Güney Koreli Mim ^_^

00:38:00

Sevgili Kore Fenomeni'nin bana paslamış olduğu mimi bütün sevgimle yapmaya başlıyorum :)

1)İLK İZLEDİĞİNİZ KORE DİZİSİ/DİZİ HAKKINDAKİ YORUMLARINIZ?

İlk izlediğim dizi My Girl olmuştu.Dizi gerçekten çok güzeldi.Bayıla bayıla izlemiştim.Sonrasında Kore dizi ve filmlerine merakım daha da arttı.



2)İLK OPPANIZ-UNNİENİZ?

İlk Oppam Jung Ji Hoon nam-ı diğer Bi Rain'dir efendim kendisine ve dizilerine bi aralar epey takmıştım :) 



İlk ve tek unnimse Girls Generation grubundan Yuri^^



3)OST'Nİ EN BEĞENDİĞİNİZ DİZİ?

Full House I think I love You

4)Oyunculuğunu beğendiğiniz koreli aktör ve aktris?

Aktör olarak Lee Min Ho


Aktris olarak Son Ye Jin


5)İLK İZLEDİĞİNİZ ANİME VE  İLK İZLEDİĞİNİZ KORE FİLMİ?

İlk izlediğim anime deyince aklıma Şeker Kız Candy geldi ama o da Kore yapımı değil :) İlk izlediğim film 200 Pounds Beauty(200 kiloluk güzel) filmi olmuştu yanlış hatırlamıyorsam :)



6)EN SON İZLEDĞİNİZ KORE DİZİSİ?

Uzun zamandır kore dizisi izleyemiyorum.Uzun zaman önce ''Heirs'' izlemiştim.



7)NE KADAR SÜREDİR KORE DİZİSİ İZLİYORSUNUZ VE AKLINIZA İLK GELEN İZLENMELİ DEDİĞİNİZ DİZİ 
HANGİSİ?

Yaklaşık 8 senedir Kore Dizilerinden haberdarım.İzlenilesi bir çok Kore dizisi var kimin nasıl dizilerden sevk aldığına bağlı illa ki şunu izlemelisiniz diyemiyorum :) Ama film olarak A Brand New Life filmini mutlaka izlemelisiniz bence




8)DİZİ MÜZİKLERİ HARİÇ İLK DİNLEDİĞİNİZ ŞARKI

Shinee Grubundan Ring Ding Dong :)

9)SEVMEDİĞİNİZ UNNİE VE OPPALAR?

404 NOT FOUND

10)KORECE-JAPONCA-ÇİNCE?

Koreceyi başlangıç seviyesinde biliyorum diyebilirim,Japoncaya da merakım ezeldendir aslında ama Çince şöyle dursun ilgilenmiyorum efendim :)

Mim'in sonuna geldik eğlenerek cevapladım.Sevgili Kore Fenomenime çok teşekkürler ediyorum.

MİMLEDİKLERİM KONUSUNDA KARARSIZ KALDIM ZİRA KORE DİZİLERİ HERKESİN İLGİSİNİ ÇEKMEYEBİLİR

-Fatoş Avunduk
Mimlendin canım :)
Sevgili Dreamella mimlenmişsin o yüzden mimlemedim :)



Bunları da Beğenebilirsin

16 yorum

  1. Biliyor musun Berika’cım nedense ben bu diziyi izleyemedim, demiştim ya bana başlar da Lee Dong Wook itici geliyordu diye :)
    Bi Rain ve Song Hye Kyo çok yakıştırmıştım ve keyifle izlemiştim full house’u :)
    Lee Min Ho ve Son Ye Jin, Personal Taste etkisi hissettim ;)
    A Brand New Life a kefilsen izleyeyim en kısa zamanda, Kore film fobisi var bende :)
    Keyifle okudum, gifler ve müzikler de şahaneydi!
    Ben teşekkür ederim, Berika’cım ;) Zevklerini de öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Lee Dong Wook da cok tatlı bir oppa^^ Personal Taste etkisi hissetmen gayet dogal cunku Son Ye Jin'in oradaki oyunculugunu cok sevmistim aklimda oradan kalan bir unnie :)

      Brand New Life filmi bol ağlamalı ve gerçekçi bir film çok etkilenmiştim.
      Sevgiler canım benım ❤

      Sil
  2. Ring Ding Dong uzun zamandır dinlemiyordum sayende bir kez daha dinledim çok severim :))) Mim süper olmuş hiç sıkılmadan okudum :)) Bu arada yeni bir OST'ta keşfettim :)) Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım söz konusu Kore ve Kore'ye dair birşeyler olunca insan hiç sıkılmıyor.Okuyup yorum yazmaniza cok sevindim.Cok tesekkur ederim :)❤

      Sil
  3. Yaaa yaşasınnnn sen de cevaplamışsın mimi yehhhuuu (:
    Kore'den sonra senin gifler de beni benden aldı yalan yok :)
    LMH ona kim aşık olmaz ki *-*
    Full House müziği gerçekten çok güzeldir ama hemen ardından ring ding dong ahahhaha :D :D
    Yaaa şu kilolu cadıyı ben izleyemedim bir türlü ama çok merak ediyorum. Eğlenceli bişeye benziyor :)
    Ellerine sağlık mim cevapları çok tatlı olmuş.
    Sevgiler chingu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kore Fenomeni bana pasladigi icin bene cok mutlu oldum ve bayıla bayıla yaptım bu mimi :)) Cok tesekkur ederim ilginiz ve yorumunuz icin cok mutlu oldum.Yehuuuu (:

      Sil
  4. Çok zorlanacağım bir mim olmuş hihi biraz araştırıp geçmişi öyle cevaplayacağım,teşekkür ederim Berikacım.

    YanıtlaSil
  5. Ülke bloggerlar yüzünden koreli olacak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna katilmamak elde değil.Ama varsin Guney Koreli olsunlar :))

      Sil
  6. Benim de yeğenim gece gündüz Kore dizi filmleri izliyor. Arada hazırladığı yayınları blogumda yayınlıyorum. Kore dizilerinin meraklı kitlesi azımsanmayacak kadar çok olduğunu öğrendim. Her ne kadar benim tarzım olmasalar da ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'nin meraklisi hayli fazla.Genelde bayan agirlikli oluyor bu kitle nedense :) Yorumunz icin tesekkurler Mustafa Sönmez

      Sil
    2. Kore'nin meraklisi hayli fazla.Genelde bayan agirlikli oluyor bu kitle nedense :) Yorumunz icin tesekkurler Mustafa Sönmez

      Sil
  7. Sayenizde ben de izleyeceğim bu dizileri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindimmm ^^ :) Yorumunuz için çok teşekkür ederimm

      Sil