Merak Edenlere; Mim!

20:18:00

Sevgili Kore Fenomeni'ne beni unutmayıp mimlediği için çok teşekkür ediyorum :)


MERAK EDİYORUM!
Takıntılarınızı,sevdiğiniz veya sevmediğiniz genel şeyleri..

Mesela Ben:

  • Hiç yemek seçmem ama mantarı ve mantarlı şeyleri hiç sevmem 
  • Oturduğum veya yattığım oda da kapının ve dolap kapaklarının açık olmasından rahatsız olurum böyle bir takıntım vardır.
  • Korku ve gerilim filmlerini izlemeyi sevmem.
  • Yanımda birisinin sesli bir şekilde sakız çiğnemesinden çok rahatsız olurum.
  • Kore yapımı ve Bollywood yapımı filmlere ayrı bir ilgim vardır.
  • Mustafa Ceceli en sevdiğim sanatçıdır.
  • Kendi kendime şarkı söylemeyi çok severim.Ne iş yaparsam yapayım dilimde mutlaka mırıldandığım bir şarkı olur.
  • Kendim şarkı söylemiyorsam,aktif dikkatimi gerektiricek bi işlede uğraşmıyorsam illa ki müzik açık olur.
  • Boğa burcu olmak neredeyse övünç kaynağıdır diyebilirim.Kendi burcum olduğundan mıdır yoksa özellikleri gerçekten mi iyi bilemedim ama seviyorum bu burcu :)
  • Radyo dinlemeyi çok severim
  • Sütten nefret ederim (bu iyi bir şey değil çocuklar lütfen özenmeyin)
  • Tiyatroyu çok ama çok severim.(oyuncu olmayı isterdim)
  • Bir şeye yoğunlaşmışken arkadan birisinin seslenmesini hiç sevmem.Daha doğrusu o kişi seslensede ben cevap veremem çünkü o an bir şeye odaklanmışsam söylenenleri duyamıyorum.
  • Ney üflemeyi çok seviyorum çünkü o bana huzur veriyor.(Henüz amatörüm ama neyse)
  • Blogumu çok seviyorum o benim bebeğim gibi oldu çok alıştım ona :D
Bu kadar yeter bence çokta sıkmayayım sizleri :) Okuduğunuz için teşekkür ederim bende,eğer yapmamışlarsa ve yapmak isterlerse;

  • Fatofotofan
  • Yeşim Çayıroğlu
  • Tigris Driver
  • Yusuf Arslan
  • Sami Kavak
  • Mehtap Kütük
  • Dilek Dilek
Arkadaşlarımı mimliyorum.Unuttuklarım olabilir affola :) 
SEVGİLER

Bunları da Beğenebilirsin

20 yorum

  1. Mantarı severim, et gibi ne de olsa :)
    Korku değil de gerilim favorimdir !
    Ceceli hee bende severim , hacıyı :)
    Oyuncu olmak, vay vay vay , bak sen :)
    Blogunda seni seviyor belli gözlerinden :)
    Ellerine sağlık canım ben teşekkür ederim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkürler beni de eklemişsin listene :) Ney mi? Harikasın! Mimler konusunda dehşet bir unutkanlığım var yapacağım diyorum ama unutur da yapamazsam affola şimdiden :)

    YanıtlaSil
  3. Bebeğiiimm pc bozuk ama telden yapıcam senin için teşekkürler;))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkü ederim :) baya benzerlik var bunlari hemşerilige ayni burc oluşuna bağlanabilir heralde :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar blogumda bir blog keşif etkinliği başlattım yeni bloglar keşfetmeyi isterseniz büyük bir zevkle beklerizzz:):):)
    birkitapolsam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar blogumda bir blog keşif etkinliği başlattım yeni bloglar keşfetmeyi isterseniz büyük bir zevkle beklerizzz:):):)
    birkitapolsam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Blog keşif etkinliğinden geliyorum canım izlemeye aldım seni bana da beklerim blog şablonları ve eklentileri paylaşıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Bir şeye odaklaninca söylenenleri ben de duyamıyorum biliyor musun. .

    YanıtlaSil
  9. Ney üflemek.. Çok hoşuma gitti. Tebrik ederim.. Çok güzel, çok farklı bir uğraş..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacığım.Yorumunuzla mutlu oldum :) Sevgiler

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ablacığım.Yorumunuzla mutlu oldum :) Sevgiler

      Sil
  10. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm :)http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Harika :) ben de yemek cok secerim yaa malesef

    YanıtlaSil
  12. Canım beni düşündüğün için çok teşekkür ederim.En kısa zamanda cevaplayacağım...Cevaplarını zevkle okudum...

    YanıtlaSil
  13. Ney üflemeyi ben de çok istiyorum,çok huzur verici bir sesi var

    YanıtlaSil