Bu aralar ne yapıyorum?

17:09:00

Merhabalar sevgili dostlar.Selam olsun bu postu okuyan kim varsa,selam olsun ülkemin güzel insanlarına,selam olsun dünyada barış ve kardeşlik adına yaşayanlara...

Ulusa sesleniş gibi başladım ama merak etmeyin sıkıcı şeylerden bahsetmeyeceğim :) Sadece bu aralar  blogumla pek ilgilenemiyorum ona dair bilgilendirmek istedim sizleri.Belki beni de merak edenler vardır diye yazıyorum işte :) Çok yoğun olacağım Mayıs ayına kadar dostlar haberiniz ola zira KPSS denen sınava hazırlanmaktayım.Benim için lütfen dua ediniz.


Bu aralar ne yapıyorsun diye soranlar oalbilir.Şöyle izah edeyim,

                                                       Kitap okuyorum

Dizi takip etmem internetten arada bir çizgi film  falan izliyorum yoksa zaman geçmiyor :)

İzlediğim iki tane çizgi film var :) 

                                Biri Happy Tree Friends 

                               Diğeri Maşa ile Koca Ayı :)

Tabi ki en çok da ders çalışmaya zaman ayırmaya gayret gösteriyorum.Benim DNA'larımda ders çalışmak olmasada zorluyoruz işte :)

Bu aralar böyleyim işte öyle sıradışı bir hayatım yok oldukça sıradan :) Rabbime binler şükür olsun bugünlerimizi aratmasın.Şimdilik benden bu kadar.Doğaçlama yazdığım postun sonuna geldim.Kendinize çoookkk iyi bakın,Allah'a emanet olun dostlar...








Bunları da Beğenebilirsin

27 yorum

  1. Merhaba, Sanırım kpss herkesi düşündürüyor. Rabbim hepimize kolaylık versin. Y.lisans yapmak ile birlikte karışık hayat devam ediyor. Saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim sizinde yardımcınız olsun.Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum :) Sevgiler,selamlar

      Sil
  2. Allah yardımcınız olsun...Bende de yüksek dozda olmasa da ufak bir KPSS endişesi var... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.Sizinde Rabbim yardimciniz olsun.Bende de aşırı derecede bir endişe yok ama yinede vicdanimi rahatlatmak adina çalışıyormuş gibi yapıyorum :))

      Sil
  3. Allah kolaylık versin cnm, bu arada bence Maşa hayranıyım ( kızıma refaktçılık yaparken bende takılıp kaldım :)) Öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Maşa gercekten izlenilesi bisey yaa.Bende optum kocaman ☺

      Sil
  4. Sen başarırsın atlatırsın bugünleri inşAllah hir bir zaman pes etme istediğini elde edene kadar koş elde ettikten sonra keyfini çıkar ama asıl önemli olan hedefe ulaşana kadar zamanı en iyi şekilde değerlendimeye çalış,gece yatmadan önce "ben kpss'yi kazandım ve atandım" gibi benzeri şeyler söyle beyin ona göre yönleniyor tabi ardından o güzel duanı eder yatarsın en azından güzel umutlarla huzurlu uyursun ben hep öyle yapıyorum amacıma ulaşmak için.Hayırlısıyla istediklerimiz ve tüm dualarımız hayırlısıyla gerçekleşsin. Çok seviyorum seni herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melegim benim cok tesekkur ederim iyi ki varsin :) Bende seni seviyorum.Yorumunla mutlu ettin.Sevgilerimle

      Sil
  5. Maşa ile koca ayı için tavsiye verebilirim :) bende her gün takip etmekle beraber yayınlıyorum da. http://masailekocaayi.net sitesinde Türkçe bölümleri mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an nasil mutlu oldum anlatamam :) Çok teşekkürler hemen bakacağım.Hosgeldiniz

      Sil
  6. KPSS'nin pat diye mayıs ayına alınmasının size haksızlık olduğunu düşünüyorum. Allah zihin açıklığı versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz yaptık oldu mantigiyla hic bi aciklama yapilmadan öne cekilmesi cok sacma oldu ama napalim burasi Turkiye :) Çok tesekkur ederim dualarinizi bekliyorum

      Sil
  7. Allah zihin açıklığı versin. Maşa ve Koca Ayı'nın aşığıyım!! 2 yıl önce tanıştım kendileriyle oyuncaklarını bile aldım çıktığım yurtdışı gezilerinden o kadar büyük aşk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa nereden aldin ki hangi ulkelerden yani.Bileyimde seyahat planlarimi ona gore ayarlayayim :)) Yorumun icin tesekkurler canim.Sevgiler ❤

      Sil
  8. Hoşbulduuk :) playlistini de keşfettim http://cizgifilmizle5.web.tv

    YanıtlaSil
  9. Kolay gelsin, KPSS sınavı gıcık ama çalışması eğlenceli gelmişti bana özellikle tarih, coğrafya, vatandaşlık :) Hayat zor gerçekten ales, üds fasılları hey gidi hey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üniversite de birbirinden kazık dersleri gördükten sonra tarih,coğrafya vs. pekte zor gelmiyor gercekten :) Allah herkesin yardimcisi olsun.Yorumun icin cok tesekkurler canim

      Sil
  10. Bende kpss'ye hazırlanıyorum. Daha bir yıl var ama zaman hızlı ilerliyor. Belki bir yıl sonra işim olacak :p şaka gibi :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah seneye bu zamanlar iş sahibi oluruz :) Yorumunuz için cok tesekkurler...

      Sil
  11. Canım berikacim bende kpss ye hazırlanıyorum :/ zor ama bu yılı birbirimize destek olarak atlatabiliriz kolay gelsin Canim benim :) güzel bir yazı olmusss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim kuzum :-* Her zaman duamda olacaksin bundan sonra.Allah emeklerini bosa cikartmasin :)

      Sil
  12. Zorlu yolculuğunda başarılar diliyorum. Umarım hedeflediğin ve umut ettiğin şekilde sonuca ulaşırsın. Bol şans.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ediyorum cok mutlu ettiniz yorumunuzla.Sevgiler :)

      Sil
  13. Çizgi film izlemeyi ben de çok seviyorum bu yaşıma rağmen hatta oğlumla oturup izliyoruz. Oscar var tavsiye ederim.:) Kpss çok stresli bir sınav ben de yaşadım Allah kolaylık versin dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence cizgi film izlemenin yaşı yok :) Allah razi olsun yorumunuz icin cok cok tesekkur ederim.Herkese cok tesekkur ediyorum cok mutlu oldum.Blog sayesinde bir sürü guzel insan tanidim.Hepinizi cok seviyorum dostlar ☺❤

      Sil