Bir Sen Varsın Gözlerimde

19:27:00



Sevgili Fatoş Avunduk'un editörlüğünü benimse Şahin abimizin şiirinin seslendirmesini yaptığım video huzurlarınızda :)


BİR SEN VARSIN GÖZLERİMDE


Anlamı yok sensizliğin
Düşümdesin geceleri 
Sevdim seni ölesiye
Bir sen varsın gözlerimde

Öyle bağlıyım ki sana
Aklımı ne olur başımdan alma
Senden bir resim kaldı ellerimde
Bir sen varsın gözlerimde..

Zamanı yok gel sevdiğim
Dermanı yok dizlerimin
Açamam gözlerimi geldiğinde
Bir sen varsın gözlerimde..

Özledim seni haberin var mı
Gizlediğim sakladığım duygularımda
Aklımda sen varsın yıldızlara baktığımda
Bir sen varsın gözlerimde..

Bunları da Beğenebilirsin

9 yorum

  1. Çok teşekkür ederim canım sağolasın ağzına sağlık çok güzel okudun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim.Okumama fırsat verdiğiniz için :)

      Sil
  2. ne kadar güzel bir şiir ve sen de ne kadar güzel okumuşsun böyle. Çok çok beğendim. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dreamella ilgin için çok teşekkür ederim.Mutlu oldum :)

      Sil
  3. Süper 3'lüyüz 3 yetenek bir araya gelmesinin mükemmel sonucu <3

    YanıtlaSil