Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Mayıs, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

İçimdeki çocuk

Gittin...Gittin ya hani geri döneceğim diyerek.İşte ben bilsemde geri döneceğini,söz geçiremedim gönlüme.Sessizce ağladım bir kuytu köşede,annesinden dayak yiyen bir çocuk misali.Kimse görmesin istedim,gizledim gözyaşlarımı.Ama ağladım hıçkıra hıçkıra...Sen yoktun yanımda olsaydın şayet biliyorum ellerinle sileceğini yaşlarımı,dökme inci tanelerini diyecektin...Şimdi ben içimdeki o haylaz çocukla beraber sen gelene kadar hep ağlayacağız kuytuda ve kendimiz sileceğiz göz yaşlarımızı ceketimizin koluna,kirlensede umrumuzda olmayacak sen gelene kadar.Çok bekletme olur mu dön gel bir an evvel içimde ki çocuk sana küsmeden.

Netten Yazar da ki yazım yayında

Netten yazar da bu hafta bir profesörden bahsettim okumak için buradan buyrun lütfen ☺

Final Dönemi

Merhabalar herkese!
Bu aralar blogumu aksattığımın farkındayım belki bazılarınız farketmedi ama ben nerdeyse her gün bir paylaşım yaptığım için çok aksattığımı düşünüyorum...Peki neden mi aksattım?
Maalesef ki finaller yüzünden bu aralar o kadar çok meşgul olmam gereken şey var ki iki üniversitenin birbirinden bağımsız aşırı ağır dersleri,staj, sunum,KPSS hazırlık vesaire derken kendime bile zaman ayıramaz oldum.Final dönemi beni mazur görün ve bana çokça dua edin ne olur çok ihtiyacım var ...
Sevgiyle kalın Allah'a emanet olun...




Efsane Müzik Kutuları

Bir efsaneydi o canım müzik kutuları...Efsaneydi diyorum çünkü benim için apayrı yeri vardı müzik kutusunun.O zamanlar yani küçükken yani 90'lar da ne kadarda teknoloji harikası bir şey gelirdi bana müzik kutusu.Hiç unutmam annem bir gün işten eve gelince elinde bir müzik kutusuyla gelmişti hep ilgimi çekerdi zaten,çok severdim.Onu görünce öyle mutlu olmuştum ki anlatamam.Çocuk yüreği işte...



İşte bu yukardaki sevimli,minik,kalpli müzik kutusunun aynısıydı benim ki ☺ Onun o kolunu çevirip de üstündeki balerin kendi kendine dönmeye başlayınca sevinçten havalara uçardım ☺ Hey gidi günler heyyy!... Peki ya sen kaç yaşındasın bilmiyorum ama hiç müzik kutun oldu mu? Onun o muhteşem melodisi kulaklarını okşadı mı? Hangisindendi senin müzik kutun? ☺

Kendine iyi davran...Sevgiyle kal ☺


Sende Başını alıp Gitme...

Yine uykumun firar ettiği gecelerin birinde,söndürmüşüm kandilimi,açmışım plak çaları her zamanki gibi bana eşlik etmekte olan kişi elbette Zeki Müren olmuş o muhteşem şarkılarından birisiyle ses olmuş sessizliğime..."Sende başını alıp gitme ne olur,ne olur tut ellerimi hayatta hiç birşeyim az olmadı senin kadar ve hiç birşeyi özlemedim seni özlediğim kadar sende başını alıp gitme ne olur" daha başka söze ne hâcet,ârife tarif gerekmezmiş efendim bir "Zeki" açıp dinlediğimde duygularımın tarifinin   taa seneler evvel yapılmış olduğunu anlıyorum...        
               07.05.2015/23:49



Retro Aşkına❤

Retro, bilinçli olarak yakın geçmişin akımlarını, modalarını türeten veya taklit eden tarz. Söz konusu şeyin en az on beş veya yirmi yıl eskiye ait olduğu anlamına gelmektedir. Örneğin 1980'lerin veya 1990'ların giysileri retro sayılabilir.


