Unutmak

20:41:00


Güzel bayan aşkın âlâsını yaşıyorsun,
Sonra ayrılınca unuttum diyorsun.
Etme! Yalan deme günahtır
Çektiğin aşkın acısı çok ağırdır.


Unutmak bir ağır yüktür boynuna,
Uğraşma artık gelmişsin yol sonuna.
Neden diretmektesin hala unuttum diye?
Yoksa sende mi kapıldın aşk-ı zamanelere?


Unutulmuyor güzel bayan,alışıyorsun sadece.
Unutmak dediğin hayli karmaşık bir bilmece.
Laf-ı güzaf unuttum desende unutamazsın,
Geceler boyu sessiz sessiz çok ağlarsın.

*Bu şiirimi sesli olarak dinlemek isteyenler için videom hem burada hem youtube kanalımda

Bunları da Beğenebilirsin

20 yorum

  1. Merhabaaa Berkacığım.Hem sesinden dinledim hem okudum.Çok da beğendim.Sen değerli bir evlatsın zaten.Ama neye üzüldüm biliyormusun?Blog listende yokum.Biz bir rüya gördük ve geçti.Ben yorum yapmayı oldum olası seviyorum.Sanki arkamı dönmüş gibi oluyorum.Uzun süre sendeledim,ama biz paylaşım yapmayı seven insanlarız.Başarılarının devamını diliyorum.Ece ablan.

    YanıtlaSil
  2. İsmini eksik yazmışım,kusuruma bakma kızım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ece abla önem verip dinlediğin ve okuduğun için çok teşekkür ederim.Listede olup olmadığınızın farkında değildim zira ben blogger arkadaşlarımı Google Plus hesabım üzerinden takip etmeye çalışıyorum oraya hiç dikkat etmemiştim.Siz öyle söyleyince de kaldırdım zaten sırf bu yüzden birilieri kırılsın istemem.Sevgiler,saygılar gönderiyorum

      Sil
    2. Ne demek yavrum..O güzel şekiller bilgisayardan nasıl yapılır bilemiyorum.Gözlerinden öpüyorum canım.Sevgilerimle :))İyi geceleeer:))

      Sil
  3. O kadar güzel yazmışsınki ve seslendirmişsin çok beğendim.Sen çok başarılısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın sen ❤ Cok teşekkür ederim canım benim ☺

      Sil
  4. Ben de şiir okumayı çok seviyorum hatta okumaya başlayınca "suuuus artık" dedikleri bile oluyor. Ağzına sağlık, kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ediyorum yorumunuz için ☺ Bence ne olursa olsun siz susmayın,şiir hiç susmasın...

      Sil
  5. Sesinizden dinlemek daha bir hoş oldu yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Beni niye mutsuz ediyosunuz siz ya. Aha gene girdim depresyona. Çok güzel olmuş sesine sağlık (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size depresyon yakışmaz siz hep mutlu olmalısınız bence :)

      Sil
  7. unutulmaz, alışılır... Çok doğru... Kalemine sağlık.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili hemşehrim,saygi deger ablacim :)

      Sil
  8. Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. seni takip etmeye bayılıyorum. Ve çok yeteneklisin. :)

    YanıtlaSil