğinize sağlık kaleminize başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım siz değerli blogger'ımız bu sayede daha çok duyulur :)

      Sil
  8. Canım benim, beni de listene eklediğin için çok mutluyum (k)
    En kısa zamanda mim'e katılacağım...

    Sevgilerimle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmana çok sevindimmmm.Cevaplarini bekliyor olacagim tatlim :)

      Sil
  9. Canım Renkli Pasta Sepeti de mimlemisti. Ama biraz rahatsız olduğum için yapamamistim. İnşallah bu sefer yapabilirimyapabilirim Berikacim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmis olsun Nilgün Hanım.Sorun değil yapamazsanız ne olacak sanki ;) siz iyi olun yeter.Kolayliklar diliyorum.Sevgiyle kalin :)

      Sil
  10. öncelikle merhaba:-) ben yeni bir blog yazarıyim ve bu uygulamanız çok hoşuma gitti. İnsanların birbirine destek olması ne kadar guzel. Sizin blogjnuzu takibe aldım. Eğer benim blogumh da ziyaret eder ve izlemeye katılırsanız çok mutlu olurum. Umarım beğenirsiniz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi takipteyim hoşgeldınız bloguma :) Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. canımm çok teşekkür ederimm :) sevgilerr

    YanıtlaSil
  12. mim. tenks. gelcem yine yapıcam :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba. Ben de sizi şimdi Google plus dan buldum da zaten isminiz cok tanıdık geliyor eminim daha önce de yollarımız kesişmiştir.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    Ne güzel oldu bu mim. Sayesinde sizi ve birçok güzel bloğu da tanımış oldum. Ben de kore fenomeni sayesinde geldim ve takibe aldım sizi.İlginizi çekerse benim de şirin bloğuma beklerim.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Hadi bakalım grubu yeni takip eden biri olarak biz de yeni blogger arkadaşlarımızı tanıyacağız :)

    YanıtlaSil