Retro ve Vintage modası benim favorimdir.Ev eşyalarında,kıyafetlerde,aksesuarlarda hep elim retro tarzı şeylere gidiyor veya böyle bir katalogtan falan bakarken hep retro tarzı şeyleri beğendiğimi farkediyorum.Benim ruhum retro naparsın ☺Bu postta biraz nostalji yapmak istedim gerçi retro günümüzdede bir çok alanda kullanılan bir akım.Şimdi birazcık seçtiğim görsellerle gözlere hitap edeyim ☺


Benim gibi ruhum retro diyenler kimler? ☺✌



Sevgiyle kalın ☺







Salkım Söğüt

Demirden korkuluklari olan kucucuk kare pencereden disariya,ozgurluge acilan bir kapi vardi sanki.Mehmet Bey 20 yillik mahkumiyetinin yavas yavas sonuna geliyordu.Her sabah uyandiginda,mutemadiyen gozlerini kapatip  hapishanenin bahcesinde nazli bir gelin gibi duran,dallari gelinin duvagini animsatircasina yerlere kadar uzanan  söğüt agacini seyrederdi.Bir gün koğuşa yeni düşmüş bir mahkum sordu Mehmet Beye; agam sen boyle gozlerini kapatmis ne yapiyorsun saatlerdir?
Herkes biliyordu,alışmışlardı Mehmet Bey'in bu haline...Gözlerini açıp Cevapladı Mehmet Bey:Bak şurada tam karşida bir Salkım söğüt ağacı var.Görüyor musun?
Hayır goremiyorum orada hic bir şey yok sadece koca bir duvar ve onun önünde volta atan bir kaç mahkum var diye yanıtladı genç adam.
Şaşkınlığı yüzünden okunan gence şöyle bir tebessüm etti ve elini omzuna attı Mehmet Bey...Anlatmaya başladı,
Bak evlat ben buraya düşeli tam 20 yıl oldu.Geldiğim ilk günlerde çok umutsuz,karamsar ve bir hayli üzgündüm hele bir de bu ko…

Doğum Günüm Anısına...

YAŞAMAK  !  NİCE  NİCE , EN  AZ  BİR  ASIR  YAŞAMAK , GÜZELDİR  ELBET  !  LÂKİN ; AST  OLAN , YALANSIZ  ADAM  GİBİ  YAŞAMAK :  ZORU  KOLAY  KILARAK ;  ÇİRKİNİN  GÜZEL  TARAFINI  ALARAK ; ENGELDEN  DESTEK  YAPARAK ; HAYATA  SATIHDAN  DEĞİL , DERİNDEN  BAKARAK ; KÖTÜYÜ  ÖĞÜTÜP , İYİNİN  HAMURUNA  KATARAK ; GÜNEŞ  GİBİ  ADAMLARIN ,GÜNEŞİNDE [ İLİM ~ İRFANINDA ]  YANARAK ; MÜRŞİDİ , İLİM ~ İRFAN  KILARAK ; .. !!   HASILI : HAYAT  DENEN  BU  YOLDA , YOLDAŞ  DEĞİL , ' YOLUN  KENDİSİ ' OLMAK ; YANİ  YOL  AÇMAK , BU  YOLDA  YOLDAŞ  KAZANMAK  VE  O  YOLDAŞLARLA  MENZİLE  VARMAK  !!  VELHÂSIL : HAYATI ,    ' İNSAN  GİBİ  YAŞAMAK '  !!

                       (05.05.2015)


Mim✌Depresyon ve şarkı seçimi🎶

1)Depresyona ne sıklıkla girersin?
Hayatımda ki bir takım sıkıntılardan dolayı ve bazı şeylerin yoluna girmesi için zamana ihtiyacım olduğundan zaman zaman depresyona girip çıkarım ☺ 


2)Bu gibi zamanlarda ne dinlersin??

Bu gibi zamanlardaysa ben her telden şarkı dinleyebilirim bana hiç belli olmaz.Tabi ki insan depresyon halinde duygusal ve damar parçaları tercih ediyor sanki kendine eziyet etmek istercesine...

Dinlediğim bir şarkıyı paylaşayım madem ☺Kibariye'nin sesine ve yorumuna bayılırım ve depresif anlarımda ruh halime en iyi eşlik eden sanatçılardan olur kendisi.
 Ben aslında depresif bir ruh halini hiç sevmem bundan çıkmak içinse çoğu zaman hipnoterapi serileri dinlerim mesela Ofelya Cabral Thomas hipnoterapi serisi birebirdir ruhumuzun arınması için...


Onu dinlerken ve dinledikten sonra kuş gibi hafifliyorum herkese tavsiye ederim.
Beni mimleyen sevgili +Kore rüzgarı 'na çok teşekkür ediyorum ve bende bir kaç arkadaşımı mimlemek istiyorum ☺ +Mehtap Kütük +Yeşim ÇAYIROĞLU +Fatoş…